Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
noisy schreef:Laura24 schreef:Ik vermoed dat die strontbaal er zelf al niet meer in rondtuft...Anders is ie wel erg makkelijk te pakken...Of er zitten inmiddels nieuwe plaatsjes op...Of hij staat ergens uit te fikken....
lekker opbeurend ben jij...Cayenne schreef:Wat een nachtmerrie, en dan denk je je veilig te voelen in je eigen huis
Ik wil jullie niet bang maken, maar hier in de buurt is het al diverse keren voorgekomen dat de inbrekers nog een tweede keer terugkwamen (neem aan dat het dezelfde waren) omdat ze weten dat je al het gestolen goed hebt moeten vervangen dus dat je ook weer nieuw spul in huis hebt. Zo brutaal zijn ze dus ook nog helaas.
hij kan nog terugkomen voor de andere auto...waar inmiddels de accu uit ismooi lokmiddel,
ik heb het statief van mijn digi al klaar liggen![]()
![]()
Meer gewoon een teveel aan realiteitszin
rommulus schreef:lekker is dat
wij hebben bij elkaar 7 snelkraken en 1 overval gehad waarvan mij pa het nog maar net overleefde
bij 1 snelkraak hadden ze de dader was een donkergroenne (mag geen rasist zijn) die liep smiddags vrolijk weer te zwaaien voor de ramen
hij had een aai over zijn bolletje gehad met de waarchuwing mag je niet weer doen hoor !!!!
sterkte verder
!!!!!!Onyx88 schreef:Bij ons was eens ingebroken in de schuur en onze hond sloeg aan. Mijn vader ging kijken en hij zag een inbreker uit de schuur komen met mijn moeders fiets. Hij heeft een vleesmes uit de keuken gepakt en de inbreker door de hele buurt achtervolgd in z'n onderbroek, haha. Uiteindelijk hadden we de fiets terug gekregen want die inbreker was zo bang dat hij hem bij onze buren voor de deur had neergezet en weg was gerent.

en hoop dat ze de dader(s) snel te pakken hebben!