ingebroken...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Laura_

Re: ingebroken...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 17:35

bij ons is er ook 2x ingebroken 1x was ik weg en 1x lag ik te slapen maarja dat is al tijdje geleden.

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 17:40

noisy schreef:
Laura24 schreef:
Ik vermoed dat die strontbaal er zelf al niet meer in rondtuft...Anders is ie wel erg makkelijk te pakken...Of er zitten inmiddels nieuwe plaatsjes op...Of hij staat ergens uit te fikken....

lekker opbeurend ben jij...

Cayenne schreef:
Wat een nachtmerrie, en dan denk je je veilig te voelen in je eigen huis Scheve mond

Ik wil jullie niet bang maken, maar hier in de buurt is het al diverse keren voorgekomen dat de inbrekers nog een tweede keer terugkwamen (neem aan dat het dezelfde waren) omdat ze weten dat je al het gestolen goed hebt moeten vervangen dus dat je ook weer nieuw spul in huis hebt. Zo brutaal zijn ze dus ook nog helaas.

hij kan nog terugkomen voor de andere auto...waar inmiddels de accu uit is Extreme duivel mooi lokmiddel,
ik heb het statief van mijn digi al klaar liggen Extreme duivel Whoosh! Stoom uit je oren

Sorry, was niet banketstaaf bedoeld Lachen Meer gewoon een teveel aan realiteitszin Knipoog

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-06 19:16

rommulus schreef:
lekker is dat

wij hebben bij elkaar 7 snelkraken en 1 overval gehad waarvan mij pa het nog maar net overleefde
bij 1 snelkraak hadden ze de dader was een donkergroenne (mag geen rasist zijn) die liep smiddags vrolijk weer te zwaaien voor de ramen
hij had een aai over zijn bolletje gehad met de waarchuwing mag je niet weer doen hoor !!!!

sterkte verder

jaaah, dat meen je niet Ziek !!!!!!

Onyx88 schreef:
Bij ons was eens ingebroken in de schuur en onze hond sloeg aan. Mijn vader ging kijken en hij zag een inbreker uit de schuur komen met mijn moeders fiets. Hij heeft een vleesmes uit de keuken gepakt en de inbreker door de hele buurt achtervolgd in z'n onderbroek, haha. Uiteindelijk hadden we de fiets terug gekregen want die inbreker was zo bang dat hij hem bij onze buren voor de deur had neergezet en weg was gerent.

WHAHAHAHAHA!!! dat zal er komisch uit hebben gezien *LOL*
gelukkig hebben jullie wel de fiets terug en hij zal nog wel 10x nadenken voordat hij weer bij jullie binnensluipt....

@ Laura24
maakt niet uit joh.

BabsieJana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 20:06

ooh , dat is flink balen.!

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 20:17

yup de beste heer kwam uit een asielzoekkers centrum 5 km verderop

Fleur_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 20:36

dat lijkt me echt schrikken!

Venetia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 20:50

Heb je er al zicht op hoeveel je kwijt bent? Verzekeringsagent gaat niet moeilijk doen hoop ik?

Toch even van slag zeker, je grijpt nu steeds mis naar je spullen, vooral je mobiel zal je wel missen zeker!

Hopelijk zijn er geen dingen met emotionele waarde weg? Want die zijn onvervangbaar!

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-06 09:09

ja , ik weet wat er weg is, gelukkig geen dingen met emotionele waarde nee.
de verzekerings agent moet nog komen...volgende week donderdag pas en dan tussen 8 en 12 uur, ook zoiets lekkers
onze tussenpersoon was het daar ook absoluut niet mee eens...

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 09:24

Bah, dat is balen zeg! En schrikken!

Sterkte Ach gut en hoop dat ze de dader(s) snel te pakken hebben!