Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ruiterinrust"]
[quote="pmarena schreef:Ja , het is absoluut waar dat mannen die een vrouw of vriendin hebben aantrekkelijker zijn.
Een man die geen relatie heeft , daar zal wel wat mis mee zijn dan dat niemand hem wil , en hij is op zoek naar een partner , en naar sex .
. jij bent dan zelf ook waarschijnlijk vrijgezel...... of denk ik nu te simpel???
.r0b1n schreef:
Enne.. voor de goeie orde : je hebt vrijgezelle die wanhopig op zoek zijn naar een nieuwe partner.
En je hebt vrijgezelle die het prima naar hun zin hebben om vrijgezel te zijn en dus niet echt de behoefte hebben aan een vriendin.
r0b1n schreef:Wat ik niet snap (en wat ook al eerder gezegd is) dat je met iemand wat kan beginnen terwijl deze persoon al een relatie heeft. Wie zegt dat jij niet de zoveelste bent die hij aan 't lijntje houdt? Of stel hij maakt het uit met zijn huidige vriendin en hij neemt wat met jou. Kan je hem dan nog vertrouwen? Aangezien hetzelfde bij jou kan gebeuren? Of maakt dat juist de relatie lekker spannend?
) en ook heel serieus praten , je hart & ziel helemaal blootgeven , 1 blik is genoeg......lichamelijke aantrekkingskracht is ook heel sterk en ook al wil je het niet en kan het niet omdat er een ander in het spel is.....
) , met hem het hartstikke leuk heb , een gelukkig leven opbouw en op het moment dat ik helemaal voor die relatie ga en wij samen aan een fijne toekomst beginnen vol met plannen ,
,
Maak je altijd van die grote verhalen? 
?
.

Ze zou me in elkaar slaan als ze me zou tegenkomen

Mijn man met mijn kinderen is liev, niet met andermans kinderen, ik val daar persoonlijk niet zo voor ik val voor de persoon zelf en niet het ego wat er om hem heendwaalt, dat ego is vaak namelijk lucht.
Ik was dus zeker geen vrijgezel omdat ik niemand kon krijgen, integendeel, en veel andere mensen kiezen er ook voor omdat het vrijgezellenbestaan ook erg mooi kan zijn
Dat heb ik ook een keer gehad, Ik was alleen echt met stomheid geslagen. Vond het echt te belachelijk voor woorden. A) Ik moest hem nadien al helemaal niet meer (was een puberaalfoutje) B) Ze mocht hem dus zo terug hebben C) Wie moest er nou de sukkel terug waar ik mee had gezoend? (hij was echt alleen lichaam zonder hersens) D) Ik was bijna de helft van haar kleiner dus het kwam echt heldhaftig over
:Llewella"]
Toen mijn ex vreemdging met een grietje heeft dat grietje er meer leed aangehad dan ik.
Ze was wat jonger dan mij, en hopeloos verliefd op mijn ex, terwijl ik hem eigenlijk al 4 jaar lang zat was en het gebeuren gelukkig ook de relatie deed stuk lopen.
[/quote]
Waarom blijf je dan in 's hemelsnaam nog 4 jaar aanmodderen ??????
[quote="Llewella"]
Wat ik alleen nooit heb begrepen is dat ze dreigende taal naar me heeft geuit, ik was de boeman, het secreet, terwijl ze me nog nooit had gezien anders dan op foto'sZe zou me in elkaar slaan als ze me zou tegenkomen
![]()
Ze hoefde iig niet jaloers te zijn want ze mocht hem zo van me hebben![]()
[/quote]
Lekker meisje......pfft.
Maar wie weet wat hij haar allemaal wijsgemaakt heeft ?
[quote="Llewella"]
En dat mannen die bezet zijn aantrekkelijker zouden zijn
Ik vind een bezet man dus totaal niet aantrekkelijk, maar smaken verschillen
[/quote]
Het gaat niet zozeer om de maatschappelijke status ,
maar het relaxed , zichzelf en niet wanhopig zijn.
Een man met relatie is dat veel eerder.
Kun je ook veel vrijer mee omgaan , hij zit immers niet om een vrouwtje verlegen. Dat bedoel ik dus , dat dat vaak zo is.
Een bezette man kan beschouwd worden als "veiliger" .
[quote="Llewella"]
Als ik iets wil wil ik het helemaal voor mezelf, als ik er nog niet helemaal aan toe ben dan begin ik er niet aan maar blijf gewoon lekker vrijgezel en wat spelen, is ook leuk
Ik kan heel goed samen spelen, samen delen maar niet als het om zulke diepe gevoelens en vertrouwen gaat, ik weiger op de tweede plaats te komen, ik verdien namelijk 200% die eerste plaats, vriendje wil er het liefst een harem op na houden met allemaal llewella's maar dat kan ie shaken
[/quote]
Helemaal mee eens !
[quote="Llewella"]
Mannen met kinderen liefMijn man met mijn kinderen is liev, niet met andermans kinderen, ik val daar persoonlijk niet zo voor ik val voor de persoon zelf en niet het ego wat er om hem heendwaalt, dat ego is vaak namelijk lucht.
[/quote]
Dit is absoluut niet wat ik bedoel !!!
Heeft niks te maken met wat ik schreef dat ik het gewoon erg lief vind om een man met een kindje te zien knuffelen of spelen.
Daar hoef je niks verkeerds achter te zoeken en heeft JUIST niks met ego te maken.
[quote="Llewella schreef:En er is helemaal niks mis met een vrijgezel, ik heb geprobeerd zolang mogenlijk vrijgezel te blijven, want het was geweldig, lekker onafhankelijk en spelen, girlpowerIk was dus zeker geen vrijgezel omdat ik niemand kon krijgen, integendeel, en veel andere mensen kiezen er ook voor omdat het vrijgezellenbestaan ook erg mooi kan zijn
![]()
Dat ligt alleen aan de persoon idd, er zijn vrijgezellen die wanhopig op zoek zijn en er zijn vrijgezellen die de tijd van hun leven hebben.
, of met een jongen die een slecht lopende verkering heeft.

En ging hij opzoek naar een jonger vriendinnetje 
)

Lovely schreef:SP: ik heb bekend! Nu jij nog...
De boktfuif wordt nu wel aantrekkelijk hoor, lijkt me geinig om te zien hoe dat gaat![]()
.
, oog om oog, tand om tand)pmarena schreef:
Het klinkt idd slap om te zeggen "ik kon er niks aan doen , het overkwam me gewoon" als je dat hoort dan denk je : geef jezelf een schop onder je kont en bespaar je een hoop ellende en spijt achteraf .
Maar zo werkt het echt niet.
Als je vaak met iemand samen bent met wie die elektriciteit er gewoon is , op 1 of andere bizarre manier ken je elkaar door en door , kun je zowel over de grond rollen van het lachen (terwijl de mensen om je heen er geen fluit van begrijpen) en ook heel serieus praten , je hart & ziel helemaal blootgeven , 1 blik is genoeg......lichamelijke aantrekkingskracht is ook heel sterk en ook al wil je het niet en kan het niet omdat er een ander in het spel is.....
dan kun je die gevoelens echt niet meer ongedaan maken.
Dat gaat z'n eigen weg en kun je niet sturen.
Hoe hard je er ook tegen vecht , van je hart win je het toch nooit.
En net als je zo ontzettend je best hebt gedaan jezelf er van te overtuigen dat hij met je speelt ,
is er zomaar onverwachts ineens zo'n moment dat je elkaar recht in de ogen aankijkt en je staat aan de grond genageld : je voelt het , je weet het en je trekt allebei wit weg van schrik ........
Hij / zij is het , maar het mag niet...
Ik vind het nog steeds zo bizar dat als alles eigenlijk van nature zo ontzettend goed zit en dat je dit soort diep indrukwekkende momenten hebt , dat je dan toch niet voor je hart durft te kiezen....
Onbegrijpelijk.
En onacceptabel.
En dat gaat op zich prima maar geloof me : het blijft aan je vreten.
Zo diep gaat dat .
Conclusie van dit hele verhaal : als iemand eenmaal in je hart zit ben je de pineut.
Ik had het zelf kunnen schrijven, maar helaas benik niet goed in mijn schrijfvaardigheid, het spreken is is makkelijker voor mij!!!