Iets hebben met iemand die een relatie heeft!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 20:49

nou de keus is aan haar toch? Ik vind het wel apart te noemen. Ik denk dat die man het wel lang kan volhouden zo!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 21:16

ruiterinrust"]
[quote="pmarena schreef:
Ja , het is absoluut waar dat mannen die een vrouw of vriendin hebben aantrekkelijker zijn.

Een man die geen relatie heeft , daar zal wel wat mis mee zijn dan dat niemand hem wil , en hij is op zoek naar een partner , en naar sex .

Ok als je hier vanuit gaat moet je wel vreemdgaan ja, maar als jij zeg maar op zoek bent en je bekijkt mannen dan zo, dan is er andersom toch ook wat mis met jou op dat moment Haha! . jij bent dan zelf ook waarschijnlijk vrijgezel...... of denk ik nu te simpel???
[/quote]

Idd Lachen .
Dit bewijst maar eens te meer hoe je bewust of onbewust denkt over een vrijgezel.
Zo voel je je soms ook bekeken als je nog geen vaste relatie hebt , alsof er dan wel iets mis met je zal zijn.
In mijn geval is het gewoon zo dat ik geen behoefte heb aan een "valse" relatie , dan liever niks....

En da's natuurlijk hartstikke jammer die vooroordelen.....niet eerlijk ook.
Maar het feit blijft.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 21:23

r0b1n schreef:

Enne.. voor de goeie orde : je hebt vrijgezelle die wanhopig op zoek zijn naar een nieuwe partner.
En je hebt vrijgezelle die het prima naar hun zin hebben om vrijgezel te zijn en dus niet echt de behoefte hebben aan een vriendin.

Kijk , en dat zijn nou de leuke , die moet je veroveren , die doen niet alsof om je in bed te krijgen en die lopen niet achter je kont aan de hele tijd. Gewoon lekker relaxed en simpel zichzelf.
Kijken wat er komt , niet zitten azen op iets.

Daar kun je ook gewoon als vrienden mee omgaan en dat is leuk !

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 22:09

r0b1n schreef:
Wat ik niet snap (en wat ook al eerder gezegd is) dat je met iemand wat kan beginnen terwijl deze persoon al een relatie heeft. Wie zegt dat jij niet de zoveelste bent die hij aan 't lijntje houdt? Of stel hij maakt het uit met zijn huidige vriendin en hij neemt wat met jou. Kan je hem dan nog vertrouwen? Aangezien hetzelfde bij jou kan gebeuren? Of maakt dat juist de relatie lekker spannend?

Het klinkt idd slap om te zeggen "ik kon er niks aan doen , het overkwam me gewoon" als je dat hoort dan denk je : geef jezelf een schop onder je kont en bespaar je een hoop ellende en spijt achteraf .

Maar zo werkt het echt niet.

Als je vaak met iemand samen bent met wie die elektriciteit er gewoon is , op 1 of andere bizarre manier ken je elkaar door en door , kun je zowel over de grond rollen van het lachen (terwijl de mensen om je heen er geen fluit van begrijpen Haha!) en ook heel serieus praten , je hart & ziel helemaal blootgeven , 1 blik is genoeg......lichamelijke aantrekkingskracht is ook heel sterk en ook al wil je het niet en kan het niet omdat er een ander in het spel is.....

dan kun je die gevoelens echt niet meer ongedaan maken.
Dat gaat z'n eigen weg en kun je niet sturen.
Hoe hard je er ook tegen vecht , van je hart win je het toch nooit.

En net als je zo ontzettend je best hebt gedaan jezelf er van te overtuigen dat hij met je speelt ,
is er zomaar onverwachts ineens zo'n moment dat je elkaar recht in de ogen aankijkt en je staat aan de grond genageld : je voelt het , je weet het en je trekt allebei wit weg van schrik ........
Hij / zij is het , maar het mag niet...

Ik vind het nog steeds zo bizar dat als alles eigenlijk van nature zo ontzettend goed zit en dat je dit soort diep indrukwekkende momenten hebt , dat je dan toch niet voor je hart durft te kiezen....
Onbegrijpelijk.
En onacceptabel.

Intenser dan dat gaat het niet.

Ik ben ook altijd een beetje bang dat ik over een tijdje voor iemand anders val (als ik me al niet schuldig voel tegenover m'n eigen hart Misselijk ) , met hem het hartstikke leuk heb , een gelukkig leven opbouw en op het moment dat ik helemaal voor die relatie ga en wij samen aan een fijne toekomst beginnen vol met plannen ,
staat HIJ ineens weer voor me vol spijt , wijzer , eerlijk tegover zichzelf en hij wil er nu helemaal voor gaan , kan en wil z'n hart niet langer negeren. WAT moet ik dan ....?

Okee , misschien heb ik een beetje te veel hartstochtelijke films gezien Haha! ,
maar het doet me pijn als ik me zo'n moment voorstel.

Kiezen voor degene met wie ik een nieuw leven heb zonder pijn en problemen en met liefde en geluk maar niet zo intens ?

Of kiezen voor hem die me zoveel pijn heeft bezorgd maar van wie ik met hart en ziel tot in elke cel van m'n lichaam hou ?

Verdomd moeilijk.......

Verstand gaat absoluut voor het eerste , maar eigenlijk is in dit soort zaken het hart het belangrijkst en doorslaggevend.

Ik hoop alleen maar dat ik zo sterk kan zijn om m'n verstand te volgen.....

Eigenlijk is het allebei niks , doet me denken aan Too much Love will Kill you... van Brian May :

'Everyway I go I have to loose...."

"....Torn between your lover , and the love you leave behind , you're headed for disaster , cause you never read the signs , too much love will kill you ... every time...."

Ik sta echt wel met beide benen op de grond maar als liefde je grijpt dan kom je er niet vanaf.
Kom je er wel vanaf dan is het nooit echt liefde geweest.

Ik sla mezelf nog steeds voor m'n kop hoor dat ik dat voel , en nog steeds ,
maarja wat kun je ermee ?
Je kunt het enkel accepteren en verdergaan met je leven , je verstand volgen wetend dat je toch nooit gelukkig kunt worden met zo iemand.

En dat gaat op zich prima maar geloof me : het blijft aan je vreten.

Zo diep gaat dat .

Conclusie van dit hele verhaal : als iemand eenmaal in je hart zit ben je de pineut.

akerna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 22:34

idd zoals pmarena zegt.
iemand in je hart gaat er niet zomaar meer uit.

ik ken het zelf ook. een andere ex van mij (niet die ene van eerder ergens in dit topic) is ondanks wat ie me geflikt heeft nog steeds ontzettend speciaal.
op dit moment zijn we goeie vrienden. ik heb een hele lieve vriend waar ik al weer 3 jaar samen mee ben en hij en mijn ex zijn ook goed bevriend. en ik ben ook hardstikke gek op mijn vriend wil hem ook niet kwijt. (we gaan zelfs echt samenwonen) maar toch blijft mijn ex wat hebben. frustrerend. mijn vriend weet alles en kan er goed mee omgaan dat scheelt.

r0b1n

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 22:36

pfff Lachen Maak je altijd van die grote verhalen? Lachen
Maar ik begrijp wat je bedoelt, heel herkenbaar..

Ben zelf ook nog steeds btje verliefd op een meisje van me school. Maar die had/heeft een vriend. En eigenlijk wil je dan zo hard voor dat meisje vechten dat ze mij leuker gaat vinden dan die vriend, maar ja.. dan komen de principes en normen en waarden weer om de hoek kijken. Want als je iets niet kan maken is dat eigenlijk wel een partner wegkapen bij iemand. Terwijl ik met haar het gevoel heb (en ik ken haar niet eens heel goed) dat zij de ware voor me is. En dat heb ik eigenlijk nog nooit met een meisje gehad.

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 22:55

iemand wegkapen bij iemand kan je best doen, dat vind ik niet fout. maar... niet eerder aan lichamelijke dingen beginnen voor het echt over en uit is. die ongeschreven regel ben je aangegaan bij het begin van de relatie (normaal gesproken).

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 22:55

Ik mag geen one-liners meer maken , weet je nog Lachen ?

Raar he dat je dat gevoel voor iemand kunt hebben die je nauwelijks kent...
Eigenlijk nog raarder dat je dat gevoel ook kunt hebben voor iemand die je juist DOOR en DOOR kent , dat is helemaal vreemd Haha! Knipoog .

Ik heb ook wel dat ik voor iemand wil vechten tot het uiterste , maar hij moet ook iets doen. In mijn geval wil ik er juist helemaal niet voor vechten. Als hij niet zelf voor mij kiest , niet zelf naar mij toe komt , dan is het het al niet waard toch ?
Als je echt van iemand houdt dan laat je hem zijn eigen beslissingen nemen. Ik ga er niet alles voor doen om hem voor mij te winnen terwijl hij niks doet. Als hij ervoor kiest om maar op de stroom mee te drijven ,
te beroerd is om z'n peddel ter hand te nemen , dan ga ik me verder ook niet uitsloven.

Het ligt bij hem.

Hij hoeft alleen maar naar me toe te komen en dat doet hij niet omdat hij bang is.
Wat heb ik daar aan ?

Niks.punt.

Maar Robin , doe je er verder niks mee , weet ze ook niet dat jij haar erg leuk vind ?
En wat als zij naar je toe zou komen en idd zo leuk is als en zo goed bij je aansluit als je denkt .
En ze wil meer maar beeidigd haar relatie niet terwijl je duidelijk voelt dat het helemaal niet goed zit , en zij laat dat ook merken.

Kun je haar dan nog weerstaan als ze er geen doekjes om windt ?
Om zowel jezelf als haar te beschermen ?
Laatst bijgewerkt door pmarena op 06-08-02 23:05, in het totaal 1 keer bewerkt

steeffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 23:02

ben het helemaal eens met pmarena.
Ik was (ben) verliefd op een jongen van vakantie. Hij had wel laten merken dat hij mij ook leuk vond, maar hij had een vriendin. Ik was bang dat ie me alleen maar leuk vond voor de vakantie, dus ik ben er niet op ingegaan. Maar het voelde zo goed....
Toen ik weer terug was in nederland had ie me meteen gemaild. Lovers
We mailen nog steeds, maar het is gewoon heel moeilijk, niet alleen omdat hij een vriendin heeft maar ook omdat we zo ver van elkaar vandaan wonen.........

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 23:06

pmarena schreef:
Raar he dat je dat gevoel voor iemand kunt hebben die je nauwelijks kent...
zal eerder gevoel zijn die je hebt niet voor degene die ze is, maar die je wilt dat ze is.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 23:09

Vast wel.
Maar soms herken je iemand al alleen maar door een enkele blik.
En dan weet je dat het wel goed zit.

Hoeft niet per-se voor een diepgaande relatie te zijn , maar je begrijpt misschien wat ik bedoel ? Lachen

Maar een goede opmerking...

Gaat jammer genoeg niet op voor iemand die je wel heel goed kent...

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 23:12

pmarena schreef:
Hoeft niet per-se voor een diepgaande relatie te zijn , maar je begrijpt misschien wat ik bedoel ? Lachen
hormonen? }>

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 23:18

Hehe Lachen

Nee (je begrijpt dus niet wat ik bedoel , of je houdt je dom , echt iets voor mannen Haha!), gewoon dat je direct voelt , dat is een goeie jongen / meid.

Komt niet vaak voor maar sommige mensen zijn op 1 of andere manier binnen een heel korte tijd simpelweg vertrouwd.
Ook weer zoiets vreemds Haha! .

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 23:20

Ach , misschien zijn het ook wel hormonen ook ! Haha!

Maar toch niet voor vrouwen die ik direct mag , hoop ik alsjeblieft ? *gil*

Ik kan me eigenlijk zo geen vrouw herrinneren die ik meteen leuk vond , bedenk ik nu Haha! , haha .....

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 23:33

pmarena schreef:
Ach , misschien zijn het ook wel hormonen ook ! Haha!
HAHAHAA! tuurlijk zijn het hormonen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 23:56

Ik heb het al vreselijk veel zien gebeuren in mijn directe omgeving en nu maar eens de vraag: Een vraagje aan al die dames die iets hebben [gehad] met een getrouwde man. Waarom neem je genoegen met een 2de plaats. Jij hebt toch ook net als je partner, recht om op die eerst plaats gezet te worden.
Ik denk dat er bij het overgrote deel van de vrouwen een groot minderwaardigheidscomplex meespeelt. Een groot stuk onzekerheid, gebrek aan eigenwaarde. Waarom denk je dat je hier genoegen mee moet nemen, denk je misschien dat je het niet waard bent om een man voor jezelf alleen te hebben.

De mannen die aan een relatie naast hun huwelijk beginnen hoeven zeker niet ongelukkig te zijn in hun huwelijk. En het is hier al eerder vernoemd. slechts in 1,5% van de gevallen verlaat de man zijn echtgenote voor de vriendin. Als puntje bij paaltje komt dan staat op nr 1. nog steeds zijn vrouw, 2. de kinderen, 3. het huis, 4. familie en vrienden, 5. de gezamelijke vakanties, 6. de boot enmisschien komt daar op plaats 12 de vriendin te staan. Hieruit blijkt toch wel dat veruit de meeste mannen een extra relatie zien als een escapade, een leuk avontuur, maar zeker niet meer dan dat!

Ik heb dus vooral echt te doen met al die vrouwen die denken dat hij zijn vrouw wel zal verlaten wanneer de kindere groot zijn, of iets dergelijks, en daarmee de mooiste tijd van hun leven vergooien aan een man die daar weinig tot niets tegenover stelt.

Llewella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 00:02

Toen mijn ex vreemdging met een grietje heeft dat grietje er meer leed aangehad dan ik.
Ze was wat jonger dan mij, en hopeloos verliefd op mijn ex, terwijl ik hem eigenlijk al 4 jaar lang zat was en het gebeuren gelukkig ook de relatie deed stuk lopen.
Wat ik alleen nooit heb begrepen is dat ze dreigende taal naar me heeft geuit, ik was de boeman, het secreet, terwijl ze me nog nooit had gezien anders dan op foto's Verward Ze zou me in elkaar slaan als ze me zou tegenkomen Verward
Ze hoefde iig niet jaloers te zijn want ze mocht hem zo van me hebben Pling

En dat mannen die bezet zijn aantrekkelijker zouden zijn Verward
Ik vind een bezet man dus totaal niet aantrekkelijk, maar smaken verschillen Knipoog
Als ik iets wil wil ik het helemaal voor mezelf, als ik er nog niet helemaal aan toe ben dan begin ik er niet aan maar blijf gewoon lekker vrijgezel en wat spelen, is ook leuk Tong uitsteken
Ik kan heel goed samen spelen, samen delen maar niet als het om zulke diepe gevoelens en vertrouwen gaat, ik weiger op de tweede plaats te komen, ik verdien namelijk 200% die eerste plaats, vriendje wil er het liefst een harem op na houden met allemaal llewella's maar dat kan ie shaken Knipoog

Mannen met kinderen lief Verward Mijn man met mijn kinderen is liev, niet met andermans kinderen, ik val daar persoonlijk niet zo voor ik val voor de persoon zelf en niet het ego wat er om hem heendwaalt, dat ego is vaak namelijk lucht.

En er is helemaal niks mis met een vrijgezel, ik heb geprobeerd zolang mogenlijk vrijgezel te blijven, want het was geweldig, lekker onafhankelijk en spelen, girlpower Tong uitsteken Ik was dus zeker geen vrijgezel omdat ik niemand kon krijgen, integendeel, en veel andere mensen kiezen er ook voor omdat het vrijgezellenbestaan ook erg mooi kan zijn Pling
Dat ligt alleen aan de persoon idd, er zijn vrijgezellen die wanhopig op zoek zijn en er zijn vrijgezellen die de tijd van hun leven hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 00:12

[quote="Llewella"}Ze zou me in elkaar slaan als ze me zou tegenkomen Verward
[/quote]

Haha! Dat heb ik ook een keer gehad, Ik was alleen echt met stomheid geslagen. Vond het echt te belachelijk voor woorden. A) Ik moest hem nadien al helemaal niet meer (was een puberaalfoutje) B) Ze mocht hem dus zo terug hebben C) Wie moest er nou de sukkel terug waar ik mee had gezoend? (hij was echt alleen lichaam zonder hersens) D) Ik was bijna de helft van haar kleiner dus het kwam echt heldhaftig over Knipoog

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 00:23

Aangezien het er verdacht veel op lijkt dat je op mijn uitspraken reageert , doe ik dat nu even op de jouwe omdat mijn eerdere nu een beetje verkeerd uitgelegd dreigen te worden (als je me nog volgt) Knipoog :

Llewella"]
Toen mijn ex vreemdging met een grietje heeft dat grietje er meer leed aangehad dan ik.
Ze was wat jonger dan mij, en hopeloos verliefd op mijn ex, terwijl ik hem eigenlijk al 4 jaar lang zat was en het gebeuren gelukkig ook de relatie deed stuk lopen.
[/quote]

Waarom blijf je dan in 's hemelsnaam nog 4 jaar aanmodderen ??????

[quote="Llewella"]
Wat ik alleen nooit heb begrepen is dat ze dreigende taal naar me heeft geuit, ik was de boeman, het secreet, terwijl ze me nog nooit had gezien anders dan op foto's Verward Ze zou me in elkaar slaan als ze me zou tegenkomen Verward
[/quote]

Lekker meisje..Haha! ....pfft. Boos!
Maar wie weet wat hij haar allemaal wijsgemaakt heeft ?

[quote="Llewella"]
En dat mannen die bezet zijn aantrekkelijker zouden zijn Verward
Ik vind een bezet man dus totaal niet aantrekkelijk, maar smaken verschillen Knipoog
[/quote]

Het gaat niet zozeer om de maatschappelijke status ,
maar het relaxed , zichzelf en niet wanhopig zijn.
Een man met relatie is dat veel eerder.
Kun je ook veel vrijer mee omgaan , hij zit immers niet om een vrouwtje verlegen. Dat bedoel ik dus , dat dat vaak zo is.
Een bezette man kan beschouwd worden als "veiliger" .

[quote="Llewella"]
Als ik iets wil wil ik het helemaal voor mezelf, als ik er nog niet helemaal aan toe ben dan begin ik er niet aan maar blijf gewoon lekker vrijgezel en wat spelen, is ook leuk Tong uitsteken
Ik kan heel goed samen spelen, samen delen maar niet als het om zulke diepe gevoelens en vertrouwen gaat, ik weiger op de tweede plaats te komen, ik verdien namelijk 200% die eerste plaats, vriendje wil er het liefst een harem op na houden met allemaal llewella's maar dat kan ie shaken Knipoog
[/quote]

Helemaal mee eens !

[quote="Llewella"]
Mannen met kinderen lief Verward Mijn man met mijn kinderen is liev, niet met andermans kinderen, ik val daar persoonlijk niet zo voor ik val voor de persoon zelf en niet het ego wat er om hem heendwaalt, dat ego is vaak namelijk lucht.
[/quote]

Dit is absoluut niet wat ik bedoel !!!
Heeft niks te maken met wat ik schreef dat ik het gewoon erg lief vind om een man met een kindje te zien knuffelen of spelen.
Daar hoef je niks verkeerds achter te zoeken en heeft JUIST niks met ego te maken.

[quote="Llewella schreef:
En er is helemaal niks mis met een vrijgezel, ik heb geprobeerd zolang mogenlijk vrijgezel te blijven, want het was geweldig, lekker onafhankelijk en spelen, girlpower Tong uitsteken Ik was dus zeker geen vrijgezel omdat ik niemand kon krijgen, integendeel, en veel andere mensen kiezen er ook voor omdat het vrijgezellenbestaan ook erg mooi kan zijn Pling
Dat ligt alleen aan de persoon idd, er zijn vrijgezellen die wanhopig op zoek zijn en er zijn vrijgezellen die de tijd van hun leven hebben.

Ik wil dus ook absoluut niks met een getrouwde man enzo , daarom heb ik dat ook niet. Vind het niet leuk als er hier nu misschien door mensen gedacht wordt dat ik dat graag wil en ernaar op zoek ben ofzo , dat is dus absoluut niet waar.

Maar ik begrijp het wel omdat ik weet hoe het is om echt zielsveel van iemand te houden.
Volgens mij weet bijna iedereen die aan een buitenechtelijke relatie begint
dat het niks kan worden. Maar je begint er niet aan met je verstand , zo werkt dat niet.

Ik heb nooit echt zo'n relatie gehad omdat ik daar toch geen plezier in kan hebben. Maar ik wil wel even de mensen verdedigen die dus wel verder zijn gegaan.

Ik vind het trouwens ook een groot verschil of je nu een band opbouwd met een getrouwde man met evt. bijbehorend grut Lachen , of met een jongen die een slecht lopende verkering heeft.

En er is ook een groot verschil tussen echt een relatie met regelmatig sex en 1 waarbij het voornamelijk om liefde of verliefdheid gaat.

En ook weer of je het allebei prima vind om elkaar maar af en toe te zien , of dat er 1 van de twee meer wil.
Laatst bijgewerkt door pmarena op 07-08-02 08:43, in het totaal 2 keer bewerkt

Llewella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 00:49

4 jaar aangemodderd omdat ik een erg afhankelijke 15jarige was en hopeloos verliefd geworden op de foute gozer zeg maar Tong uitsteken
Het huis uitgegaan dus ik had alleen hem nog Verward
Na 4 jaar was ik dus intussen te oud Clown En ging hij opzoek naar een jonger vriendinnetje Knipoog
Zoals ik nu was had ik ook niet voor die relatie gekozen en er ook niet zo lang mee aangemoddert, van schade en schande leert men en het heeft me iig een stuk sterker gemaakt (ohwnee het was de vrijgezelle periode die me juist sterk maakte Knipoog )

Maar een niet bezet man kan ook erg relaxed zijn, ik ga met veel mannen om en zowel bezette mannen als vrijgezelle mannen kunnen erg relaxed zijn of het juist niet, hangt puur van de persoon af.

En dankje voor je opheldering, het was niet mijn bedoeling om dingen zo fout te doen uitleggen van jou maar zo vatte ik het wel even op, excuus Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 00:59

Ooit zat ik met een zeer interessante man in gesprek, ik kende hem al wat langer en ik wist dat hij samenwoonde. Hij probeerde mij een beetje uit mijn tent te lokken met uitspraken over zijn vriendin. Hij suggereerde zelfs dat ik het misschien niet zo leuk zou vinden dat hij over haar sprak of dat ik zelfs een hekel aan haar zou hebben. Mijn reactie was dat ik het meisje dus niet kende en dus geen mening over haar had, maar wel vond dat hij weinig aardige dingen over haar zei. Daar is deze meneer nu nog over aan het nadenken geloof ik.
Overigens vond ik hem wel interessant, maar ik wilde graag dat hij eerst zijn (aan de verhalen te horen slechte) relatie beeindigde. Dat heeft hij trouwens wel nog gedaan, maar ietwat laat. Ik heb hem nooit onder druk gezet, omdat ik wilde dat hij een keuze maakte voor zichzelf en niet 'voor mij'.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 01:10

Juist.
Precies wat ik ook deed. Lachen

En waarom wil zo'n man dan aan iets nieuws beginnen ?

Dat kan toch nooit wat worden als je er niet helemaal voor gaat....

Als een man niet meer gelukkig is en vervelend over z'n vriendin gaat praten , laat blijken dat hij het met jou wel ziet zitten en het is wederzijds, dan is het voor mij simpel.

Ik KAN niet beloven dat het zo goed tussen ons blijft als het op dat moment voelt. Maar hij hoeft niet voor het beginnen van iets met mij te kiezen , maar eerst eens voor het beeindigen met dat wat hij met haar heeft. En niet omdat ik haar wel zal vervangen want dat kan ik echt niet beloven.
Maar gewoon omdat het met haar niet werkt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 10:28

Lovely schreef:
SP: ik heb bekend! Nu jij nog...

De boktfuif wordt nu wel aantrekkelijk hoor, lijkt me geinig om te zien hoe dat gaat Haha! *LOL*.

Oke we gaan bekennen, ik heb een tijdje ( een jaar) een relatie gehad met een man met vriendin, in eerste instantie heeft hij haar verteld dat ie verliefd was op een ander, en tegen mij dat ie weg ging bij haar!! ( HOE naief kun je zijn om er in te trappen, heel naief, liefde maakt echt blind)
Vervolgens na een jaar heb ik hem eruitgetrapt ( op een zeer valse wijze Haha! , oog om oog, tand om tand)

Voor iedereen begin er niet aan, mocht je het om een reden doen, dat je geen vaste relatie wil, oke, maar denk je werkelijk verder te kunnen gaan, dat is echt cliche, maar meestal moet iedereen het met eigen ogen zien voordat je het gelooft.

Mar2lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 11:19

pmarena schreef:

Het klinkt idd slap om te zeggen "ik kon er niks aan doen , het overkwam me gewoon" als je dat hoort dan denk je : geef jezelf een schop onder je kont en bespaar je een hoop ellende en spijt achteraf .

Maar zo werkt het echt niet.

Als je vaak met iemand samen bent met wie die elektriciteit er gewoon is , op 1 of andere bizarre manier ken je elkaar door en door , kun je zowel over de grond rollen van het lachen (terwijl de mensen om je heen er geen fluit van begrijpen Haha!) en ook heel serieus praten , je hart & ziel helemaal blootgeven , 1 blik is genoeg......lichamelijke aantrekkingskracht is ook heel sterk en ook al wil je het niet en kan het niet omdat er een ander in het spel is.....

dan kun je die gevoelens echt niet meer ongedaan maken.
Dat gaat z'n eigen weg en kun je niet sturen.
Hoe hard je er ook tegen vecht , van je hart win je het toch nooit.

En net als je zo ontzettend je best hebt gedaan jezelf er van te overtuigen dat hij met je speelt ,
is er zomaar onverwachts ineens zo'n moment dat je elkaar recht in de ogen aankijkt en je staat aan de grond genageld : je voelt het , je weet het en je trekt allebei wit weg van schrik ........
Hij / zij is het , maar het mag niet...

Ik vind het nog steeds zo bizar dat als alles eigenlijk van nature zo ontzettend goed zit en dat je dit soort diep indrukwekkende momenten hebt , dat je dan toch niet voor je hart durft te kiezen....
Onbegrijpelijk.
En onacceptabel.

En dat gaat op zich prima maar geloof me : het blijft aan je vreten.

Zo diep gaat dat .

Conclusie van dit hele verhaal : als iemand eenmaal in je hart zit ben je de pineut.

Kijk.... jij schrijft precies wat ik bedoel.... Lachen Ik had het zelf kunnen schrijven, maar helaas benik niet goed in mijn schrijfvaardigheid, het spreken is is makkelijker voor mij!!! Knipoog

Zodra je oog in oog met elkaar staat en je voelt het.... kanje alles doen, hem vermijden, negeren, deleten, echt werkelijk alles! Maar zodra je hem weer ziet, of weet dat je hem weer gaat zien spelen de zenuwen weer op! Liefde gaat niet over! "je hebt een zwak voor...." en das nou het probleem!

Maar de gevoelens die in een zwak vlammetje over waren gegaan, laaide weer op. En nu ben ik stikjaloers op zijn vriendin.... en weet niet wat ik moet doen.... Verward

Ik was 2 jaar geleden ook zo naief om te denken dat hij het uit zou maken... en als ik echt doorgezet had was het ook uitgegaan, maar omdat zij bij mij inde straat woont heb ik zoiets van.... hmm doe maar niet! Ik heb ook de neiging gehad om naar haar toe te gaan en te zeggen... let nou eens op wat je vent allemaal uitvreet! Maarja.... ik zie wel hoe het loopt... al benik er wel van overtuigd dat het uit gaat maar de vraag is wanneer.....

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 12:44

Pipo schreef:
Oke we gaan bekennen, ik heb een tijdje...
oh mijn god jij ook al? is de hele wereld dan slecht? Haha!