Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tinkelbel schreef:Uiteindelijk heb ik dit voor hem gekocht:
- CD van Slipknot
- Van die Love Dices, met lick, suck enzo erop
- Enorm lief boekje, heet 'Hopeloos Verliefd'
- DVD 'The Nightmare Before Christmas; Special Edition'
- En een mooi kettinkje waar I Love You opstaat, die je kan breken. Die stop ik in een mooi doosje, met van die hartjes snoepjes erin.
dessie schreef:Tinkelbel schreef:Uiteindelijk heb ik dit voor hem gekocht:
- CD van Slipknot
- En een mooi kettinkje waar I Love You opstaat, die je kan breken. Die stop ik in een mooi doosje, met van die hartjes snoepjes erin.
Die heeft mijn vriend allemaal al, welke cd van slipknot ga je hem geven?
justicelover schreef:bjorn borg boxer![]()
![]()
Tinkelbel schreef:Uiteindelijk heb ik dit voor hem gekocht:
- CD van Slipknot
Sita_ schreef:Haha.. Dan doe ik een CK boxer.. Mijn vriendje is geen jeugd meer..Ik heb zelf ook BB spullen, maar niet omdat het zo hip is.. Het merk bestaat al jaren.. En eigenlijk is het met CK net zo geweest, dat kwam ook ineens zo op..
rakni schreef:dit heb ik voor mijn vriend voor sinterklaas gedaan:
op de site van bv kruitvat of hema kun je software vinden om een fotoboek te maken. Ik heb er een voor vriendlief gemaakt. Vakantiefotoos en allemaal andere. Je kunt er leuke tekstjes bijzettten. Allles wordt afgedrukt. En zeer betaalbaar!
Al vanaf 10 euro voor een klein boekje met 36 bladzijdes en een ringbandje erin.
Ik vind het een leuk, persoonlijk cadeau dat niet wordt weggegooid.
(ik hoop dat mijn vriend dat ook vindt!)
ik heb een lastige vriend, hij is niet enorm van de materiele zaken. Luchtjes vindt hij vies en hij heeft de meeste dingen al die hij graag wilde hebben.
Succes allemaal dames!
Groetjes Anne
rakni schreef:dit heb ik voor mijn vriend voor sinterklaas gedaan:
op de site van bv kruitvat of hema kun je software vinden om een fotoboek te maken. Ik heb er een voor vriendlief gemaakt. Vakantiefotoos en allemaal andere. Je kunt er leuke tekstjes bijzettten. Allles wordt afgedrukt. En zeer betaalbaar!
Al vanaf 10 euro voor een klein boekje met 36 bladzijdes en een ringbandje erin.
Ik vind het een leuk, persoonlijk cadeau dat niet wordt weggegooid.
(ik hoop dat mijn vriend dat ook vindt!)
ik heb een lastige vriend, hij is niet enorm van de materiele zaken. Luchtjes vindt hij vies en hij heeft de meeste dingen al die hij graag wilde hebben.
Succes allemaal dames!
Groetjes Anne