Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
SuperPepeijn"]maar je gevoelens kan je niet sturen, je piemel of dat gaatje wel. gaat weer om vertrouwen.
[quote="Pregini schreef:Als je gevoelens bij een ander zijn vind ik dat veel erger dan als je banketstaaf bij iemand anders is. Mijn hart kan je breken maar me k*t niet

Maarten schreef:Voor mij is vreemdgaan niet perse sex met iemand hebben of zoenen... je kunt ook zo van je partner vervreemden dat je de aandacht die je zo hard nodig hebt op sommige moment gaat zoeken bij iemand anders. Als je dan iemand vindt die je die aandacht geeft en je trekt er heel veel mee op zonder dat er ook maar iets gebeurt, dan ben je IMO al vreemd aan het gaan met die persoon. Je bent tenslotte ook aan het vervreemden van je partner en zoekt aandacht bij een vreemde...
Pipo schreef:Als mijn partner vreemd zou gaan is het wegwezen, als hij niet het respect naar mij toe heeft, en ik zo onbelangrijk voor hem ben, dat ie vreemdgaat, is de relatie voor mij de moeite niet meer waard. Kun je zeggen wacht maar tot het je overkomt, nou dat is me gebeurd, en hij kon direct vertrekken, ik wil er geen woorden meer aan vuil maken, wegwezen.
En de woorden, maar ik hou zo veel van je!!, helaas had je over na moeten denken toen je je plassertje ergens anders in hing. Nee ik vind het echt niet kunnen.
Maar als ik om mij heen kijk, lijkt het steeds meer een gewoonte te worden om vreemd te gaan, het gebeurd zo verschrikkelijk veel. Zowel vrouwen als mannen.