XoNo schreef:Toch denk ik niet dat jij Xander op elk moment van de dag hebt meegemaakt. Misschien doet hij zich in front of fans wel heel anders voor. Tenminste, ik neem aan van wel. Je hebt toch een reputatie die je moet behouden. Nja, wat er na deze feiten/roddels (who knows?) over het hele vreemdgaan gebeuren nog van zijn reputatie over is tenminste
Klopt xono. Ik heb hem niet onder alle omstandigeheden meegemaakt. Toch zie je in die keren dat ik hem gezien en ook echt geproken heb (en niet alleen over volumia!) hoe iemand is. Hij is niet de gene waar ik dag in dag uit mee overweg zou kunnen, zeker niet.
Hij is warrig en wil alles tegelijk doen.
Tuurlijk heeft hij een imago, maar dat hou je niet 10 jaar lang vol, bijna iedere avond, echt niet.
De manager van volumia! mag ik totaal niet(Hp). Toch zou die dan ook zo'n imago moeten hebben??
Trouwens, hoeveel bandjes lopen niet gewoon weg als hun fans om foto's vragen?? Ik kan zo een stel dingen noemen die volumia voor hun fans doet dat weinig andere bands doen. Natuurlijk komt dit niet allemaal door Xander.
Ooit een bandlid naar de kleedkamer gestuurd om een ander bandlid te halen?
Ooit een pilsje gehad van een bandlid?
Ooit opgebeld door de fanclub of je backstage kaartjes wilde?
Ooit de fanclub gebeld om backstage kaartjes te krijgen voor je vriendin die jarig is?
Ooit een uitnodiging gehad (met hoogstens 50 andere fans) om naar de opening van hun cd te komen?
Ooit met je idool op tv geweest?
Ooit backstage geweest met 7 andere fans en alle 9 de bandleden zonder make up en troep?
Ooit gebelt door de fanclub (toen je al geen fan meer was) of je als figurant mee wilde spelen in een film'pje' met je idool?
Ooit een idool een grote knuffel gegeven die hij na 3 maanden nog had?
Denk dat deze dingen Volumia! toch wel geweldig maken. Ik ben al een hele tijd geen fan meer, maar ik kan zeggen dat er weinig bandjes zijn die zo'n geweldig contact met hun fans hadden en wilden.
En dan leer je die mensen toch wel kennen....