Huwelijk Wendy van Dijk en Xander afgeblazen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-02 23:19

XoNo schreef:
Toch denk ik niet dat jij Xander op elk moment van de dag hebt meegemaakt. Misschien doet hij zich in front of fans wel heel anders voor. Tenminste, ik neem aan van wel. Je hebt toch een reputatie die je moet behouden. Nja, wat er na deze feiten/roddels (who knows?) over het hele vreemdgaan gebeuren nog van zijn reputatie over is tenminste Haha!

Klopt xono. Ik heb hem niet onder alle omstandigeheden meegemaakt. Toch zie je in die keren dat ik hem gezien en ook echt geproken heb (en niet alleen over volumia!) hoe iemand is. Hij is niet de gene waar ik dag in dag uit mee overweg zou kunnen, zeker niet.
Hij is warrig en wil alles tegelijk doen.
Tuurlijk heeft hij een imago, maar dat hou je niet 10 jaar lang vol, bijna iedere avond, echt niet.
De manager van volumia! mag ik totaal niet(Hp). Toch zou die dan ook zo'n imago moeten hebben??

Trouwens, hoeveel bandjes lopen niet gewoon weg als hun fans om foto's vragen?? Ik kan zo een stel dingen noemen die volumia voor hun fans doet dat weinig andere bands doen. Natuurlijk komt dit niet allemaal door Xander.

Ooit een bandlid naar de kleedkamer gestuurd om een ander bandlid te halen?
Ooit een pilsje gehad van een bandlid?
Ooit opgebeld door de fanclub of je backstage kaartjes wilde?
Ooit de fanclub gebeld om backstage kaartjes te krijgen voor je vriendin die jarig is?
Ooit een uitnodiging gehad (met hoogstens 50 andere fans) om naar de opening van hun cd te komen?
Ooit met je idool op tv geweest?
Ooit backstage geweest met 7 andere fans en alle 9 de bandleden zonder make up en troep?
Ooit gebelt door de fanclub (toen je al geen fan meer was) of je als figurant mee wilde spelen in een film'pje' met je idool?
Ooit een idool een grote knuffel gegeven die hij na 3 maanden nog had?

Denk dat deze dingen Volumia! toch wel geweldig maken. Ik ben al een hele tijd geen fan meer, maar ik kan zeggen dat er weinig bandjes zijn die zo'n geweldig contact met hun fans hadden en wilden.
En dan leer je die mensen toch wel kennen....

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-02 23:30

Tja, dat het is afgeblazen is balen voor allebei. Ik vind het vooral l*llig voor hun vreemdgaan is nu niet hetgeen wat je bekend wil hebben denk ik. Tenminste tegenover je partner natuurlijk wel, maar tegenover heel NL?? Ik zou het geen pretje vinden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-02 00:54

Nee, maar het is wel een heel klein beetje zijn eigen schuld denk ik??

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-02 01:07

dat had 'ie wel geweten ja Haha! de prijs die je betaalt voor "succesvol-zijn".

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-02 18:17

Tuurlijk is het zijn eigen schuld, maar toch hij wordt nu wel door 'heel' NL met de nek er op aangekeken, terwijl het eigenlijk alleen hun wat aangaat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 01:38

Pinky, alles wat jij opnoemt heb ik nog nooit met Volumia meegemaakt, maar ik heb wel verschillende leden van verschillende bands Amsterdam en omstreken laten zien. Na optredens kwamen ze vaak naar 'onze' kroeg in Amsterdam en dan gingen mijn vriend (van toen) en ik vaak op pad met ze. Dus ik heb wel wat bekende bandleden wat persoonlijker meegemaakt dan alleen op het podium.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 10:19

Pinky, dat ie goed voor zijn fans zorgt, zegt niets over zij privemens zijn, tuurlijk zorgen ze goed voor hun fans, kost ze geld als ze dat niet doen, dus wat dat betreft , vind ik het niet zo vreemd!

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 14:03

Tuurlijk niet Pipo, ik nam het alleen voor hem op nadat een stel mensen zonder hem enig sinds te kennen een l*l noemen.
Ik vind het ook super laf wat hij gedaan heeft, maar het is niet erger dan dat ik vreemd zou gaan.
Het moet bij bekende nederlanders altijd direct aan iedereen verteld worden en vaak nog veel erger dan het is ook. Ik wed dat niemand van jullie Xanders verhaal gehoord heeft..

Lovely, dat kan, Toevallig heb ik alle dingen die ik opgenoemd heb zelf meegemaakt. Dat zijn er nogal wat in 1,5 jaar tijd he?
Moet wel toegeven dat sinds ze commercieler zijn geworden ze minden (kunnen) doen voor fans omdat ineens iedereen het wil. Backstagepasje voor verjaardagen lukt de meeste fans niet meer...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 14:13

Ik ken ze nog van voor hun bekende tijd, en toen vond ik het al enorme ellende, helemaal die xander, een echte bralaap.

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 14:25

als je vreemd gaat ben je gewoon een eikel of je nou een bekende nederlander bent of mijn beste vriend. en zijn kant van het verhaal? denk je dat hij het kan goed praten dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 14:34

Even wat anders, hij heeft het niet verteld, wendy is er zelf achter gekomen!!!! dus nu is het een enorme ... en of ie nu bekent is of niet, maakt mij niets uit, iedereen die vreemgaat vind ik niet echt normaal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 14:36

Pipo schreef:
Even wat anders, hij heeft het niet verteld, wendy is er zelf achter gekomen!!!! dus nu is het een enorme ... en of ie nu bekent is of niet, maakt mij niets uit, iedereen die vreemgaat vind ik niet echt normaal.

Wooow, dan is 80% van de mannen niet normaal...!!!

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 14:37

...en vrouwen? die gaan ook wel eens vreemd hoor...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 14:42

Lovely"]
[quote="Pipo schreef:

Wooow, dan is 80% van de mannen niet normaal...!!!
[/quote]

Dat wisten we toch allang!!! Haha!

Sp, vrouwen gaan net zo goed vreemd, die zijn alleen wat slimmer erin.

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 14:44

Dan lopen er heel veel l*llen rond...

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 14:49

ongeveer net zoveel als k*tten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 14:53

Pinky_girl schreef:
Dan lopen er heel veel l*llen rond...

Ik ben bang dat ik het hier met je eens moet zijn. De kunst is om die ene eruit te vissen die het niet is, helaas is het Wendy niet gelukt.

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 14:55

Als 80% van de mannen vreemdgaat (en van de vrouwen ook zoiets?) zijn er maar heel weinig stelletjes die dit niet meemaken. Misschien is het beter als de media zich met die mensen gaat bemoeien want die hebben pas iets speciaals....

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 14:56

maar dat is geen sensatie, en het publiek wil schandalen lezen. da's sensatie. all about the money.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 14:57

Pinky_girl schreef:
Als 80% van de mannen vreemdgaat (en van de vrouwen ook zoiets?) zijn er maar heel weinig stelletjes die dit niet meemaken. Misschien is het beter als de media zich met die mensen gaat bemoeien want die hebben pas iets speciaals....

Precies!!! Een speciale show om alle monogame koppels van NL voor te stellen aan het publiek, als bezienswaardigheid!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 15:01

wauw dat zal me een show worden, alle vrijgezelle vrouwen gaan in de aanval op zo'n show, denk wel dat dat vermaak is hoor.

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 15:25

SuperPepeijn schreef:
maar dat is geen sensatie, en het publiek wil schandalen lezen. da's sensatie. all about the money.

Juist... Eigenlijk zijn wij toch wel erg slecht...