En toen ze klaar was met haar verhaal was ik heel teleurgesteld, maar! je had de kerstman ook nog.
Dus ik vroeg: en de kerstman dan? Zegt m'n ma 'nee tuurlijk niet, dat wist je toch wel?'
Dat waren 2 klappen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maaaike schreef:Ik was zó bang voor Sinterklaas & Zwarte Piet. Ik vond het maar niets dat ze 's nachts in je huis konden komen. Weken at ik slecht, sliep ik slecht en was ik écht bang, op straat en in huis zag ik overal een sint en piet in. Gillen en huilen was het, doodsbang was ik ervoor
. Ik was geloof ik 5 of 6 toen mijn moeder het verteld heeft om die reden. Zeker om het voor mn broertjes en zusje wel leuk te houden.
Mijn broertjes zaten in groep 5 of 6 toen het ze verteld is. Ze geloofden het niet. Want Sinterklaas had echt een sleutel van elk huis. Ze waren alles aan het beargumenteren en dachten dat we een geintje met ze uithaalden. Zij waren echt boos dat ze het wisten. Ze waren vrij oud en geloofden er dus nog heilig in
Tinkerloos schreef:Mijn dochter van 9 gelooft ook nog.
Ze twijfeld wel heel erg,maar ik laat haar deze viering nog maar in de waan..Daarna vertel ik het wel..of ik zeg het als ze me vraagt of ie nou wel of niet echt is..