Paar auto's.
Winkelen.
Vrienden wat geven.
En de rest op de bank zetten.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

.
proberen het paard van mn tante over te kopen
en nog een belg ofzo er bij.. die loopband die ik al lang wil maar niet mag kopen, want die past dan wel in dat nieuwe huis
.. en ehm geld naar goede doelen over storten, brooke fore hospital (of hoe je dat ook schrijft) krijgt veel geld..
.
.Pinda_Dipje schreef:....en een fistelkliniek voor vrouwen te beginnen.
?!
) gezelschap voor Escala. Ook zouden er een veewagen, 1 of 2 auto's en 1 of 2 scooters moeten komen voor ons eigen gemak. Verder zouden we een (vakantie)huis kopen in Australie (mijn bf's vaderland) en misschien nog iets ergens in Nederland. En natuurlijk een mooie donatie aan mijn favoriete goede doelen
. En oh ja... mooie reizen maken en lekker winkelen past dan vast ook in het budget. Natuurlijk zou ik ook mijn liefste vriendinnen willen betrekken in mijn plannen en vergaarde fortuin
.
.
. Sterre schreef:Als allereerste zou ik de auto kopen die ik al zooooo lang wil hebben! Natuurlijk in de meest luxe uitvoering.
Verder kunnen mijn broers op een bedrag rekenen, evenals een paar vrienden waarvan ik weet dat ze het heel goed kunnen gebruiken.
Ook een aantal goede doelen krijgen een groter bedrag dan dat ze normaliter van me krijgen.
*Pinda-Dipje, jouw plannen wil ik ook wel steunen hoor, maar eeehhh...
Pinda_Dipje schreef:....en een fistelkliniek voor vrouwen te beginnen.
... zou je me even kunnen uitleggen wat een "fistelkliniek" is?!