Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ilindra schreef:TS, als je dan zo graag mensen wil uitnodigen doe het dan op een wiccasite en niet hier waar de meesten geen flauw idee hebben waar je het over hebt....
Vind dit bijzonder obeschoft gedrag.
R_ChiChi schreef:Satanisten en/of Anti-christ; mogen ook mee?
Heb nog wel een aantal belangstellenden, zijn geen bokkers. Problemen?
Citaat:Wat zijn spreuken?
Een spreuk is een korte tekst die uitdrukt wat je langs occulte weg wilt bereiken. Daarmee bedoelen we dat spreuken niet werken volgens de wet van oorzaak en gevolg. Als je uit school komt en je vindt een briefje van je vader waarop staat: "Vergeet niet de auto te wassen", dan heeft hij wel een tekst geschreven waarmee hij iets wil bereiken, maar het is geen spreuk. Bij een spreuk horen bepaalde magische handelingen, waarmee je een kracht opwekt, die ervoor zorgt dat de gewenste situatie die je in de spreuk uitdrukt werkelijkheid wordt
DianneF schreef:en dan nog 1 vraag... moet je ook als je zo'n spreuk maakt iets in zo'n pot maken of koken?? varkenspoot met poeder ofzo??
marleen_usar schreef:leuk misschien weer een heks in wording?
Shalimar schreef:Het is wel weer duidelijk dat ik er te weinig van af weet...
Ik heb alleen de boeken van Cate Tiernan (spelling?) gelezen van die serie en daar hadden ze het ook over de Samhein (spelling?) en Yule enzo...ik moet me er echt maar eens in verdiepen...ik vind het zo interessant!!
Afijn, veel plezier daar!!!