Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Djilan schreef:Ik ben ook 1.80 en 57 a 58 kg. Ik kan de hele dag door eten en mensen vragen steevast waar het allemaal blijft..
Gelukkig hoor ik maar zelden dat ik te mager ben oid, maar dat was een paar jaar terug wel anders. Vanwege dat dun zijn stond ik trouwens wel laatst in de Vriendin
.
.
.
.
en dan moeten sommige dingen) dat ze vroegen waarom ik zo weinig woog, nou toen voelde ik mij wel gekwetst.
slaat helemaal nergens op) ik ben zeker net zo erg gekwetst (denk ik) als iemand die zwaarder is. maar nu ik 18 ben. ben ik wat dikker geworden oftewel nog steeds maatje 34 ben 1.70 en weeg 54 kilo. maar schelden doet pijn of je nu dik bent of dun. en sinds wanneer zegt je gewicht iets over jezelf!
) ook uitgescholden. Dit vond ik echt vreselijk. Ik dnek dat het gewoon voor beide soorten mensen zeg maar even erg is.
T is allemaal iig heeel erg krom en je wordt er niet gelukkig van...

ik eet echt heel veel meestal wel het dubbele of het driedubbele van andere mensen..!!
dan denk ik echt: 'waarom moeten jullie mij hebben?'
sommige mensen kunnen er gewoon niets aan doen..

Sorry, nee gewoon iets terug zeggen. Citaat:je moet tegenwoordig ook een bmi van 20 hebben, maar als je dat hebt ben je ook gewoon dikker dan hoort..!!