Klap met vuist op mijn hoofd zonder reden?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

dwaallicht

Re: Klap met vuist op mijn hoofd zonder reden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 19:00

stef schreef:
ik denk dat je slachtoffer van opgekropte ergernis bent geworden. Ik woon zelf in buitengebied, aan een redelijk smalle dijk, en echt, als ze uit school komen houden ze heel de dijk bezet, je kan toeteren, roepen, ze gaan gewoon niet opzij.
Uiteraard geen excuus om uit te halen, maar mijn handen jeuken ook af en toe

Dat weet ik wel zeker.
Ik word af en toe ook helemaal gestoord van die scholieren in Veenendaal, fietsen soms met zn vijven naast elkaar.
En ik denk dat ik wel zo'n idee heb waar ze aan het fietsen was (welk fietspad) en daar kun je er gewoon helemaal niet door als ze met zn allen naast elkaar fietsen.Plus dat ze vaak een grote muil hebben tegen je als je er langs wilt (zeg niet dat dat bij de TS ook zo is hoor) Knipoog

Maargoed, dat die vrouw gewoon gaat meppen, is echt idioot.Kan me dat ook haast niet voorstellen..maargoed je weet het niet.

JoSav

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 19:18

Met zijn drietjes naast elkaar fietsen is natuulijk vragen om een ongeluk. Liever een vuist tegen je hoofd dan de wielen van een vrachtwagen, denk ik dan.

Toch vind ik nog wel het ergste van dit alles dat mevrouw met de losse handjes zich heeft voortgepland en de verantwoordelijkheid draagt over een stel kinderen. Dat is toch te erg voor woorden? Worden die ook zo mishandeld/slecht opgevoed... ik wil er liever niet eens bij stil staan. Bah.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 19:22

Nou maar met zijn 3en fietsen kan ook eigenlijk niet! Maar goed, als je dan aan de kant gaat, oke. Die reactie van die vrouw is ook zeker fout!!! En dat terwijl je aan de kant ging! Kijk, als je nou niet aan de kant ging terecht... maar dit is toch wel te gek voor woorden!

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 19:27

Yessy schreef:
Djilan schreef:
Ook al doe je iets dat niet mag, mensen horen niet meteen te gaan slaan. Dat geweld van tegenwoordig slaat echt nergens op!

Helemaal mee eens, jij doet iets wat officieel niet mag en op een smal fietspad best irritant kan zijn voor het overige verkeer, maar om er dan maar meteen op los te gaan slaan, is ook lichtelijk ziek..

Inderdaad, ik zou ook echt helemaal gaan flippen denk ik! Bloos

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 19:33

Jij niet alleen.
Ik vind dat TS nog netjes is gebleven!

Maaiikii

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 19:42

Damn wat een reactie van die vrouw zeg, slaat nergens op. Scheve mond
Als jij afremt en dus achter je vrienden gaat fietsen en je vrienden dus met zijn 2en naast elkaar fietsen is er toch geen probleem?!

Melisjee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-06 20:08

dwaallicht: ik kon t me ook niet voorstellen echt zo onzinnig Nagelbijten / Gniffelen

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 12:12

Beetje rare reactie van die moeder, maar het is best irritant als je achter een groepje aan fietst wat maar naast elkaar blijft fietsen terwijl je er niet langs kan. Maar als je al aan het afremmen was dan vind ik het helemaal een raar verhaal.
Die knal sloeg natuurlijk nergens op!

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 14:14

Pfoe, soortgelijks heb ik gister ook gezien.

Groep studenten steekt met elkaar over, echt een flinke groep, en dus ook over het fietspad..
Nou kwam er een man aan fietsen met een kindje voor op de fiets..
En een meisje wilde net wegspringen voor die fietser maar haar voet blokkeerde de voorwiel van de man, die dus een beetje opzij schoof.
Meneer begint me toch een partij te schelden en met zijn hand een dreigende beweging te maken!
Meisje dook helemaal inelkaar en zei dat het haar speet en ze het echt niet express deed. Vervolgens kreeg ze een klap tegen haar hoofd en zei hij dat ze beter moest kijken met haar 'kankerhoofd'...
En ja, dit was een volwassene Scheve mond

Dit was wss ook opgekropte woede, want er valt daar niet te fietsen door die studenten, en dan nog een kindje voorop..
Ergens kan ik het wel begrijpen, maar slaan??

skipperfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 14:30

Zo lekker asociaal zeg, en dat moet het goede voorbeeld aan haar kinderen geven?
Ik heb zelf ook zoiets meegemaakt een tijdje geleden.. We fietsten met zn tweeën naast elkaar, en een vrouw kwam in onze richting met een parapulu aanfietsen, maar ze kon gewoon langs ons, er was genoeg ruimte, maar ze was blijkbaar gefrustreerd omdat het regende ofzo, want mn vriendin kreeg ineens een klap met een paraplu en de woorden : 'Ga aan de kant' Verward Voor hetzelfde geldt komt het in haar oog ofzo.

Vanessa24

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 14:39

stef schreef:
jij dus ook niet Knipoog

Lies slaat in dit geval dan ook niet zomaar.

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 15:08

Caira schreef:
Tsja ik vind jouw taal ook aardig asociaal!

Ik denk dat Caira het verkeerd begrepen heeft
en denkt dat de TS'er "opzoute" schreeuwde Verward

Ik vind deze dingen toch wel erg asociaal van volwassenen nog wel!
(die volwassenen van tegenwoordig toch ook!)
En over dat met z'n drieën op het fietspad, wij doen het ook altijd, maar dan
is het meestal eenrichtingsverkeer, en we gaan áltijd aan de kant (net als
TS'er wsl, maarja).

Ik zou die mevrouw er volgende keer op aanspreken (zorg er wel voor dat je
buiten bereik van haar vuist bent!) Knipoog

Droomster

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 15:53

Jamezy schreef:
Geweld met geweld oplossen is ook niet de optie, maar uit reflex had ik haar waarschijnlijk wel een duw gegeven Bloos

Hier nog zo 1 Bloos

Wij fietsen hier trouwens precies hetzelfde ook regelmatig met z'n 3en naast elkaar. Maar we zitten hier op een weg, en het laatste stuk daarvan mogen auto's niet komen. Toch denken sommigen sneller te zijn met al die fietsers, dan met allemaal auto's Gestoord (Autoweg ligt er dus zo'n beetje naast, zitten alleen bomen & een sloot tussen).

Je moet niet weten hoevaak fietsers hier bijna aangereden worden of auto's die zeker met 90 km/h aan komen gereden & maar denken dat de fietsers binnen 2 seconden opzij zijn..

Erg rare reactie van die vrouw hoor, te sneu voor worden Tong uitsteken

grassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 16:54

Wat achterlijk, ik zou echt pislink zijn geworden. Ja je doet iets ' wat niet mag' , maar ik denk dat iedereen dagelijks wel dingen doet die officieel niet mogen. Al is het maar zonder ID op zak de vuilnis buiten zetten Vork . Maar om dan te gaan slaan is gewoon idioot.
Ik fiets zelf ook vaak zat met 3 mensen naast elkaar, helemaal geen probleem als je bij tegenliggers maar tijdig aan de kant gaat.

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 17:03

Djilan schreef:
Melisjee, als jij haar terug had geslagen was je net zo fout geweest (ook al zou het een begrijpelijke actie zijn geweest...).

Wat vind je van zelfverdeding van zinloos geweld?

Echt hoor. Ik had d'r achterna gegaan. Misschien niet zozeer om d'r een klap voor d'r kop te geven. Maar iig om haar staande te houden en eens even flink duidelijk te maken dat het niet door de beugel kan.
(Heb je gelijk een signalement Knipoog.)

Als zij al aan het afremmen was om er achter te gaan fietsen, is ze niet fout. Dan fietsen ze immers 2 + 1.

Vind het ronduit ontzettend asociaal.
Lekker voorbeeld moeder ook voor die kinderen.

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 17:07

imd schreef:
Caira schreef:
Tsja ik vind jouw taal ook aardig asociaal!

Ik denk dat Caira het verkeerd begrepen heeft
en denkt dat de TS'er "opzoute" schreeuwde Verward

Ik denk dat de TS haar post snel heeft aangepast na de reacties over haar taalgebruik Knipoog

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 18:23

Frozenstar schreef:
Djilan schreef:
Melisjee, als jij haar terug had geslagen was je net zo fout geweest (ook al zou het een begrijpelijke actie zijn geweest...).

Wat vind je van zelfverdeding van zinloos geweld?

Logische reactie, maar wel een foute reactie.
je moet geweld niet met geweld vergelden, dan verlaag je je enkel tot hetzelfde niveau

Kiim

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 18:31

Van mij had ze echt een kei harde duw gekregen..
Jeetje zeg hoe verzin je het, iemand zomaar slaan.
Tuurlijk met z'n 3e naast elkaar mag niet.. maar dan zou bijna heel nederland elke dag wel een klap verdienen..

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 18:33

stef schreef:
Logische reactie, maar wel een foute reactie.
je moet geweld niet met geweld vergelden, dan verlaag je je enkel tot hetzelfde niveau

Kan mij op dat moment echt niks schelen.
Wie geeft haar het recht mij op zo'n moment zomaar een klap te geven?

Wie de bal kaatst, kan hem terug verwachten.

Nevony

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 18:37

oei naast elkaar fietsen met zijn drieeen is niet goed, maar ik doe het ook zo vaak, als je met zijn drieeen bent is het niet gezellig om 2 1 te fietsen en wij gaan ook altijd aan de kant.
Even bellen kan ook helpen, ik vind dit nergens op slaan, zomaar iemand een klap geven, als je een beetje volwassen bent los je dta soort dingen toch gewoon met woorden op?

Melisjee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-06 18:41

lies schreef:
Ik denk dat de TS haar post snel heeft aangepast na de reacties over haar taalgebruik Knipoog

Ik heb dus ben je gek gezegd Knipoog maar ws beetje erg kwaad toen ik het typte Nagelbijten / Gniffelen

Marye78

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 19:40

Sjongejonge ik kan niet begrijpen dat er mensen in dit topic reageren die de Ts ongelijk geven en op haar taal gaan wijzen, wordt daar echt kwaad om!

Ja natuurlijk mag je niet met zijn 3en naast elkaar fietsen, maar mensen worden de laatste tijd steeds agressiever lijkt het wel! Duidelijk een geval van opgekropte frustratie die er in 1 x uitkomt (helaas bij jou).. net als dat verhaal over die man op die fiets en die studenten.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 19:45

een ding voorop gesteld........ IK laat me niet slaan, door niemand niet, zeker niet ongestrafd.

En dan alsnog, al fiets je met zn 10nen naast elkaar geeft niks, als je maar aan de kant gaat als er iemand langs moet.

Ik woon ook in een buitengebied, smalle weg, weerskanten sloten. Ik kan er al niet langs als ze met zn tweeen naast elkaar fietsen, maar mensen gaan keuring opzij hoor, nooit problemen mee Haha!

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 22:03

MoonChloe schreef:
Volgend keer maar aan de regels houden, niet meer met 3 mensen naast elkaar fietsen.

Dat is van haar misschien niet zo goed bedacht, maar wat die vrouw doet is gewoon mishandeling. Ze kan ook gewoon 'wil je even moven' kunnen zeggen in plaats van OPZOUTEN + een dreun..

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 22:20

ieder mens heeft een ander referentiekader ofwel ieder die koppelt het aan zijn of haar belevenissen. Die vrouw kan best elke dag over dat stuk heen moeten fietsen en elke dag aan de kant geduwt worden door kinderen... na een tijd kan ze het zo beu geweest zijn dat ze een mep verkoopt. Natuurlijk is dit niet de ideale oplossing maar je moet wel naar het verhaal van beide personen kijken voordat je oordeelt