Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ulony schreef:Heey,
Nou de titel zegt het al... vanmorgen na 16 rijlessen mocht ik afrijden... voor mijn gevoel ging het wel lekker.. hij heeft niet ingegrepen en mijn moter is niet afgeslagen ofzow... Komen we terug bij het cbr, zegt ie, qua rijden heb ik slecht nieuws voor je... nou gezakt dus... als reden gaf hij dat ik te voorzichtig reed... en dus niet vlot genoeg, moest allemaal sneller... vond dit zo'n vage reden, sorry dat ik het zeg, ik rijd liever 5 km te langzaam dan te hard... rij midden in de stad was nog fokking druk ook.. dus was gewoon wat voorzichtig.. wou niet dat hij moest ingrijpen ofzow... maar ja, ik moet over 2 weken weer afrijden... (dit was mijn eerste keer) hopen dat ik het dan wel haal... zei al voor de grap, tegen mijn moeder, als ik hem dan weer heb rij ik zo door dat ie achter in zijn stoel gedrukt zit... maar ja dat lijkt me ook niet verstandig...
moest het even kwijt... zijn er veel van jullie die het niet in één keer gehaald hebben??
xxx Joyce
La_Martina schreef:Hmm dat is idd nogal een domme reden.
Hopen dat het de volgende keer wél lukt! Succes ermee.
Ulony schreef:IK HEB HEM GEHAALD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!