Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Breitling schreef:Ik vind het niet zo slim als ik eerlijk mag zijn. De omschakeling van automaat naar schakel is erg groot helemaal als je het schakelen nog niet onder de knie hebt. Ik heb gelest en geslaagt in een schakelauto met 20 lessen dus kan zeggen dat ik het wel snel onder de knie had. Maar omdat wij thuis alleen autos met automaat hebben en ik wel wou rijden ben ik daar in gaan rijden. Van schakel naar automaat is niet zo moeilijk maar na een tijdje drufde ik niet meer in een schakelbak te rijden omdat ik bang was dat ik het niet meer kon. wel x gedaan maar was weer erg moeilijk! ik heb vanaf januari mijn rijbewijs en heb nu paar x in schakelbak tusse door gereden van vriende of kennise en elke keer heb ik er moeite mee. Het is natuurlijk handig dat je dan straks rijbewijs hebt ook al is het automaat maar als je dan wil gaan schakelen is de stap nog groter helemaal als je het nog niet onder de knie hebt gehad (is mijn ervaring)
Breitling schreef:ik heb vanaf januari mijn rijbewijs en heb nu paar x in schakelbak tusse door gereden van vriende of kennise en elke keer heb ik er moeite mee.
Shadow0 schreef:Breitling schreef:ik heb vanaf januari mijn rijbewijs en heb nu paar x in schakelbak tusse door gereden van vriende of kennise en elke keer heb ik er moeite mee.
Conclusie: er moeten gewoon meer automaten komen!Probleem opgelost. (Ik ben voor
Ik vind schakelen zo'n ongelofelijk zinloze, overbodige en onnuttige bezigheid. Ik zal die echt, echt, echt niet missen.)
Yvonniej schreef:Ik vind het schakelen dus enorm fijn, zelf de controle hebben over je auto. Zelf bepalen tot hoeveel toeren je wilt gaan. Nee in een automaat ben ik niet op mijn gemak..
Alwiene schreef:@ Yessi, daar heb je inderdaad wel gelijk in. Gelukkig heeft mijn vriendin vrij veel kennis van auto's en denk dat als het niet lekker schakelt zij dat snel genoeg merkt met een proefrit(Nou ja dat hopen we dan maar
)