beantsje schreef:Sneu voor je Bradley.
blensink,gefeliciteerd dat je zo'n leuke open band met je zoon hebt. Ik kan me jouw gevoel wel voorstellen, iemand geeft in feite aan dat je zoon niet goed genoeg is...
Blijft het feit dat het om een minderjarig meisje gaat, die zich toch naar haar ouders heeft te schikken.
Al zou ik het anders aanpakken. Ik ben moeder van een dochter van 15 en zou niet staan te juichen als ze het zou doen. Maar ik besef wel dat je dat op deze leeftijd niet meer kan tegenhouden. en dan denk ik maar; liever de eerste keer veilig in een vertrouwde omgeving dan een vreemde hotelkamer. De eerste keer is op zich al spannend genoeg.
N.B. wij zijn ook heel gelovig.
Dank je wel voor je lieve berichtje.
Vind het intressant dat je zelf een dochter hebt en ook gelovig en het anders zou aanpakken. Ben er zeker van dat als ik een dochter had dat ik dezelfde gedachten had. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik niet het gevoel heb dat mijn zoon niet goed genoeg is. Ik kan me heel goed voorstellen dat ze teleurgesteld zijn en van mij mogen ze ook wel even wachten maarja het is nou eenmaal zo laat ze lekker ontdekken.
Cloverdale; Ik kan me heel goed jou reactie voorstellen toen ik 16 was had ik ook een vriendje (we deden niets overigens ) maar zijn ouders hadden zoveel toekomstplannen voor ons dat benauwde me en heb er ook een einde aangemaakt.
Nu heb ik overigens ook een gelovige vriend, dus het heeft me niet zo afgeschrikt als jou gelukkig.
lorretafan: Wat toevallig dat je in hetzelfde schuitje zit lijkt heel erg op het verhaal van mijn zoon. Ik heb tegen Brad gezegt dat ik het geen goed idee vind als hij helemaal alleen in een hotel in Nederland gaat zitten terwijl haar ouders erop tegen zijn.
We hebben besloten om haar ouders een brief te schrijven en kijken of ze akkooord gaan als ze elkaar met de kerst zien.
Misschien als hij zich nu een beetje gedeist houd dat ze wel bijdraaien.
Het is zo jammer die twee gaan zo leuk met elkaar om met alles waarom mogen ze nou niet een stapje verder en natuurlijk met 16 kan het zijn dat het niet de liefde van je leven is het enige wat ik hoop is dat ze bijdraaien.