Aaaah, doorlekken op erg verkeerde plekken.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SheMellon

Re: Aaaah, doorlekken op erg verkeerde plekken.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 09:55

Hihi !Vreselijk he !

Toen ik als 17 jarige stage ging lopen in het verpleeghuis kreeg ik een uniform aan. Je weet wel, zo'n mooi wit uniform Haha!
Nja ik was ongesteld en gebruikte tampons. Niks aan de hand dacht ik en ik ging aan het werk. s'Middags hadden we een bijeenkomst met alle leerlingen. Zegt er ineens een klasgenoot 'haha ben je doorgelekt ofzo?'.
Ik een rooie kop natuurlijk en wat zeg ik 'ehh nee, er was een man en die had een wond. En die wond was op bed gelekt. Ja en daar ging ik in zitten' Haha! . Ja zal mn klasgenoot vast geloofd hebben Clown

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 10:52

Ik had altijd een meisje op school, en je kon precies aan haar zien dat ze ongesteld was. Dan had ze namelijk een week kleren aan die over haar kont vielen (grote truien en vesten en zo) Nagelbijten / Gniffelen
Dat zag er werkelijk waar níet uit.

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 11:02

Ik had in de 2e een meisje die doorlekte in een witte broek. Dat was pas erg Haha! Toen stond ze op midden in de klas en vroeg ze of ze naar huis mocht. Toen de lerares vroeg waarom draaide ze zich om en moest ze keihard lachen. Ze maakte er gewoon een geintje van, iedereen moest lachen en ze liep toen de deur uit.. hahah ik zou me echt KAPOT schamen. Haha!

FloortjeM

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 11:05

Gelukkig nog nooit gehad, maar wel een keer bij een klasgenootje. Was in de brugklas ofzo. En natúúrlijk bedacht de biologieleraar dat het nét die dag heel leerzaam zou zijn in de duinen te gaan wandelen om van alles en nog wat te bestuderen. Een meisje uit onze klas liep echt met een mega-doorlekplek in haar broek. De hele klas wist het, was het gaan bestuderen.

Olle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 11:15

Ik heb een keer gehad op vakantie heel erg. Ik was met mijn ouders mee en opeens voelde ik het lekken. Maar ik was wel een half uur lopen van het appartement. Mijn mams had het door en gaf de sleutels aan mij en ik ben al een gek gaan rennen. Schaamde mij dus dubbel zo erg. Rennen over straat en nog een vlek op je broek. Ik ben blij dat ik de pil nu slik, dus ik weet wanneer het komt en de tampons zijn voor mij de enige uitkomst.

TouchAndGo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 11:15

Als iedereen dan zo doorlekt, waarom verzint iemand dan niet iets waardoor je niet kan doorlekken Clown

Ik ben volgens mij de koningin in doorlekken..
2 keer op wedstrijd, met zo'n mooie witte broek aan..
1 keer met kranten lopen, toen had ik een rokje aan, ging op de fiets zitten toen zat het op het zadel Clown
2 keer op school, gauw naar huis gefietst.. Vork
en 2 dagen geleden nog, toen moest k schrijven bij een wedstrijd, maar toen had ik me jas even om me middel geknoopt Haha!

K ben gelukkig niet de enigste die het wel es heeft Nagelbijten / Gniffelen

hallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 11:17

nooit gehad gelukkig.. en dat terwijl ik geen tampons draag wel eens geprobeerd maar was mij te pijnlijk om nog door te drukken tot hij goed zat...

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 11:29

Citaat:
Ik had in de 2e een meisje die doorlekte in een witte broek. Dat was pas erg Toen stond ze op midden in de klas en vroeg ze of ze naar huis mocht. Toen de lerares vroeg waarom draaide ze zich om en moest ze keihard lachen. Ze maakte er gewoon een geintje van, iedereen moest lachen en ze liep toen de deur uit.. hahah ik zou me echt KAPOT schamen.

OMG, daar moet je lef voor hebben!!!

ik 1x na de les, ik stap af en zie een bloedvlek op me zadel zitten. Ik dacht echt *** want ik was net aan de kant van de kantine afgestapt waar iedereen mijn rooie broek kon aanschouwen Bloos Clown . Ik schaamde me echt kapot

en 1x op school. Ik had niet door dat ik ongesteld was en tijdens de pauze hoorde ik de hele tijd gniffelen en lachen achter mij en toen ben ik maar naar het toilet gegaan en wat ik daar zag Clown Vork Ik had maar gauw mijn jasje rond mijn middel gehangen

__Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 13:29

Ik heb dat dus nog nooit meegemaakt!! (even afkloppen..)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 13:32

ben 1 keer 's nachts doorgelekt, eerste keer dat ik bij mijn vriend sliep... aangezien wij niet wisten hoe hun wasmachine werkte hebben we toch maar zijn ma erbij gehaald oee de schaamte op dat moment Clown

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 13:47

Loesjuh schreef:
Ik heb dat dus nog nooit meegemaakt!! (even afkloppen..)

Hier nog een.
Gelukkig maar zeg haha!

Sisco4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 13:50

op een springwedstrijd Clown

meer hoef ik denk ik niet te vertellen maar mijn witte rijbroek was niet wit meer Bloos

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 13:51

dat is nog l*lliger dan op een dressuurwedstrijd.... Nagelbijten / Gniffelen Bloos

snowylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 14:09

Ik heb het gelukkig nog nooit gehad. Haha!

Annemie91

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 14:22

1 x gehad.. licht broek aan.. en nog wel op een bruiloft! gelukkig kwam iemand na me toe(wel een vriendin *fjiew*) en zij dat ik was door gelekt ik me echt dood schamen was gelukkig maar iets.. ze had het op het goede moment gezegt:P dus nu idd lang geleve de tampons:D

Maaiikii

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 14:26

Ik ben ook wel eens doorgelekt maar dan heb ik niet zo'n grote vlek. Tong uitsteken Dus niemand heeft het ooit gezien.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 14:32

katiavl schreef:
ik nog erger Clown en zat op de bus (ultra volle bus)

Haha ik ook ooit eens. En zolang ik zat was het niet te zien, maar vanaf het moment dat ik moest uitstappen en naar huis moest wandelen, zag je het natuurlijk van ver(had gelukkig een donkere jeans aan en geen witte). Dus ik vond niets beter op dat moment dan mijn jas maar rond mijn middel te binden en zo de vlek te camoufleren (het was putje winter toen en aan het vriezen *LOL* )

Lientjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 14:41

Ik vorig jaar bij de gym.. We moesten de handstand enzo doen dus ik stond op z'n kop en m'n shirt zakt naar benede, ofja, naar boven, hoe je het bekijkt. Dus toen zag je heel die vlek zitten, m'n vriendin zei er wat van want ik wist het nog niet.. maar goed dat ze het gezegd had anders had ik er nog wel ff mee rondgelopen.. Bloos

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 14:43

een meisje zijn is toch een heel gebeuren he Clown

lindsy_hjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 15:09

haha echt erg!
thuis lek ik weleens door maar niet op school ofzo! gelukkig!
mn vriendin had een keer ging ze uit school ff met een leuke jongen(was ze verliefd op) even naar t cafetje tegenover school en toen ze weer naar huis zouden gaan stond ze op...
hele vlek op dr rokje!! schaam schaam! die jongen dikke lol!
hoop dat ik nooooooit doorlek op school!

manonneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 15:19

Ik toen ik in de stad aan het winkelen was Clown .
Zelfs met een super kon ik het niet volhouden voor een uur Clown .

Korleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 15:26

ik heb het altijd de tweede nacht als ik ongesteld ben... ga ik al lekker laat naar bed dikke maandverband erin (voglens mij kan ik beter pampers aan doen Tong uitsteken ) en ik heb het een x meegmeaakt toen ik in de stad was, maar als ik ongesteld ben doe ik altijd een donkere broek aan zodat niemand het echt kan zien als je doorgelekt bent haha

Freedom1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 15:29

hihi ik heb het wel ooit eens had in het middelbaar, maar dan vouwde ik men pul rond mij;-)
wel in het hoger onderwijs heeft de klas nog nooit zo moeten lachen. er haf een meisje een briefje door naar die naast mij. de lector had het gezien en vroeg wat er was en zij zeer luid, ik heb dringend een maandverband nodig! die vriendin dat dan geven, en vroeg ze dan mag ik even naar het toilet... toen ze weg waren, lag de klas plat van het lachen Knipoog

maar gelukkig heb ik nog ver geen vlekken gehad en dat komt door ob Knipoog

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 15:32

Welshcobfan schreef:
ben 1 keer 's nachts doorgelekt, eerste keer dat ik bij mijn vriend sliep... aangezien wij niet wisten hoe hun wasmachine werkte hebben we toch maar zijn ma erbij gehaald oee de schaamte op dat moment Clown

Heb ik ook gehad de eerste keer dat ik bij de moeder van mijn ex bleef slapen. En toen is mijn lief, de geinigerd, nog tegen zijn ma gaan vertellen dat we voor het eerst seks gehad hadden Gestoord Die ma de hele dag zo supervriendlijk tegen mij...

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 15:34

2x gebeurd. Bijde nog in mijn maandverband tijdperk.
1e keer was op de manege, ik had nog geen eigen paard en reed dus op manege paarden. Moest die keer op een schimmel rijden die een drukplek op zijn schoft had en dus zonder zadel moest rijden. Ik niet nadenken natuurlijk en lekker een uur gereden, voelde wel wat plakkerigs, maar dacht dat het het zweet van het paard was, tot ik afstapte... Er zat echt een MEGA PLEK op ze rug... Wat heb ik me geschaamd, helemaal omdat hij daarna natuurlijk gewassen moest worden.

2e x in de klas, stond op en er begonnen een paar jongens te lachen. Heb toen een andere broek aangtokken en verder nix aan de hand.
Maar die jongens bleven flauwe opmerkingen maken, vroegen steeds of ik ongesteld was en of i knog door ging lekken.
Op een moment was ik het zo zat dat toen ze dat weer zeiden ik keihard riep, ja ik ben ongesteld en ja ik lek wel es door NOU EN??? Toen had die jongen dus een rooie kop en hab ze nooit meer gehoord... Haha!