Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

blondy schreef:he honeybee als ik jou was zou ik dit niet zo spelen dit komt heel onprofessioneel over.
en denk je dat je nu nog serieus genomen wordt,
iemand die zijn hele hebben en houden zo tentoonstelt aan de buitenwereld?
is dit geen zaak tussen jou en het bedrijf waar je mee in conflict bent?

dione schreef:Er is wel degelijk diverse malen 'sochtends en 's middags naar Honeybee gebeld om het persoonlijk mede te delen.
Helaas nam er niemand op. Jullie horen hier natuurlijk maar 1 kant van het verhaal, beetje naief om dit allemaal maar gelijk te geloven.
) maar volgens mij heb je niet alles gelezen.
Ik heb namelijk niet één keer beweerd (en dat zou ik ook nooit doen) dat er niet gebeld is. Ik heb alleen gezegd dat de telefoon hier (zowel mobiel als thuis, terwijl er op een mobiel toch op zijn minst moet staan dat je een oproep gemist zou moeten hebben) niet is over gegaan en dat terwijl er hier de hele dag drie mensen aanwezig zijn geweest. 
, ik vind alleen dat sommige mensen hier wel erg overtrokken reageren zonder het naadje van de kous te weten en direct woorden in de mond nemen als: Divoza liegt enz.
dione schreef:Beetje jammer, dit had bij elk bedrijf kunnen gebeuren.
En omdat Divoza een winkel is waar ruitersportartikelen e.d worden verkocht moet er opeens op een andere manier met bepaalde situaties worden omgegaan als dat je werkt in bv.de plaatselijke supermarkt![]()
Dan heb ik het dus over de talloze reactie's als: JUIST bij een bedrijf als Divoza.... en Je verwacht toch dat ze het bij Diovza wel zouden begrijpen..
Niettemin vind ik het vervelend voor je.