En nu...?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Smystique

Re: En nu...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 23:27

tsjah...als ik dit zo lees...

als je vriend om zoiets al liegt, dan heeft hij vast meer te verbergen.

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 00:58

tja, hoe hard het ookmag klinken, maar kappen hiermee, dit is niet gezond, ups and downs horen erbij, maar niet op deze manier zo vlot in het begin.

ik haal uit jou berichten, dat hij iig geen tot weinig rekening houd met jou. en ja mischien ben jij wel te wantrouwig, mischien zie je wel spoken, maar dan nog, dan ben je dus niet klaar om een serieuse relatie te hebben, daar komt op deze manier alleen maar meer ellende van.

ik vind meestal, dat het begin van een relatie veel kan zeggen over het verloop, 9 van de 10 keer, bij relaties, die dus langer duren en toch stuk gaan, zie je dat ze stuk gaan, om redenen en problemen die er eigenlijk in het begin al waren, ik herken dit zelf ook heel goed, mijn ex. liegen, weinig rekening houden met mij, ik wantrouwig, maar oke d8 ik, ik zet me over dingen heen, ik pas me meer aan, en ja we hebben hele leuke tijden gehad, maar toch. echt goed zat het nooit, na 4,5 jaar uit elkaar, om wantrouwen, leugens, geen rekening houden met. had ik het maar eerder afgekapt, was ik een stuk minder van mijzelf verloren.

twijfel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-06 06:21

Omdat ik van mezelf weet dat ik wantrouwig ben en spoken zie, ben ik steeds geneigd om het af te doen als 1 van mijn hersenspinsels.
Daarom zet ik het hier neer, zodat ik een obejectief oordeel van buitenaf heb.

Ik het het gevoel meer in de relatie te steken dan dat hij doet en waarschijnlijk is dat omdat ik zelden heb dat ik iemand na een week nog leuk vind.
En dan uitgerekend vind diegene mij dus niet zo leuk als ik dacht.

Ik laat zeker deze week even alles van zijn kant komen, hij weet dat ik niet lekker in m'n vel zit, aan hem om te laten zien of ie daar mee om kan en wil gaan.
En ik ga maar aan het idee wennen dat dat waarschijnlijk niet zo is en dat ik zonder hem waarschijnlijk een stuk minder stress heb.

Maar leuk is anders...

MirZam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 08:29

Ik begrijp je twijfel goed..
Maar ik denk dat je je af moet vragen wat er over een jaar zal gebeuren als het nu na anderhalve maand al zo is.
Je zit in de periode dat alles nog leuk moet zijn, dat je niet van elkaar af kan blijven en niks liever zou moeten willen als bij elkaar zijn.

Alleen jij voelt je zoals je je voelt, maar denk aan jezelf.
En ook al denk je nu van niet, er loopt echt nog wel een andere jongen rond die wel genoeg om je geeft om compleet open kaart te spelen..

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 10:36

Je kan het wel aan hem vragen en komt ie met praatjes dat het niet zo is. Ik spreek uit ervaring, mannen zijn niet altijd oprecht, mannen die liegen BLIJVEN liegen.......

twijfel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-06 22:34

We hebben nu HET gesprek.
Hij geeft aan te twijfelen in z'n gevoelens en ik sta op het punt om voor hem de knoop door te hakken.

Ik verdien iemand die voor me gaat niet iemand die twijfelt.

Wens me maar succes Huilen

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 22:38

Mannen die twijfelen dumpen, had ik ook eerder moeten doen..............................................

daffene

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 22:45

Hoe is het verder gegaan Twijfel?

Ik moet zeggen dat als ik zo jouw posts lees ik een heel kriebelig gevoel krijg over hem. Hij komt op mij een beetje sneaky over zeg maar. Denk dat hij niet helemaal eerlijk is en dat is echt zo belangrijk in een relatie. Als jij hem wantrouwt of soms niet gelooft gaat dat aan je knagen. En geloof me, dat wil je niet.

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 22:59

@ orionneke: ZO MEE EENS!

sweetheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 23:00

twijfel schreef:
We hebben nu HET gesprek.
Hij geeft aan te twijfelen in z'n gevoelens en ik sta op het punt om voor hem de knoop door te hakken.

Ik verdien iemand die voor me gaat niet iemand die twijfelt.

Wens me maar succes Huilen

*LOL* *LOL* *LOL* *LOL* Goed zo meis!

twijfel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-06 00:08

Nou de kogel is door de kerk, ik heb de woorden uit hem moeten trekken, maar hij had gewoon het lef niet om te zeggen wat er was.

Ik heb hem verteld dat ik het vertik om nog slapeloze nachten van hem te hebben en dat het dan maar over moest zijn, dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben.

Ik heb hem met moeite de deur uit gekregen en die zo ongeveer voor z'n neus dichtgegooid en net smst ie dat ie twijfelt aan z'n beslissing.
Ik geloof dat het inmiddels mijn beslissing was, maar goed.

En nu ga ik even m'n ogen uit m'n kop janken Huilen

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 00:11

Pppfff....meis sterkte met dit alles.
Twijfelaars zijn nooit leuk, heb er zelf ook ervaring mee en ze doen je zoveel pijn door dat eeuwige getwijfel, in mijn gevoel was ik dus nooit leuk genoeg om er 100% blij mee te zijn en voor te gaan, maar wel goed genoeg om er te zijn als hij het nodig had.

Nee hoor, dan verdient iedereen gewoon de volle mep, de 100%, dat geef ik ook en jij ook.

Succes

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 09:45

Sily schreef:
Pppfff....meis sterkte met dit alles.
Twijfelaars zijn nooit leuk, heb er zelf ook ervaring mee en ze doen je zoveel pijn door dat eeuwige getwijfel, in mijn gevoel was ik dus nooit leuk genoeg om er 100% blij mee te zijn en voor te gaan, maar wel goed genoeg om er te zijn als hij het nodig had.

Nee hoor, dan verdient iedereen gewoon de volle mep, de 100%, dat geef ik ook en jij ook.

Succes

Inderdaad, ze maken je helemaal kapot. De ene week zeggen ze het zeker te weten en dan na 2 weken doen ze weer raar en twijfelen ze weer. Zo wordt je steeds heen en weer geslingerd, het maakt je kapot omdat jij je niet meer kan geven en maar loopt te piekeren. Jij gaat je afsluiten en dan krijg jij nog op je bordje dat je raar en afstandelijk doet en er blijkbaar niet meer voor kunt gaan.......Gestoord

Laverne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 09:55

Allereerst kan ik me maar al te goed voorstellen hoe je je voelt. Je denkt dat het aan jou ligt en legt het ook bij jezelf, terwijl ergens toch blijft borrelen dat hij er niet volledig achterstaat.

Ik vind het knap van je dat je de knoop hebt doorgehakt. Mijn motto is..bij twijfel NIET doen/ doorgaan. Twijfel is niet goed, en hoe die twijfel ook is ontstaan maakt dan niet echt veel uit. De twijfel is er, en dat werkt alleen maar tegen.

Zie het als een leermoment. Ook hier leer je weer van. Wie weet ben je gewoon echt nog niet toe aan een relatie.

Ik persoonlijk vind het altijd vreemd als stelletjes in elkaars telefoon kijken, al dan niet met toestemming van elkaar. Dat vind ik persoonlijk toch een teken van controle. Even checken of hij of zij toch niet stiekum....en dat gaat dan toch vaak van kwaad naar erger.

Ik wil je veel sterkte wensen, als je je moeilijk openstelt voor anderen en je doet dat eenmaal en het loopt zo...ik weet hoe het voelt. Laat je niet kisten, neem deze bagage gewoon mee.

twijfel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-06 09:58

Dat afsluiten herken ik, dat had ik zondagavond, hij ging thuis eten en normaal ga ik dan mee.
Nu zei ik is goed ik heb ook nog dingen te doen.

Dat kreeg ik dus gister op m'n brood, maar voor mij was het toen al opgehouden.
Ik doe er geen moeite meer voor en van zijn kant gebeurt er ook niets.

Ik kan en wil niet in m'n eentje een relatie voortsleuren.

Hij zei gister ook dat het allemaal wat snel gegaan is en dat je dan wat snel tegen mindere punten van elkaar aanloopt.
Waarop ik zei dat ik liever nu weet dan over 2 jaar, dan heb je veel meer tijd verspild.
Ik ben wie ik ben, altijd mezelf gebleven en dat gaat ook niet veranderen.
En als het dat voor hem niet is, kan ik daar niets aan doen.

En nu ga ik mezelf een nieuwe GSM cadeau doen.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 10:02

mijn hersenspinsels hebben mij nooit bedrogen..........

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 10:19

De mijn uiteindelijk ook niet ook al twijfelde ik soms en liet hij mij dat geloven dat IK degene was die gek was........yeah right echt niet!

Ow ja de mijne ging mij hier op bokt lopen controleren, hoe ziek ben je dan! Voor hetzelfde geld leest ie dit nou fijn voor hem!!

twijfel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-06 10:30

Ik ga me nu steeds meer dingen herinneren die ie gezegd heeft.

Gister probeerde ie het er eerst op te steken dat ik voor hem nog al veel gscharreld heb.
Als ie voor mij zomaar een scharrel was geweest, was het allang over gweest.

Maar dat proberen een excuus te vinden.

Net weer een sms dat ie het altijd zo gezellig vindt bij me en dat ie zichzelf een banketstaaf vindt.

Ik stuur maar niets meer terug, voor mij is het klaar.

nightlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 10:38

goed zo meid!!!
heel moedig van je..... Ach gut

NehnaDagmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 10:39

Ik bewonder je hoor, echt waar. Superknap van je dat je dit nu zo afgesloten hebt. Veel meiden (waaronder ik) blijven nadat het uit is zo vastplakken aan hun ex, en blijven smsjes sturen ed.

Ga lekker leuke dingen doen voor jezelf en laathem maar stikken. Zoveel contact met zijn ex kun je niet pikken. Afspreken vind ik ook not-done als het bij één van de twee meer is dan alleen exen. Overigens denk ik dat hij stiekem ook nog wel iets voor haar voelde, anders stuurde hij geen smsjes terug en sprak hij niet met haar af.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 10:44

twijfel schreef:
Ik ga me nu steeds meer dingen herinneren die ie gezegd heeft.

Gister probeerde ie het er eerst op te steken dat ik voor hem nog al veel gscharreld heb.
Als ie voor mij zomaar een scharrel was geweest, was het allang over gweest.

Maar dat proberen een excuus te vinden.

Net weer een sms dat ie het altijd zo gezellig vindt bij me en dat ie zichzelf een banketstaaf vindt.

Ik stuur maar niets meer terug, voor mij is het klaar.

Zo herkenbaar, dat terug willen praten en ALTIJD de ander de schuld geven of aanpraten! Redenen zoeken die gewoon nergens op slaan.

Knap hoor je doorzettingsvermogen!!

twijfel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-06 11:03

Ik hoop dat ik het volhou, afleiding zoeken is een beetje lastig nu, zit ook nog met een buikgriep thuis en ben afgelopen weekend met m'n verzorgpony gestopt.

Ik had gehoopt wat steun aan hem te hebben, maar helaas.

Een relatie zou wat moeten toevoegen en dan heb ik het niet over twijfels.

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 11:06

Ik heb net het hele topic gelezen, vervelend dat het zo is gelopen, het leek zo goed te gaan, maar ik vind dat je een hele knappe beslissing hebt gemaakt, door voor je zelf te kiezen! Je verdient idd iemand die 100% voor je gaat, en niet een twijfelaar die nog wat met z'n ex aanpapt!

Ik zie nu je berichtje hierboven, beterschap Ach gut

sweetheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 11:25

Heel goed meis dat je hem dr uit gezet hebt! Super!

MMMaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 12:33

Ik vind je nu je voor jezelf hebt gekozen een hele sterke meid hoor! Je komt vast wel een andere leuke jongen tegen die wel open en eerlijk is en erg geïnteresseerd is in jou persoonlijk en die 100% voor je gaat.

GEEN HAND VOL MAAR EEN LAND VOL Knipoog;P