Jeetje meid, wat een verdriet... Ik hoop dat over een tijdje vooral het bovenste deel van je toespraakje in het hoofd is blijven zitten. De mooie momenten die je met hem meegemaakt hebt, de goede herinneringen. En dat het onderste stukje wat weg zal zakken. Je hebt het trouwens heel mooi verwoord...
ohh jeetje meid gecondoleerd, wat verschrikkelijk zeg ik wens je heel veel sterkte toe in deze moeilijke periode. Als je er later moeite mee hebt dat je verjaardag en je vaders sterfdag op dezelfde datum zijn. Probeer dan je verjaardag een week eerder of later te vieren, zodat je toch nog dat kleine beetje vreugde van een verjaardag hebt. Nog maals heel veel sterkte.
wat verschrikkelijk,, toen ik jou verhaal aan het lezen was wat je bij de begrafenis hebt verteld kreeg ik echt een brok in mijn keel.. Ik wil je heel veel sterkte wensen,, liefs...
Gecondoleerd ... ik vind het enorm knap van je dat je dit mooie stukje nog hebt kunnen voordragen zonder er doekjes om heen te winden. Erg dapper van je!
Veel sterkte toegewenst in de komende tijd, denk goed om jezelf.
Jeetje, wat erg, en nog wel op je verjaardag. Ik wil even zeggen dat ik het super knap van je vindt wat je hebt gezegd op de begrafenis. Vaak worden alleen de mooie kanten van iemands leven aangehaald. Ik vind het heel mooi verwoord.
Heel veel sterkte toegewenst, ook voor de rest van de familie.
dat stukje van wat je had vertelt op de begravenis kreeg echt de tranen in me ogen Echt heel veel sterkte meid en gecondoleert. Dat ook nog eens op je verjaardag
jeetje.. Ik heb tranen in mijn ogen,wat moet dit moeilijk zijn. en je komt erg dapper over, sterk,dat je je vader dit vergeeft,alcohol is zoiets naars..vast niet zo bedoeld.. Weet niet zo goed hoe ik het moet verwoorden allemaal..
Oei,, Heel veel sterkte.. Het is niet makkelijk!! Vooral niet op je verjaardag !! Super veel sterkte ,, En wat je op de begrafenis zei .. Vind ik super mooi
Meestal zeggen ze: "Over de doden niets dan goeds" Ik vind het heel knap van je dat je op een hele mooie manier ook de mindere kant van je vader hebt belicht. Daar heb ik echt bewondering voor dat je dat gedurfd hebt! Heel veel sterkte voor jou en je familie toegewenst.