Voor de dames: Hoe ziet jullie ideale man eruit?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 12:09

Maar of ze te vinden zijn????????

ineke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 12:16

lovely ,neem maar van een oude rot in t vak aan : NEE
die bestaan niet
mannen zijn jagers en vrouwen zorgen voor de kinderen
als mannen vrouwelijk schoon in t vizier krijgen lopen ze hun je weet wel achterna
dan kun je er nog beter een hebben die er niks van zegt ,dan weet je t teminste niet
beter is nog HELEMAAL GEEN
Instinkten he ,dat zal t wel zijn ba ba

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 12:21

Mijn ideale man bestaat niet Huilen Die is namelijk eerlijk, oprecht staat voor je klaar je kan er mee lachen en huilen.

Verder hou ik van lange mannen, hoeft niet super gespierd te zijn, maar zeker geen bierbuik figuur. Een normaal postuur. Een verzorgd uiterlijk en een leuke uitstraling. Maar ja dat is natuurlijk een rare omschrijving waar je van kunt maken wat je zelf wilt. Ik hoef geen paardenman.

Maar ja het is em wel! Haha! en hij bestaat niet. Huilen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 12:22

Zie je wel, ik wist het wel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 12:31

Merilyn schreef:
Ik hoef geen paardenman.

De meeste mannen zouden wel een voorbeeld mogen nemen aan de paarden: blij als je er bent, vrolijk oortjes erop; gezellig samenwerken; boos op je als je iets fout doet, maar dan ook alleen dan; ze dagen je uit tot meer.... Kortom, ze halen het beste in je naar boven. Maar ja, dat zijn paarden he.

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 12:40

Merilyn schreef:
Mijn ideale man bestaat niet Huilen Die is namelijk eerlijk, oprecht staat voor je klaar je kan er mee lachen en huilen.

Verder hou ik van lange mannen, hoeft niet super gespierd te zijn, maar zeker geen bierbuik figuur. Een normaal postuur. Een verzorgd uiterlijk en een leuke uitstraling. Maar ja dat is natuurlijk een rare omschrijving waar je van kunt maken wat je zelf wilt. Ik hoef geen paardenman.

Hier ben ik het 100% mee eens! Haha!

En inderdaad, liever geen paardenman. Het is wel leuk als hij een beetje interesse toont in de paarden en zich er ook wel in wil verdiepen, maar hij hoeft niet te rijden enzo. Dan krijg je daar weer ruzie over. *LOL*

sanderijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 13:25

haha ik heb hem al.maar dit is waar ik normaal gesproken op val:normaal postuur,lieve ogen,haarkleur en oogkleur maakt niet uit,lekker kontje en mooie bespierde armen,maar niet te bespierd,gewoon bespierd,of tja niet echt erg breed ofzo.

r0b1n

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 14:19

Merilyn schreef:

voldoet aan eisen Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 14:41

Robin!!, niet zo zelfingenomen he Haha!

Persoonlijk wil ik ook geen man die wat met paarden doet, anders word je hele leven zo paarden.........

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 14:42

Tuurlijk zijn ze er wel, en zijn ook genoeg geflipte vrouwen, net als mannen.

Het probleem is alleen: op een gegeven moment zijn ze allemaal bezet.

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 14:45

Pipo schreef:

Het probleem is alleen: op een gegeven moment zijn ze allemaal bezet.

Ik heb het geluk er eentje gevonden te hebben die aan de eisen voldoet Lovers Knipoog Tong uitsteken

r0b1n

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 14:49

Pipo schreef:

Persoonlijk wil ik ook geen man die wat met paarden doet, anders word je hele leven zo paarden.........

ik zelfingenomen? neuh Tong uitsteken Heb alleen wat zelfvertrouwen hehe Lachen Enne ik heb ook nix met paarden (behalve bokt dan Tong uitsteken)

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 15:12

Ik weet wel, dat als mijn man mij zou besodemieteren, dan zou ik dat lekker zelf ook gaan doen. Ik ga niet het slachtoffer uithangen hoor, dat weiger ik.

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 15:24

Als mijn 'man' zou denken dat ie het elders beter kan krijgen dan help ik hem persoonlijk direct zijn koffertjes pakken en zo denkt hij er ook over. Ik vind dat hier diverse mensen tamelijk verbitterd klinken trouwens of interpreteer ik het verkeerd?

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 15:35

Merilyn schreef:
Huilen

Die bestaan wel degelijk, want ik heb er eentje gevonden. Waarschijnlijk is hij van het uitstervende soort, maar ze bestaan echt! Ik zal je niet met de details vervelen,..........................maar ik wil hem niet meer kwijt! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 15:38

r0b1n"]
[quote="Pipo schreef:

ik zelfingenomen? neuh Tong uitsteken Heb alleen wat zelfvertrouwen hehe Lachen Enne ik heb ook nix met paarden (behalve bokt dan Tong uitsteken)
[/quote]

Waarschijnlijk ben je te jong, ik weet wel van een groen blaadje moet je het hebben maar toch...............liever die oude fiets.

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 15:42

Perfecte kerel bestaat niet, daar ben ik nu wel achter.

Maar de afgelopen jaren (wat klinkt dat oud Tong uitsteken) ben ik er iig wel achter gekomen wat ik NIET wil. Zoals Karin al zei een te groot ego, iemand waar je niet fatsoenlijk mee kunt praten, of iemand die je gewoon fijn voor de gek houdt.... Zucht, het komt vanzelf goed Haha!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 15:48

Naz schreef:

Maar de afgelopen jaren (wat klinkt dat oud Tong uitsteken) ben ik er iig wel achter gekomen wat ik NIET wil. Zoals Karin al zei een te groot ego, iemand waar je niet fatsoenlijk mee kunt praten, of iemand die je gewoon fijn voor de gek houdt.... Zucht, het komt vanzelf goed Haha!

Generatiekloof? Tong uitsteken

Anyway, ik ben er inmiddels ook heel goed achter wat ik NIET wil. Kwestie van ervaring opbouwen Knipoog. En ach, wat mannen betreft is het net als met paarden. Ik heb er in de loop der jaren heel wat gereden, maar ik ben nog steeds geen topruiter. Dus dat zal dan met mannen niet anders zijn. Knipoog

(Oh-oh, wat gaat hier nu weer van gedacht worden... Haha!)

Voor de lange termijn heb ik wat meer eisen. Maar soms is zo'n groen blaadje als waar Pipo het over heeft best lekker tussendoor. Knipoog

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 15:52

Hmmm, ik begin toch te geloven dat vriendlief tamelijk ideaal is.

* Hij heeft gevoel voor humor
* Hij heeft twee rechterhanden
* Hij is hard (als in stelt zich niet aan zoals de gemiddelde man dat doet; wanneer ze een verkoudheid hebben "Ik ga doooooooooood". )
* Hij houdt niet van voetbal, tenzij gezellig samen met onze vrienden in de kroeg dus nooit thuis
* Hij is lief en attent maar niet te.
* Hij vindt huishoudelijk werk zoals stofzuigen helemaal niet erg.
* Hij mocht iets langer zijn maar is breed door werken en niet door de sportschool

Ach, zo kan ik nog wel uuuuuuuuren doorgaan Misselijk Haha! maar hij's al sinds mijn 18e mijn vriendje en het gaat sindsdien al goed dus wie weet wat de toekomst brengt. Ik heb wel het idee dat dit de man is met wie ik oud ga worden (klinkt wel heel afgezaagd en corny).

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 15:52

Naz schreef:

Ik sluit me daar ook bij aan. Ik blijf eerlijkheid en vertrouwen het allebelangrijkste en de meeste mannen nemen dit begrip wat ruim.

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 15:54

Karin schreef:
........soms is zo'n groen blaadje als waar Pipo het over heeft best lekker tussendoor. Knipoog

En die oude fiets waar Pipo het over had kan best heel aardig bevallen zodat je besluit 'm maar te houden.... Knipoog Hij was toendertijd 27 Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 15:58

Citaat:
Voor de lange termijn heb ik wat meer eisen. Maar soms is zo'n groen blaadje als waar Pipo het over heeft best lekker tussendoor.

Als tussendoortje kan het nooit kwaad natuurlijk ( moet het wel een lekker tussendoortje zijn Haha! ) maar voor het echte werk, ben ik toch echt van de oude fietsen, En verder ik weet ook te goed wat ik niet wil!!

r0b1n

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 16:06

Pipo"]
[quote="r0b1n"][quote="Pipo schreef:

[/quote]

Waarschijnlijk ben je te jong, ik weet wel van een groen blaadje moet je het hebben maar toch...............liever die oude fiets.
[/quote]

Mja.. 22 is niet echt oud he? Boos! Maar valt me wel op dat ik meer sjans en lol heb met de oudere dames (zoals jij) dan van de jongere (lees 18-21).

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 16:08

Zit pipo NU al in de klasse van oudere dames?! DAn ben ik zeker bejaard!

New-Forest

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 16:09

Mijn ideale man.

Hij moet bruin haar hebben, val echt niet op blond. denk toch wel van mijn zelfde leeftijd zijn en niet te groot. Hij moet denk ik wel wijde broeken dragen, val niet op jongens met strakke broeken. Moet stoer zijn en vooral lief en leuk Lovers