Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Die is namelijk eerlijk, oprecht staat voor je klaar je kan er mee lachen en huilen.
en hij bestaat niet.
Merilyn schreef:Ik hoef geen paardenman.
Maar ja het is em wel!en hij bestaat niet.
Merilyn schreef:Mijn ideale man bestaat nietDie is namelijk eerlijk, oprecht staat voor je klaar je kan er mee lachen en huilen.
Verder hou ik van lange mannen, hoeft niet super gespierd te zijn, maar zeker geen bierbuik figuur. Een normaal postuur. Een verzorgd uiterlijk en een leuke uitstraling. Maar ja dat is natuurlijk een rare omschrijving waar je van kunt maken wat je zelf wilt. Ik hoef geen paardenman.

Merilyn schreef:Mijn ideale man bestaat nietDie is namelijk eerlijk, oprecht staat voor je klaar je kan er mee lachen en huilen.
Verder hou ik van lange mannen, hoeft niet super gespierd te zijn, maar zeker geen bierbuik figuur. Een normaal postuur. Een verzorgd uiterlijk en een leuke uitstraling. Maar ja dat is natuurlijk een rare omschrijving waar je van kunt maken wat je zelf wilt. Ik hoef geen paardenman.
r0b1n"]
[quote="Pipo schreef:Robin!!, niet zo zelfingenomen he![]()
Persoonlijk wil ik ook geen man die wat met paarden doet, anders word je hele leven zo paarden.........
Heb alleen wat zelfvertrouwen hehe
Enne ik heb ook nix met paarden (behalve bokt dan
)
) ben ik er iig wel achter gekomen wat ik NIET wil. Zoals Karin al zei een te groot ego, iemand waar je niet fatsoenlijk mee kunt praten, of iemand die je gewoon fijn voor de gek houdt.... Zucht, het komt vanzelf goed
Naz schreef:Perfecte kerel bestaat niet, daar ben ik nu wel achter.
Maar de afgelopen jaren (wat klinkt dat oud) ben ik er iig wel achter gekomen wat ik NIET wil. Zoals Karin al zei een te groot ego, iemand waar je niet fatsoenlijk mee kunt praten, of iemand die je gewoon fijn voor de gek houdt.... Zucht, het komt vanzelf goed

. En ach, wat mannen betreft is het net als met paarden. Ik heb er in de loop der jaren heel wat gereden, maar ik ben nog steeds geen topruiter. Dus dat zal dan met mannen niet anders zijn. 
)
maar hij's al sinds mijn 18e mijn vriendje en het gaat sindsdien al goed dus wie weet wat de toekomst brengt. Ik heb wel het idee dat dit de man is met wie ik oud ga worden (klinkt wel heel afgezaagd en corny). Naz schreef:Perfecte kerel bestaat niet, daar ben ik nu wel achter.
Maar de afgelopen jaren (wat klinkt dat oud) ben ik er iig wel achter gekomen wat ik NIET wil. Zoals Karin al zei een te groot ego, iemand waar je niet fatsoenlijk mee kunt praten, of iemand die je gewoon fijn voor de gek houdt.... Zucht, het komt vanzelf goed
Citaat:Voor de lange termijn heb ik wat meer eisen. Maar soms is zo'n groen blaadje als waar Pipo het over heeft best lekker tussendoor.
) maar voor het echte werk, ben ik toch echt van de oude fietsen, En verder ik weet ook te goed wat ik niet wil!! Pipo"]
[quote="r0b1n"][quote="Pipo schreef:Robin!!, niet zo zelfingenomen he![]()
Persoonlijk wil ik ook geen man die wat met paarden doet, anders word je hele leven zo paarden.........
Heb alleen wat zelfvertrouwen hehe
Enne ik heb ook nix met paarden (behalve bokt dan
)
Maar valt me wel op dat ik meer sjans en lol heb met de oudere dames (zoals jij) dan van de jongere (lees 18-21).