<B>Quote: 'jij bent "tegen" dit soort discussies over caps enzo, maar volgens mij ben je nu zelf ook een discussie gestart'</B>
Rewind... als je goed hebt gelezen heb ik niet gezegd dat ik TEGEN discussies over caps ben. Ik heb letterlijk gezegd:
<B>Quote: 'dat het geen discussie was, maar ervan gemaakt werd'..</B> Dat was hetgeen wat ik dus ergerlijk vond, dat ineens uit de lucht kwam vallen 'dat ze een cap moest dragen'Discussies? Waar? Maakten jullie ervan, door een mening op te dringen terwijl er niet om gevraagd werd. En ineens iemand te beschuldigen van arrogantie als diegene een Anky voorbeeld aanhaalt.
Nog eentje:
<b>Quote: 'een discussie gestart door jou mening te geven over mensen die hier op bokt komen'</b>
Ik heb dus geen mening gegeven over personen, ik heb enkel gezegd dat ik teleurgesteld was in de manier waarop er gereageerd werd, door jullie oa ja. Ik hoef echt niet te discussieren over of ik jou wel of niet aardig vind hoor.. heb ik geen behoefte aan. Ik heb mijn berichtje ook niet bedoeld als een discussiepunt maar meer als een constatering van een manier van reageren die mij niet helemaal aanstond.
Maargoed, misschien heb ik jou berichtje over de cap ookwel verkeerd opgevat en bedoelde jij het als een vriendelijke waarschuwing om dat arme meisje uit de onwetendheid te halen...

Ten slotte nog even een quote van Bart waar ik precies in lees wat ik bedoelde..
<B>Heb sterk het idee dat het sommige mensen soms alleen maar te doen is om de conflicten (of 'discussies' zoals ze het zelf noemen) en daar baal ik nogal van. Verder heb ik me in dat betreffende topic ook nogal zitten ergeren aan het kinderachtige gedrag van sommige mensen.. </B>
Enough said...

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Laura op 2001-05-21 14:09 ]</font>