Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Nistria schreef:ik zat ook te denken; het criminele circuit is bij de politie en peter r de vries vaak erg bekend. wacht nog even af, hoe lang is het nu geleden?
in dat circuit leggen ze elkaar vaak om..
Bonechi_ schreef:Nistria schreef:ik zat ook te denken; het criminele circuit is bij de politie en peter r de vries vaak erg bekend. wacht nog even af, hoe lang is het nu geleden?
in dat circuit leggen ze elkaar vaak om..
Er zijn vaak vermoedens die niet bevestigd zijn. Ze vragen niet zomaar voor tips.. Als het een crimineel is die door een andere crimineels is omgelegd... is het dan minder belangrijk?? Opgeruimd staat netjes??? Je zal er familie van zijn... denk dat je dan toch graag wil dat dit soort dingen vaker worden opgelost...
nielsd schreef:Als ik eerlijk ben, ik zou het niet doen. Stel je komt in de problemen wat dan? Wat maakt het nou uit dat een crimineel dood gaat, oke het is een leven, een leven dat andere levens kapot maakt.
Ik snap niet dat je het wilt doen.
mma schreef:de moord is nog niet lang geleden, maar wil niet teveel vertellen daarover.
De mooie praatjes van Misdaad Anoniem geloof ik niet zo eerlijk gezegd..
Yvonniej: ja zo is het wel
nielsd schreef:Als ik eerlijk ben, ik zou het niet doen. Stel je komt in de problemen wat dan? Wat maakt het nou uit dat een crimineel dood gaat, oke het is een leven, een leven dat andere levens kapot maakt.
mma schreef:de moord is nog niet lang geleden, maar wil niet teveel vertellen daarover.
De mooie praatjes van Misdaad Anoniem geloof ik niet zo eerlijk gezegd..
Yvonniej: ja zo is het wel
mma schreef:Nee CIE is niet anoniem... maar wel de mensen die ik moet hebben en die me evt. kunnen beschermen
Prrrr het gaat hier om een zgn. afrekening in het criminele circuit. Echt zielig vind ik het niet...maar toch... het vreet al maanden aan me
Citaat:Wat maakt het nou uit dat een crimineel dood gaat, oke het is een leven, een leven dat andere levens kapot maakt.
CKdamour schreef:Citaat:Wat maakt het nou uit dat een crimineel dood gaat, oke het is een leven, een leven dat andere levens kapot maakt.
Wat mij betreft een uiterst belachelijke opmerking! Ten eerste gaat het inderdaad om een leven en een leven waarvan jij de achtergrond niet weet. Dat is 1.
Ten tweede kunnen ze maar beter meteen de goede hebben, want denk maar eens aan als ze de verkeerde gaan arresteren... een verdachte die onschuldig vast zit.. en de familie daarvan. Plus de zorgen van de familie van de vermoorde persoon (of hij dan crimineel mag zijn of niet).
Erg kortzichtige opmerking.
En stel dat het inderdaad zo gaat dat ze de verkeerde oppakken en vastzetten... zou jij daarmee kunnen leven als je zoiets weet?

Faelivrin schreef:james100 schreef:Maar ik weet niet hoe het zit als je wordt opgeroepen door de rechtbank om te getuigen..
Dat kan niet als je Anoniem blijft gekkie.
nielsd schreef:mma schreef:Nee CIE is niet anoniem... maar wel de mensen die ik moet hebben en die me evt. kunnen beschermen
Prrrr het gaat hier om een zgn. afrekening in het criminele circuit. Echt zielig vind ik het niet...maar toch... het vreet al maanden aan me
Hieruit maak ik op dat het pm crimenelen gaat.
AikePeer schreef:nielsd schreef:Als ik eerlijk ben, ik zou het niet doen. Stel je komt in de problemen wat dan? Wat maakt het nou uit dat een crimineel dood gaat, oke het is een leven, een leven dat andere levens kapot maakt.
ik ben het hier absoluut niet mee eens!!
Iemand in het criminele circuit maakt niet altijd levens van andere kapot!
Het criminele circuit houdt niet gelijk in moorden moorden en nog eens moorden.
Dit kan ook met andere dingen te maken hebben waar mensen die er niet in thuis zijn helemaal geen last van hebben!
En dan nog heeft de familie van zo'n persoon geen recht om te weten wat er gebeurt is.
Dit hoeven geen "criminele" te zijn.