Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ireentjuh schreef:haha.. ik heb zoiets raars!!!
er wordt best vaak gebeld, 1 of andere jongen.. als ik op neem dan begint ie heel zenuwachtig te praten (euhh... met bart.... euhh.. euhh.. vraagt ie hoe oud ik ben ofzo.. of hoe het gaat..) en als m'n vader of moeder opneemt word er weer opgelegd. Als ik hem op neem en ik geef het aan m'n vader dan legt ie er ook weer op.
Ik snap er niks van.. ik ken helemaal geen bart die het kan zijn en ik herken zijn stem ook niet van iemand!! En het klinkt altijd heeeel zenuwachtig. maar ik ken hem echt niet!![]()
gelukkig belt die niet zo vaak, ongeveer eens in de 2 maanden ofzo, maar het is al bijna 2 jaar zo ongeveer.. ach, ik vind het wel grappig haha ik lach me rot om diegene.. (meestal leg ik em er gewoon weer op als die vraagt hoe oud ik ben)
maar ik denk dat het inderdaad wel helpt om even een flink hard geluid te geven!!
DiamondCheckers schreef:Beste Sonja,
Het heeft dus helemaal niets te maken met mij bijdehand doen. Je draait dus je woorden om! Ik vroeg je alleen maar een beetje op te letten wat je schrijft, niets meer!
En mijn Nederlands? Tja, als jij je geroepen voelt om daarover weer te beginnen zul je nog veel te horen krijgen van anderen hier op Bokt. Ik hoop dus inderdaad dat het compliment was.