Is dit stalking?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 09:32

DC misschien kunnen jullie dit beter verder doen via PB?? Heeft voor de rest van Bokt volgens mij weinig waarde om dit te volgen...

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 10:13

Ireentjuh schreef:
haha.. ik heb zoiets raars!!!
er wordt best vaak gebeld, 1 of andere jongen.. als ik op neem dan begint ie heel zenuwachtig te praten (euhh... met bart.... euhh.. euhh.. vraagt ie hoe oud ik ben ofzo.. of hoe het gaat..) en als m'n vader of moeder opneemt word er weer opgelegd. Als ik hem op neem en ik geef het aan m'n vader dan legt ie er ook weer op.

Ik snap er niks van.. ik ken helemaal geen bart die het kan zijn en ik herken zijn stem ook niet van iemand!! En het klinkt altijd heeeel zenuwachtig. maar ik ken hem echt niet! Clown

gelukkig belt die niet zo vaak, ongeveer eens in de 2 maanden ofzo, maar het is al bijna 2 jaar zo ongeveer.. ach, ik vind het wel grappig haha ik lach me rot om diegene.. (meestal leg ik em er gewoon weer op als die vraagt hoe oud ik ben)

maar ik denk dat het inderdaad wel helpt om even een flink hard geluid te geven!!

Kijk maar uit. Toen ik nog thuis woonde hebben we 2 maal ons nummer laten veranderen door irritant bel/hang telefoontjes van een ex van mijn moeder...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 11:08

DiamondCheckers schreef:
Beste Sonja,
Het heeft dus helemaal niets te maken met mij bijdehand doen. Je draait dus je woorden om! Ik vroeg je alleen maar een beetje op te letten wat je schrijft, niets meer!
En mijn Nederlands? Tja, als jij je geroepen voelt om daarover weer te beginnen zul je nog veel te horen krijgen van anderen hier op Bokt. Ik hoop dus inderdaad dat het compliment was.

Zoals al eerder gezegd schrijf ik geen dingen die ik niet meen, dus ja, dat was idd een compliment. Wat is in vredesnaam jouw probleem? Beetje paranoia ofzo? Als je hier nog over verder wilt, dan graag via PB ofzo.
Het gaat hier over telefoonstalking, en Marsje heeft inmiddels al verteld dat het al afgelopen is gelukkig. Misschien dat het dus toch iemand van hier was, die de indruk kreeg dat hij/zij betrapt is ofzo....
Maar doe me een lol, en lees gewoon wat ergens staat en ga d'r niet te veel achterzoeken, daar verpest je nl. een hoop mee, voor jezelf maar ook voor ons omdat wij het dus blijkbaar steeds moeten meelezen....

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 14:30

Lijkt me niet raar dat jij het moet meelezen, het is tegen jou gericht.....

Adawi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 14:53

ik word ook weleens opgebeld door buitenlanders (niet dat ik discrimineer maar ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen) , maar ik word dan op mijn mobiel gebeld en dan neem ik meestal gewoon op met "ja?" en dan vragen ze van wie ik ben en hoe oud en hoe ik eruit zie dan leg ik meestal mijn mobiel gewoon bij mij konijnen in het hok want dan horen ze alleen de konijnen of ik geef m aan mn vader en dan hangen ze snel op
wel heel irritant maarja je hebt van die zielige mensies die niks anders te doen hebben hè?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 16:41

pniekepnak schreef:
Lijkt me niet raar dat jij het moet meelezen, het is tegen jou gericht.....

Dat zij een probleem heeft, hoeft mijn probleem toch niet te zijn?
Graag on-topic blijven en wie verder nog vragen en/of opmerkingen heeft is van harte welkom in mijn PB-inbox Haha!

Dorine_81

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 16:57

Ik heb een hele lange tijd gehad dat er iemand mij opbeled die mij kende in het begin vond ik het wel grappig terug hijgen en druk praten met een fluitje blazen weet ik allemaal wat ik geprobeerd heb het hielp allemaal niet hij vond het gewoon luek om te zien wat ik allemaal probeerde

hij zei wel heel veel en ik moest maar raden wie hij was en omdat ik echt iedereen ging verdenken vond ik het echt niet meer grappig hij trouwens ook niet meer dat ii het echt niet wist...dus hij begon te dreigen dat ik maar eens vaker om me heen moest kijken en als ik hem echt niet herkende zou hij wel even laten merken dat hij in de buurt was...gelukkig heb ik nooit iets gemerkt maar fijn was het niet de laatste keer dat hij heeft gebeld was een paar maanden geleden en toen hield het op ik ben er nog steed niet achter maar als hij hier weer mee begint dan ga ik naar de politie want bedreigingen krijgen is niet grappig

ik zou als ik jou was marsje gewoon naar kpn of de politie bellen das eigenlijk de einge manier om ervan af te komen!

succes als ze weer bellen

DiamondCheckers

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 21:35

Sonja, ik heb je een BP gestuurd. Eventjes lezen AUB!
Wel, ik ben dus blij dat die persoon die Marsje lastig viel dus afgehaakt is. Kunnen we nu eindelijk allemaal rustig slapen! Haha!