Ik heb 'm al op internet gevonden en gedownload:
www.commanderkeen.com echt briljant! zit gelijk weer te stressen over die enge beesten, maar gelukkig zijn ze niet zo eng als tegenwoordig

ook hele kleine files eigenlijk

, spelletje is net zo oud als mijn zusje

Wij hadden pc's, dus geen speciale spelletjes computers. Een 386, 486. Geloof dat de 486 de eerste met kleurenbeeldscherm was, Keen was altijd in kleur

. Heb niet eens 1 leveluit kunnen spelen, is nog best lastig ook. En met die pogo bleef hij maar pogo-en

Rommie: mijn moeder had een supermooie pop voor me gemaakt, met zo'n echt hoofd (geen zand erin hoor), maar dat was geloof ik ook gelijk de laatste. De moeder van mijn 'vriendje' van school maakte heel veel poppen. Ook echt supermooi, met bewegende armen en benen enzo.

Dat waren wel mijn twee favoriete poppen, maar ik wilde natuurlijk zo'n pop die de ogen dicht kon doen

, maar dat had mijn buurmeisje in overvloed. Die had ook zo'n nep heel lelijk plastic gasfornuis. Ik in m'n hum natuurlijk. Vond het zo gek dat ik dat niet kreeg van mijn paps en mams (ik had als enige moderne speelgoed een onwijs gave poppenwagen, was net een echte kinderwagen, heb m nog jaren gehad, geloof dat mams 'm nu wel weggegeven heeft), met ijzeren frame en van die verende wielen. Nu vind ik dat plastic speelgoed trouwens echt lelijk, zou mijn kind echt nooit fisherprice geven

verder ben ik absoluut niet alternatief ofzo, maar dat houten speelgoed en stoffen poppen... dat is zó ongelofelijk mooi eigenlijk