De perfecte partner bestaat echt?!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Larissa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 19:58

Mijn ex-vriend die had helemaal niks met paarden, behalve dat ie vroeger af en toe wel eens bij zijn zusje op de manege ging kijken Maar ik had wel het idee dat hij het leuk vond om naar Floris te gaan (kwam met regelmaat kijken als ik Floris bereed of ging poetsen) en hij heeft zelfs aangeboden om Floris een keer te poetsen, rondje te stappen aan zijn halster en zo, als ik geen tijd had. Dat heeft hij herhaaldelijk gezegd, helaas is het er nooit van gekomen, maar hij was ook altijd leuk met Floris Maja, als een relatie niet meer gaat, komt er een einde aan en dat was in dit geval dus gebeurt Maar wat nu ook grappig is dat hij een nieuwe vriendin heeft die ook alweer druk met paarden is.

Vanessa24

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 08:29

Voor mij hoeft het ook niet zo te zijn dat mijn man ineens idolaat moet zijn van paarden, maar ik denk als je een vriend hebt dat paarden op z'n minst wel oke vind, meer begrip kan opbrengen dat je graag bij paarden bent, en dat het best wel wat tijd in beslag neemt, en die begrip is er totaal niet in mijn relatie.
Daarom had ik het leuk gevonden als mijn man paarden wel oke zou vinden.

Paardenmeis1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-06 08:31

Ja hij is niet zo gek op paarden als de meeste mensen op dit forum

Hij vind het gewoon leuk om af en toe mee te gaan en te helpen en nieuwe dingen te leren. Net als dat ik het leuk vind mee te gaan kijken bij zijn voetbal en zo af en toe mee naar de Kuip

napoleon

Re: De perfecte partner bestaat echt?!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 09:53

Mijn vriend had helemaal niets met dieren maar staat wel altijd achter me met mijn paard. Komt foto's maken tijdens wedstrijd of tijdens het rijden, haalt hem tegenwoordig zelf uit de wei zonder hulp (jaja, het valt hem kennelijk niet op dat er nog 12 andere paarden staan )en zelfs nadat hij er laatst door zijn eigen schuld nogal hard is afgevallen en hij daardoor een spierscheur heeft over gehouden in zijn schouder wil ie toch weer proberen een keer te rijden

Wat dat betreft komt hij toch wel heel erg in de buurt van een perfecte partner

Kikka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 07:37

Afbeelding

Zegt genoeg lijkt me?

luna1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 08:52

haha mijn vriend heeft zijn eigen paard en kort nadat we wat kregen heb ik er ook 1 tje gekregen en daarbij neergezte,zijn paard staat aan huis.
helaas benik nu mijn merrie verloren maar haar zoon en zijn paard zijn er nog steeds.
vind het wel heel jammer dat hij niet meer naar dat beest omkijkt hij rijdt niet mer niks als ik er niet was zegt hij altijd zal hij hem verkopen.
achja ik blijf voor vvolpig dus dat verkopen kan hij op zijn buik schrijven.
aan de ene kant is het een voordeel met mijn vriend maar af en toe grrr hij weet alles beter en daar is geen stuk ussen te krijgen.
gr gemma

Qimm

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 09:02

oef, gelukkig id hij niet perfect. Perfecte mensen zijn saai.

Paardenmeis1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-06 09:04

Saai?

Als mijn vriend, voor mij niet perefect zou zijn zou ik op zoek moeten naar een ander.

Nee al zijn plus en minpunten zijn in mijn ogen zo goed in evenwicht dat hij voor mij perfect is!

karton

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 12:50

Neee.
Ik vind niemand perfect.
Mezelf niet, mn vriendje niet, ouders niet, niemand niet Zou toch saai zijn als je nergens eens een keer boos op kan worden of je ergens aan kan ergeren.
Wel heeft mn vriendje heeel veel goede dingen

freespirit

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 12:53

Ken je nagaan...ik ben met zo'n supervent getrouwd !! Is nu zelfs helemaal enthousiast van Parelli en is soms fanatieker dan ik.
Ik mag mezelf gelukkig prijzen.....doe ik ook !!

TheSam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 13:46

Hahahah, voor mij bestaat de perfecte partner alleen op het witte doek..

mijndario

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 14:00

Randy01 schreef:
jarrah schreef:
Eerlijk gezegd zou ik er echt niet op zitten te wachten als mijn vriend elke keer met mij mee zou willen!!
Hij is 1 keer meegeweest en dat vond ik echt superleuk, hij zeurt verder nooit en ik ga hem ook niet vermoeien met mijn paardenverhalen, we hebben gelukkig altijd genoeg andere gespreksstof!!

Als ik met mijn paarden bezig ben, ben ik met mijn paarden bezig en dan kan ik er altijd erg slecht tegen als mensen om mij heen lopen te dreutelen
Als ik thuis ben gaan we wel weer leuke dingen doen samen, maar mijn paard is míjn ding

Hier nóg zo één!

Inderdaad! Wil op mn eigen tempo mn eigen dingen doen en mensen die in de weg lopen dat werkt niet, al bedoelen ze het goed

Carolinef

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 14:16

heb de reacties niet gelzen maar je hebt toch zeker wel Ja gezegd op zijn verzoek?

vind het heel leuk dat hij jouw hobby verder wilt ontdekken, leuk hoor.

mijn man is ook gek op mijn paardjes en doet er alles voor wat hij kan (hij heeft laatst meegeholpen met de fotoreportage) alleen erop zitten vind ik niet zo'n goed idee, niet zozeer voor mijn man maar des te meer voor mijn paardjes......................

Mireille1970

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 14:18

NoaC schreef:
Kijk maar uit dat ie niet ineens homo blijkt

Hahahahahahahaha geweldige opmerking hihi... was ook het eerste waar ik aan dacht.

Paardenmeis1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-06 14:24

Carolinef schreef:
heb de reacties niet gelzen maar je hebt toch zeker wel Ja gezegd op zijn verzoek?

vind het heel leuk dat hij jouw hobby verder wilt ontdekken, leuk hoor.

mijn man is ook gek op mijn paardjes en doet er alles voor wat hij kan (hij heeft laatst meegeholpen met de fotoreportage) alleen erop zitten vind ik niet zo'n goed idee, niet zozeer voor mijn man maar des te meer voor mijn paardjes......................

Ik heb ja gezegd

En de fotos komen natuurlijk op bokt!

Paardenmeis1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-06 14:24

Mireille1970 schreef:
NoaC schreef:
Kijk maar uit dat ie niet ineens homo blijkt

Hahahahahahahaha geweldige opmerking hihi... was ook het eerste waar ik aan dacht.

Nou geweldig

Waarom moet iemand perse homo zijn om op een paard te zitten?

Mireille1970

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 14:26

Elaine schreef:
Nou geweldig

Waarom moet iemand perse homo zijn om op een paard te zitten?

Dat hoeft ook helemaal niet maar is gewoon gappig bedoelt. En er zijn gewoon heeeeeeeeeeeeeeeel veel homo-mannen in de paardensport. (JA ook bij het springen maar die durven niet allemaal uit de kast en zijn braaf getrouwd maar rijden naar een parkeerplek, jammer maar waar)

Carolinef

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 14:27

nou petje af voor je vriend, erg leuk, wie weet wil hij als het goed bevalt op den duur een eigen paardje.................dat zou leuk zijn!

JessyHorse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 14:27

Als mijn vriend mee gaat (wat zelden voorkomt) helpt hij me ook. Dat is alleen zodat we eerder klaar zijn en weer weg kunnen.

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 14:30

Lottie84

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 14:33

Mogen we een forum openen met foto's van onze vriendjes en onze paarden?

Paardenmeis1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-06 14:48

LCharlotte schreef:
Mogen we een forum openen met foto's van onze vriendjes en onze paarden?

Pm een mod !

Lottie84

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 14:49

En wat vinden jullie van mijn macho??

Paardenmeis1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-06 18:05

Stoer

FrankavdT

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 18:52

Mijn vent is wat dat betreft wel een goede partner. Hij doet vaak mee stallen uit (is ook altijd wel gezellig hier thuis, er lopen dan veel mensen rond en vaak pauzes), gaat regelmatig mee op wedstrijd en helpt ook mee op wedstrijd. Zoals zadel aangeven, staart uitborstelen, voorleesboekje meenemen, flesje water met warm weer! Ik hoef wat dat betreft ook niks meer te vragen, hij vindt het ook mooi dat ie kan helpen

Maar hij gaat er voor geen goud opzitten. En dat hoeft ie ook echt niet. Hij voetbalt, ik probeer ook te komen kijken als hij wedstrijd moet voetballen, altijd leuk die mannen te zien zweten...

Hij begrijpt het ook prima als ik druk ben met de paarden, zolang ik maar tijd vrij blijf maken voor hem, hihi.