Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Randy01 schreef:jarrah schreef:Eerlijk gezegd zou ik er echt niet op zitten te wachten als mijn vriend elke keer met mij mee zou willen!!
Hij is 1 keer meegeweest en dat vond ik echt superleuk, hij zeurt verder nooit en ik ga hem ook niet vermoeien met mijn paardenverhalen, we hebben gelukkig altijd genoeg andere gespreksstof!!
Als ik met mijn paarden bezig ben, ben ik met mijn paarden bezig en dan kan ik er altijd erg slecht tegen als mensen om mij heen lopen te dreutelen
Als ik thuis ben gaan we wel weer leuke dingen doen samen, maar mijn paard is míjn ding
Hier nóg zo één!
NoaC schreef:Kijk maar uit dat ie niet ineens homo blijkt
Carolinef schreef:heb de reacties niet gelzen maar je hebt toch zeker wel Ja gezegd op zijn verzoek?
vind het heel leuk dat hij jouw hobby verder wilt ontdekken, leuk hoor.
mijn man is ook gek op mijn paardjes en doet er alles voor wat hij kan (hij heeft laatst meegeholpen met de fotoreportage) alleen erop zitten vind ik niet zo'n goed idee, niet zozeer voor mijn man maar des te meer voor mijn paardjes......................
Mireille1970 schreef:NoaC schreef:Kijk maar uit dat ie niet ineens homo blijkt
Hahahahahahahaha geweldige opmerking hihi... was ook het eerste waar ik aan dacht.
Elaine schreef:Nou geweldig
Waarom moet iemand perse homo zijn om op een paard te zitten?
LCharlotte schreef:Mogen we een forum openen met foto's van onze vriendjes en onze paarden?