maar voor inentingen ben ik dan weer niet bang, komt denk ik omdat je daar bijna niks van voelt en zo weer over is en niet op zo'n vervelende plaats zit. In je tandvlees en in de binnenkant van je elleboog wel
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jeske333 schreef:Ik ga ook niet naar de tandarts..
Reden hiervoor is dat ik een keer GOED van een jong paard ben gevallen, en hierdoor mijn kiezen zijn gebroken. Inmiddels zijn we een paar jaar verder, maar ik ga dus echt niet he!!!!
Ten eerste omdat ik me dood schaam voor hoe het er nu uit ziet, ten tweede omdat ik een verwachting heb van wat er moet gebeuren. Laat maar..........
Nee, als ik pijn heb slik ik ibuprofen, soms het dubbele als wat toegestaan is, maar dan helpt het wel. Ik heb gelukkig een hele sterke maag, die alles verdraagd. Ookal poets ik elke dag 2 keer, soms heb ik nog steeds last van kiespijn of een ontsteking in mijn kaak..
Nee, ik weet nog niet wanneer ik ga... misschien wel nooit... en misschien heel snel..
Wendos85 schreef:Hey lau, zoals je weet moet ik de 29ste weer terug om mijn verstandkies te laten trekken. Ik zal gelijk een afspraak voor je regelen! Dan ga ik wel met je mee!