Heb je het mooi mis!
Heb al drie jaar verkering maar laat mijn paardjes echt niet vallen!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wolf359 schreef:Als er zo veel vrijgezelle dames rijden dan kom ik ze toch echt te weinig tegen!!!!!!!!! Als je nou zegt dat er veel vrouwen in de paardensport actief zijn dan heb je gelijk het lijkt soms wel dat mannen het niet durven toegeven dat ze de sport beoevenen of ze durven niet te beginnen bang dat ze voor mietje worden uitgemaakt, best wel jammer nou ik durf dit wel en ik zou het leuk vinden om 1 van die vrijgezelle dames tegen te komen .
Pjotr schreef:ik kom maar zo binnenvallen hier op het forum. Heb geen paard rij geen paard. Mijn verloofde heeft wel ooit gereden. Ik zal het maar gelijk neerleggen hier. Paardensport is volgens mij vooral een sport voor vrouwen. Nou hoorde ik ooit eens een theorietje en in mijn geheugen gravend denk ik dat yvonne kroonenberg er mee te maken had. Namelijk dat paardensport vooral voor jonge vrouwen en meisjes interessant is zolang ze nog geen vaste verkering hebben of getrouwd zijn. Klopt dat beeld?
Wat zou dat betekenen?
(sorry ik heb de kop boven het stukje zo geplaatst dat het de aandacht trekt)
Paraat schreef:Yep, paardrijden is alleen interessant voor vrijgezelle vrouwen. Misschien heeft het er mee te maken dat 80% van de vrouwen wel eens klaarkomt op hun paard.
En dát is dan weer de reden dat alle mannen vreemdgaan.
Heel simpel te verklaren allemaal!
Paraat schreef:Yep, paardrijden is alleen interessant voor vrijgezelle vrouwen. Misschien heeft het er mee te maken dat 80% van de vrouwen wel eens klaarkomt op hun paard.
En dát is dan weer de reden dat alle mannen vreemdgaan.
Heel simpel te verklaren allemaal!