Guinevere schreef:
In Amerika op een handelstal werken is zeker een mooie droom, maar bedenk je wel dat het vrijwel onmogelijk is daarvoor een verblijfsvergunning te krijgen. Je krijgt eigenlijk alleen een greencard als je een beroep uitoefent waar in Amerika vraag naar is EN je een werkgever hebt die je sponsort. Wel kan je vrij makkelijk voor een korte tijd een visum krijgen om op een ranch o.i.d. te werken. Als je serieus wil emigreren en je verder geen studie hebt gedaan waarmee je een baan kan vinden waar hier vraag naar is, is het waarschijnlijk een goed idee om elk jaar met de
Diversity Lottery
mee te doen. Inschrijving voor dit jaar is al voorbij, maar er gaat flink veel tijd overheen dus ik zou als ik jou was gelijk de volgende keer meedoen, als je wint krijg je dan in 2008 een greencard. De kans is natuurlijk vrij klein, maar ik ken wel iemand die gewonnen heeft ... het kan dus wel.
Ben je eigenlijk wel eens in de VS geweest?
ThanxX voor de link

Ja, ben 1x in Amerika geweest, en ik ben meteen overdonderd

Ik weet ook dat het moeilijk is om daar goed en wel, zonder al teveel problemen te kunnen gaan wonen. Maar is dat nou echt zo'n probleem? Als je wel meteen van al het gezeur hier af bent?? Voor mij niet, ik heb het ervoor over. En ga trouwens opleiding paardenhouderij doen