Wraakactie op ex

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tjaldur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-06 10:01

luxx schreef:
waarom blijf je met de zelfde vriendengroep omgaan en jezelf steeds confronteren met je ex en zijn nieuwe vriendin?
ik zou om te beginnen daar wat afstand van nemen en op andere plekken uitgaan als ik jou was.
die wraakactie's zou ik al helemaal niet aan beginnen, daar laat je je zo vreselijk mee kennen.

Zijn vrienden zijn mijn vrienden en ik laat ze me echt niet zomaar afpakken. Ik heb tegen hem gezegd dattie maar ergens anders heengaat als ie zo nodig met dat mens wil zijn. Daar was hij het wel mee eens, want het was zoooo banketstaaf voor mij en hij voelde zich zooo schuldig dattie mij dat niet ook nog eens aan wou doen. Nouja, dat heeft hij precies 1 week volgehouden en nu staat hij mij dus belachelijk te maken met zn vriendinnetje en haar recht voor mn neus te zoenen enzo.
Nouja, ik doe ik net alsof ik alle lol van mn leven heb. Alleen mn vriendinnen weten dat ik me echt nog heel k lote voel. Tegen mn ex doe ik ook gewoon heel aardig en verder spreek ik hem niet meer. Het nadeel is dat mijn vrienden nu denken dat ik er wel weer overheen ben en allerlei grapjes over mijn ex en zn vriendin gaan maken. En dat trek ik dus niet. En ze vinden ook dat ik me niet zo aan moet stellen en gewoon bij hen op het terrasje moet gaan zitten. Ze vinden hem allemaal heel stoer en hij vindt zichzelf ook heel stoer. En dat stoort me.
Vraag me wel af of dit verhaal nog te volgen is nu haha.

Shiloh

Re: Wraakactie op ex

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 10:50

Een bos bloemen sturen naar zijn huis... (als zijn vriendin er natuurlijk ook is) met de tekst "Ik hou van je en ik mis je, ik zie je snel kus... " en dan een of andere vage naam

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 10:53

wow jij hebt nog geluk dat jullie met de zelfde vrienden om kunnen gaan..
Ik had het uitgemaakt met mn vriend omdat het niet klikte en ik me er helemaal niet goed bij voelde (ook door mijn verleden)
Enkele weken later kreeg ik een relatie met een goede vriend van mijn ex (wat totaal niet de bedoeling was, had echt zoiets voorlopig even niet, maar zo zie je maar weer).
Mn ex dacht natuurlijk dat ik hem had gedumpt voor deze jongen, en heeft de meest vreselijke roddels over mij verspreid. de hele vrienden groep heeft voor mijn ex gekozen en mij en mn huidige vriend laten stikken.. Zo zie je maar wie je vrienden zijn...
Er stonden roddels over mij op n gastenboek van de discotheek waar ik altijd heen ging en als ik ook maar ergens kwam waar mensen mij kenden via die groep werd ik schuin aan gekeken.
Ja toen kreeg ik wel wraak neigingen...

Toch heb ik de eer aan mijzelf gehouden en niks gedaan.
Het mooie is dat mn ex het echt niet kan hebben dat ik zo gelukkig ben met mn huidige vriend, en zelfs als laatste wraak acties met n vriendin binnen kwam zetten om te kijken of ik jaloers werd...
Nou dat is voor mij al wraak opzich, hoe erg kun je je zelf voor schut zetten

Wraak kan best leuk zijn, en als je je er goed bij voelt, moet je het ook zeker doen... maar kijk wel uit hoe anderen er op reageren en of je jezelf niet totaal voor schut zet

Wat dus naar mijn mening het hardste aan komt is met n goeie vriend gaan of idd met de ex van zijn nieuwe vriendin...

xDramaQueen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 10:54

de echte goede wraak actie is hem uit je leven zetten, of gewoon echt totaaaal negeren.

Charmotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 10:56

Die van Shiloh is goed
Maar zelf zou ik er niet aan beginnen.. als hij boos wordt gaat hij ook iets verzinnen en zo wordt het van kwaat tot erger.
Dat heb ik ook met m'n ex gehad en na een tijdje kon ik dus niet meer alleen over straat.. (terwijl ik 1 dingetje heb geflikt om hem terug te pakken.. maar hij is er zo van geflipt dat hij er niet meer mee ophield)

Brammetje16

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 11:10

ik zou eerst volledig gaan negeren! en dan vervolgens als hij het niet verwacht een wraak actie ondernemen?! maar welke dat zou ik echt niet weten

mobick

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 11:14

Billy schreef:
Hou de eer aan jezelf en verlaag je niet tot zijn nivo. Negeer hem als je hem tegenkomt, daar heb je hem veel meer mee

Ja, dit vind ik ook de beste oplossing. Sta er boven en zorg dat iedere keer als je hem tegenkomt zich alleen maar achter de oren kan krabben en op een goed moment ziet wat hij moet missen!

Shiloh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 11:16

nou ik vind een LEUKE wraak actie wel gepast hoor. Die van die knopen bijvoorbeeld... hij zit ff in de oliebol, boodschap is duidelijk... maar echt kwaad kan het niet...

Een wraakactie op zijn tijd kan echt wel, maar dan moet het wel ECHT een goede zijn, niet teveel schade aanrichten en verder zeker weten dat je hem er ECHT een hak mee zet...

ach beetje bitchie op zijn tijd mag best

Mer1980

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 11:53

Pak zijn beste vriend of inderdaad de ex van zijn nieuwe vriendin.

Billy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 11:55

Merilyn schreef:

Dus je moet zelf de sloerie uithangen om hem terug te pakken?
Merkwaardig advies

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 11:59

Suzanne F. schreef:
Heb hier op bokt gelezen dat ze erachter kwam dat hij vreemd ging. Toen hij er niet was heeft ze alle knopen van zijn jassen, blousjes etc afgeknipt en er een briefje bijgelegd; ik hoorde dat ze goed kon naaien....

Dat schijnt Tineke Verburg dus gedaan te hebben heb ik me laten vertellen... en heb ik in een soortgelijk topic eens op bokt gezet (maar niet zelf gedaan hoor)

sweetheart

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 12:05

juist waar is dat topic gebleven?? heb me er helemaal stuk om gelachen... *gaat zoeken*

0maris0

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 13:09

ben benieuwd....

Mer1980

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 13:11

Billy schreef:
Merilyn schreef:

Dus je moet zelf de sloerie uithangen om hem terug te pakken?
Merkwaardig advies

Ach ik heb niet de behoefte tijd te steken in mijn exen, maar als zij het wel wil doen is dit toch een wraakaktie????

roomsoes17

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 13:30

annuh schreef:
als jij wraak gaat nemen is het wel duidelijk voor hem dat je nog zo met hem bezig bent... ik denk dat je hem er toch echt het meest mee heb als je doet alsof je heel gelukkig bent zonder hem. dus negeren en doen alsof je de grootste lol hebt en hem niet meer ziet staan

das zeker wel n goeie !! ben ik nu mee bezig haha heb ook zon ex met een nieuwe vriendin en dezelfde vrienden nog..

zou gaan samen wonen en heb nu een eigen huisje en raar dat iedereen opkijkt van huh romy een eigen huis red ze dat zonder hem???

dus denk ook gewoon laten merekn dat het leven zonder hem 100x beter is (ook al is het ff niet zo)
en als hij voor je neus met die vriendin van em staat te zoenen, laat ook wel n teken van zwakte zien!

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 13:33

Tjaldur schreef:
Halloa!
Een tijdje geleden heeft mijn ex mij na 3,5 jaar gedumpt voor een ander, waar hij blijkbaar al maanden mee vreemdging. Nu ben ik op zoek naar de perfecte wraakactie. Zijn er nog tips?
Voordat ik reacties krijg met: moet je niet doen, hou de eer aan jezelf. Dat doe ik ook en ik wil ook echt zn auto niet mollen ofzo, of hem iets aandoen. Wil alleen even een lolletje, zodat ik toch een beetje revanche heb en me daardoor weer een beter voel. Dus...tips?

Als mijn vriend zou vreemd gaan...
Ik zou heel erg kwaad zijn en ik had hem in stukjes geslagen met een honkbal knuppel... Kan me heeel goed voorstellen dat je je poedersuiker voelt maar wraak is misschien niet de juiste oplossing..
Ik wil je alsnog veel succes wensen met het verwerken ervan

klien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 13:40

Zorg ervoor dat je zo'n aantrekkelijke partij wordt voor hem, dat hij spijt krijgt van zijn actie en je terug wil. En dan zeg je uiteraard....NEE.

Kaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 13:43

Buiten het feit dat je hem (misschien) terug wilt, ben je gewoon in je eer aangetast.. Immers wie is hij, om jou zo te belazeren... En wat is hij voor een slappe zak dat hij je niet gewoon eerst inlicht, de relatie beëindigd en dan pas een volgende stap zet...

Je wilt wraak nemen... Mijn zegen heb je...

Ga nadenken op welke wijze je wraak wilt nemen en bedenk een ultiem plan...!!! Ik help je er graag bij...

Moet er wel bij zeggen dat het werkt voor eigen belang, je zult je er wel beter door voelen... Maar na een goede wraakactie hoef je er niet meer op te hopen dat het ooit nog goed zou komen...

Maar dat lijkt me hier net aan de orde als hij je belazerd heeft... die zou ik nooit meer terug nemen...

Delta1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 13:46

Ik walg eigenlijk alleen al van de titel...

Ik denk dat je je hiermee niet alleen verlaagt tot zijn niveau, maar dat je zelfs nog dieper zinkt dan de titanic. Het heeft totaal geen nut....

ALs hij voor je neus gaat staan zoenen, dan draai je je om en loop je ergens anders heen, blijf hem vooral negeren. Daar heb je hem toch het meeste mee, en dan houdt hij vanzelf op.

Kaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 13:50

Delta1 schreef:
Ik walg eigenlijk alleen al van de titel...

Ik denk dat je je hiermee niet alleen verlaagt tot zijn niveau, maar dat je zelfs nog dieper zinkt dan de titanic. Het heeft totaal geen nut....

ALs hij voor je neus gaat staan zoenen, dan draai je je om en loop je ergens anders heen, blijf hem vooral negeren. Daar heb je hem toch het meeste mee, en dan houdt hij vanzelf op.

Bij mij verschijnt er een glimlach op mijn gezicht... bij het zien van de titel...

IK zou me er ook niet druk overmaken als hij voor me neus zou gaan staan zoenen met een één of andere schubbekut... Dat interessert me echt geen reet... En ik zou ook gewoon blijven staan, zonder blikken of blozen..!!

Maar wel dat hij me belazerd... dan gaat hij i.m.o net een stap te ver..

Marchador

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 13:54

Jolanda_ schreef:
tsja ik heb altijd zoiets van waarom zou je ?!
En kan dus ook geen actie bedenken omdat ik me niet verlaag tot het niveau van zo'n besodemieterende ex...

Hier ga ik helemaal in mee

Marjolein

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 13:55

je kan natuurlijk ook een bos bloemen sturen naar zijn nieuwe vriendin... even uitzoeken wanneer ze een avond niet samen zijn geweest. Tekst erbij in de trant van dat je een geweldige avond hebt gehad met een naam van een jongen erbij (liefst een ex van haar of iets), ervoor zorgen dat zij de bloemen krijgt als hij erbij is. Eens kijken hoe leuk hij dat vind

Wraak nemen is leuk, maar dan moet het wel netjes blijven. Auto's bekladderen, toeteren bij schoonouders enzo vind ik veels te ver gaan. Dan verlaag je je inderdaad. Maar een beetje leedvermaak en daarna je eigen leven voor zijn neus geweldig laten zijn kan natuurlijk geen kwaad.

geluksvogel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 14:59

ik vind dat je best wraak mag nemen zolang het niet te ver gaat. een grapje kan maar net zoals marjolein zegt.. ''Auto's bekladderen, toeteren bij schoonouders enzo vind ik veels te ver gaan'' volgens mij kan je je best beter voelen door een leuk grapje uit te halen maar als je tever gaat kan hij ook vervelende dingen gaan doen en miss nog wel harderdere dingen zodat het wel bij jou hard aankomt. pas dus op met wat je doet !

jimmy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 15:05

toen ik erachter kwam dat me ex vreemd ging wilde ik eerst niks doen.maar toen ik het later met het meisje erover had waar ie mee vreemd ging.
hij ""had """zogenaamd dus iets met ons allebei en we wisten niet van elkaar......
wilde we hem toch wel terug pakken.
dus hebben we een opblaaspop gekocht aangekleed met oude kleren van ons.en op ze auto gebonden hier bij de discotheek(brothers) waar iedereen wel z'n beetje zijn auto kent(erg grote americaanse dodge).we hebben er fotos van gemaakt en deze met valentijns dag naar ze huis gestuurd althans ,naar het bedrijf wat hun thuis hebben...en dus heeft iedereen bij hem thuis de fotos gezien en ons verhaaltje erbij gelezen..

dus ik vind dat je best wraak kan nemen ,maar verlaag je niet tot wij hij heeft gedaan.we hebben hem nu op voor schut gezet en terug gepakt maar wel met enige stijl!!!

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 15:18

ik heb ook een keer wraak genomen op een ex van mij, toen het uit ging leek het wel of we in een offieciële scheiding terrecht waren gekomen zoals hij deed zelfs dreigend met een rechtzaak probeerde hij dingen bij mijn ouders (ik dacht dat ie met mij had en niet met mijn ouders) voor elkaar te krijgen.
ik heb hem later terug gepakt doordat ik zijn wachtwoord nog wist van zijn email daar had ik ingelogd en kon ik een mail lezen naar een vriendin van hem.
daarin stond dat hij nu de keuze had uit 3 meisjes die hij wel leuk vond maar 1 was wel erg dik 2 had een psychisch probleem en 3 was niet al te slim.
Dit mailtje heb ik doorgestuurd naar deze 3 meisjes.

lees wel dit is zo'n 5/6 jaar geleden.