luxx schreef:waarom blijf je met de zelfde vriendengroep omgaan en jezelf steeds confronteren met je ex en zijn nieuwe vriendin?
ik zou om te beginnen daar wat afstand van nemen en op andere plekken uitgaan als ik jou was.
die wraakactie's zou ik al helemaal niet aan beginnen, daar laat je je zo vreselijk mee kennen.
Zijn vrienden zijn mijn vrienden en ik laat ze me echt niet zomaar afpakken. Ik heb tegen hem gezegd dattie maar ergens anders heengaat als ie zo nodig met dat mens wil zijn. Daar was hij het wel mee eens, want het was zoooo banketstaaf voor mij en hij voelde zich zooo schuldig dattie mij dat niet ook nog eens aan wou doen. Nouja, dat heeft hij precies 1 week volgehouden en nu staat hij mij dus belachelijk te maken met zn vriendinnetje en haar recht voor mn neus te zoenen enzo.
Nouja, ik doe ik net alsof ik alle lol van mn leven heb. Alleen mn vriendinnen weten dat ik me echt nog heel k lote voel. Tegen mn ex doe ik ook gewoon heel aardig en verder spreek ik hem niet meer. Het nadeel is dat mijn vrienden nu denken dat ik er wel weer overheen ben en allerlei grapjes over mijn ex en zn vriendin gaan maken. En dat trek ik dus niet. En ze vinden ook dat ik me niet zo aan moet stellen en gewoon bij hen op het terrasje moet gaan zitten. Ze vinden hem allemaal heel stoer en hij vindt zichzelf ook heel stoer. En dat stoort me.
Vraag me wel af of dit verhaal nog te volgen is nu haha.