Hoe ben je bij bokt.nl terecht gekomen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

denhaag203

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 17:39

Ik was met vlieg aan het msnen en toen zei ze ben je lid van bokt en toen zei ik nee en toen heb vlieg me geregistreedt want ik snapte er niet veel van!

jamylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 18:06

Ik zit hier door welshcob.nl
In het begin wist ik nog geeneens wat een forum was,maar daarna begon ik het aardig goed te begrijpen Tong uitsteken By the way,in bit April staat bokt again vermeld onder links! Lachen

MMBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 18:16

Ik stond bij ons op stal te kletsen met Obsession (Jessica) na het rijden en toen zei ze dat bokt.nl wel leuk was en dat ik ook maar eens moest kijken omdat zij ook verslaafd was.
Ik heb het geweten... Haha! Haha!
Ben niet meer van bokt weg te slaan Lachen Tong uitsteken

chantal1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 18:59

Via Steef Lachen
Mijn vriend had toetsweek en ze hadden net i-net bij hem thuis dus hij moest leren en zei kijk een beetje rond op i-net. Ik gedaan, ik beland op de chat van horses kom ik daar ene Meneer Steef tegen Haha! . Naar een aantal avonden daar zijn geweest (jaaa, zo'n toetsweek duurt lang). Zei hij iets over hengsten en bokt, dus ik naar Bokt en me aangemeld. In het begin heeft Steef nog de foto's van hengsten voor mij op Bokt gezet.
Btw, was een heel goed idee van hun om dat tegen mij te zeggen!

Dian

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 22:04

ik was aan het zoeken naar paardensites, en toen kwam ik deze tegen, er op gekeken en neit meer weg te slaan!!!

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 08:04

Ik heb het van Dorine_81, die kwam ik tegen op vakantie en zij vertelde mij van Bokt. Toen ik thuiskwam, meteen Bokt opgestart en er nooit meer van af geweest!!! Al moet ik zeggen dat ik NA de AMF-affaire een dipje heb gehad...

Llewella

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 08:42

Er was een keer een topic op Gathering of Tweakers over wat de vrouwelijke tegenhanger zou zijn van GoT.
Ze kwamen tot de conclusie dat dat bokt was en zodoende kwam ik aan dit forum.
Toch een paar keer terug geweest om te kijken, in principe doe ik niet an andere forums aangezien ik het met GoT al druk genoeg heb, maarjah toch maar geregistreerd opgegeven moment Lachen

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 08:47

Ik zat weleens op het Divoza-forum, maar dat was niet echt leuk, iedereen liep elkaar af te zeiken en niemand gaf normaal advies...als je dat dan wel deed, dan begonnen ze je weer af te zeiken......
Toen zei er iemand op dat forum: wat deden jullie toen bokt plat lag??? Ik vroeg me af wat dat was, ging kijken en toen....tja, wel een beetje verslaafd nu Haha!

angelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 16:12

joostvangestel schreef:
Via de Nederlandstalige Welsh mailing lijst op yahoo! Ik geloof dat het of Pinky_girl was of heike zelf, dat kan ik nog eens nagaan..

ik ook van die welsh lijst
maar oops,doe er eigenlijk niet aan mee Lips are sealed Lips are sealed
maja,gaat bijna allemaal over afstamming enzo,en dat interesseert mij niet zo erg

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 16:30

Vroeger zat ik op digiplaza bij horses of the dutch. Daar leerde ik ook al Dorine en Jouke kennen en trouwens nog veel meer mensen van hier. En die zijn toen overgestapt naar bokt, na enige tijd kwam ik ook.

Maud_82

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-02 16:29

via divoza.nl

skipperfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-02 17:22

Ik ben hier gekomen via Spirit.
Ze zeurde al heel lang dat ik lid moest worden van bokt, maar k vond het maar nix Bloos
Maar toen was het zomervakantie en hadden we niks te doen en toen liet ze mij deze site zien.
En het bevalt me nu nog steeds Haha!

New-Forest

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-02 18:11

Nou, mijn vriendin (HorseF@N) kwam altijd op Bokt en ik zag dat en heb me ook maar aangemeld. Na een maand ofso ben ik pas 'echt' gaan bokken. Ik ben nu nog verslaafder dan die vriendin Schijnheilig

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-02 18:15

Euh Greetje Yootha was zelfs later dan jou......Ik was er in maart en toen jullie 4 maand later pas

marije999

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-02 18:21

Ik las een nogal negatief commentaar over bokt op de club van KWPN paarden. Uit nieuwsgierigheid ging ik ook eens kijken en sindsdien ben ik verslaafd. Commentaar heeft dus niet gewerkt.
Marije

noeska_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-02 18:41

ik via een vrouw uit duirtsland.
we waren elkaar tegengekomen op vakantie in turkije en zei ze dat dit een hee leuke site was

Riaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-02 19:13

nou, dat is niet zo'n leuke gedachte, als je weet dat ik via sandra ten broek hier gekomen, ben. en zo ook kontact met haar gehouden heb, eigenlijk heeft dit forum iets speciaals voor mij....

martijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-02 12:55

ik ben waarschijnlijk het enige "niet-paardrijdende" lid op bokt. Ik ben hier gekomen door mijn ex vriendin. Dit is trouwens mijn eerste bericht, maar ik lees altijd mee. Het heeft nooit zin om een antwoord op een paarden vraag te krijgen, als je zelf niet paard rijdt. Lips are sealed

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-02 12:57

Nee hoor, Martijn. Er zijn er hier meer die niet rijden, w.o. ikzelf.

martijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-02 14:52

voel ik mij meteen maar weer een beetje op mijn gemak Lachen

Gaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-02 14:57

Via Renza ( ook 1 bokker ) kwam ik hier terecht.
ze had het eens over 1 discussie op Bokt.
Ik bleef erg nieuwsgierig naar bokt en toen zij 1 keer bij mij thuis was , heeft ze me geholpen met aanmelden.

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-02 17:03

via de bonnie pony page eigenlijk (en oppergoden blabla Schijnheilig ).. eerst was ik een actieve BPP'er, maar de BPP werd gesloten.. toen ging dat oppergodending kapot en ik verveelde me de heeeele dag.. Ik wist wel dat Nathalie, Fonnie en Eline hier ook zaten dus ik ging maar eens kijken, vond er heeeeelemaal niks aan!! Allemaal volwassenen en veel gezeur dacht ik, ik vond het ook heel streng hier.. al die oneliners enzo dat niet mocht (op de BPP mocht dat wel allemaal) en ik was bang dat ik iets verkeerd zou schrijven ofzo.
Pas toen het jeugdhonk er was ben ik een echte bokverslaafde geworden Haha! later kwam ik ook op de andere forums

Annabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-02 17:12

Via Spirit!

Haha!

Chica

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-02 18:51

Ze waren bij Divoza ontzettend aan het schelden en toen deed iemand het balletje opgooien dat Bokt ook een leuk forum was.
Zo had ik dus eerst een aantal weken meegekeken en vond het echt een leuk forum maar heel groot zodat ik eerst me erin moest vinden, daarna geregistreerd en doe nu vrolijk mee Haha!

guidolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-02 23:34

Tinne schreef:
Ik was aan het mailen met Renske (guidolover hier op bokt Haha!) en die had gezegd dat ik maar eens op bokt moest gaan kijken...en hier ben ik dan nog steeds 5 maanden later! Haha!

ja iedere paardengek moet je over bokt vertellen uiteraard!!