Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
, bovenbenen zijn stevig en mijn knieën zitten vol met vocht.Prima"]
[quote="Margreet schreef:Ik ben eigenlijk wel tevreden met mezelf, mag dat ook?

Citaat:Citaat:Ik heb het ook een tijdje niet gedaan, dus lenzen uit, maar dan loop ik de hele dag iedereen te zoeken in het zwembad en moet aan de kleur van de zwemkleding zien wie het is.
Haha, of op de tast!![]()
En dan de verkeerde hebben.... (er zijn er wel meer met een zwarte zwembroek).
Heb ik dus weleens gehad. Ik ga dus sindsdien nooit meer zonder lenzen zwemmen (dan doe ik wel meestal mijn oude lenzen in)
Ik ben ook zo'n brak zonder lenzen of bril. Pas zocht ik mijn pyama...pak ik een handdoek, of andersom wil ook nog weleens gebeuren
En Harmen maar lachen........

*ahum*
(hoe toepasselijk is deze smiley toch!!
) 
)haar, 4 weken nadat ik naar de kapper ben geweest ziet het er niet meer uit, en ik heb een hekel aan mijn huid. Ik heb last van acné (
) en van uitslag op mijn handen...
).
Barb schreef:Voor een nijlpaard heb ik best een lekker bekkie

Ik zou zijn kop weleens willen zien...weet iedereen altijd wel af te kraken, maar volgens mij is hij geen haar beter!
ik wil dikker haar, want als ik bijv een knotje in m'n haar die heb ik een super klein knotje en dan dat hoofd
iets mindere onderbuik
m'n tanden mogen wel wat witter (maar dat is m'n eigen schuld)
die paar pukkels nog ff weg
iets grotere cup mischien
iets kleinere voeten, ik heb een hele lange (grote) teen die uitsteekt, dus daarom moet ik altijd een maat grotere schoenen hebben
Suzanne F. schreef:Hahaha, nou Manuel: over die buikspieren hoef ik niet in te zitten, iedereen vraagt altijd of ik krachttraining doe, volgens mij komt dat als je goed recht op je paard zit en als je je bovenlichaam dus in balans moet houden, dat je dan je buikspieren aanspant............misschien toch nog een paar zitlesjes?????