het gekke namen topic!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 00:06

Ik zag een keer in het telefoonboek staan:
D. Rol....... *LOL*

En iemand hier in de buurt heet Poepjes, erg hé? Clown *LOL*

My Dominique

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 00:38

Chica schreef:
Zo hebben kennissen van mij hun kind Willem Cornelis Rol genoemd...

Doe hier eens de initialen en achternaam achter elkaar zetten.... Frusty

En ja, dit is echt waar!!! Bloos

haha moest wel ff lachen *gniffel *

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 08:59

Ik hoorde pas dit verhaal. Een vrouwtje stelde zich voor als ... worst. Vreemde achternaam maar het gaat nog.

later op een feestje was haar broer er ook bij. Die stelde zich voor als Hans. Inderdaad zijn ouders hadden hem Hans Worst genoemd. Dat doe je je kind toch ook niet aan?

Yentl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 09:18

Anneke schreef:
En iemand hier in de buurt heet Poepjes, erg hé? Clown *LOL*

hahahahaha *LOL* *lol* hahaha *LOL* *ligt onder het bureau van het lachen*

die is GOED!!! Clown *LOL*

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 09:25

Heike schreef:
Ik hoorde pas dit verhaal. Een vrouwtje stelde zich voor als ... worst. Vreemde achternaam maar het gaat nog.

later op een feestje was haar broer er ook bij. Die stelde zich voor als Hans. Inderdaad zijn ouders hadden hem Hans Worst genoemd. Dat doe je je kind toch ook niet aan?

Niet leuk! Mijn moeder heet van de meisjesnaam ook Worst... Als m'n oma de telefoon op neemt, dan is het: 'Met Worst'. *LOL*

En inderdaad, nu is het m'n vriend wel Lovers . Gister waren we heel romantisch op het strand van Scheveningen (jaja, vanaf A naar scheveningen gecrost als verrassing... Lovers ), en zijn telefoon ging. 'Met Elvis de Koning'. Je wilt niet weten hoe hard ik moest lachen.... Echt genant gewoon... *LOL*

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 10:33

Wat te denken van:
Ludovica Cornelia Dorothea Scherm, ofwel

L.C.D. Scherm

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 11:26

Ooh, ik heb zwaar medelijden met Carola *LOL* *LOL*

Mijn tante heet Wijke-Akke, spreek dat maar eens achter elkaar uit Haha! Dat krijg je er van als er vernoemd moet worden naar beide oma's. Ze heeft zichzelf omgedoopt tot Wies maar haar hele kindertijd heeft ze opgescheept gezeten met deze naam.

Ik vergeet bijna mijn broer Haha! Die is namelijk gezegend met de voornamen Edward Ronald George, juist ja: ERG!!!

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 12:53

Percy schreef:
Ooh, ik heb zwaar medelijden met Carola *LOL* *LOL*

Hoeft niet hoor. Ik ben echt super gelukkig Lovers , en ach... aan die naam kan ik vast wel een keer wennen (hoop ik).

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 13:00

Geld je onderschrif nog steeds... }> Is zijn naam ook perfect nu je verliefd op 'm bent Haha! Verward Dan moet je niet zo lopen te zeuren hier Knipoog . Eigenlijk had ik een "de Koning" op moeten zoeken, ik het Prins vanachteren, daar zijn ook nog wel wat leuke combí's van te maken Haha!

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 13:36

Ja, onderschrift geldt (weer)!

Ik heb nog niets niet-perfect aan hem gevonden, behalve dan z'n naam. Maar om daar nou op af te knappen is ook zo banketstaaf he?

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-02 13:38

haha hoe zou dat nou komen, je kent hem net en je bent verliefd dan zie je de minpunten nog niet...

nee hoor, ik heb in 3 jaar nog weinig minpunten aan Frank kunnen ontdekken..

Boogiegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 17:29

haha Hans Worst.
hoe erg dat je een mens kan noemen!
iemand bij mij in de klas heeft Yvette Tietema.
maar we noemen haar IEhh(y)-vettig(vette).
omdat die soms wel 2 weken achterelkaar de zelfde kleren aan heeft en haar haar zo onverzorgt eruit ziet en altijd snot in haar neus heeft zitten , gedver!!!
en die achter naam: Tietema, haha ,
gewoon een vettige tiet dus *LOL*

Roosje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 19:25

Nou vertel. Nu ben ik ook nieuwsgierig geworden. Het moet wel heeel erg zijn als je het niet wil vertellen. Maar het gaat toch om uiterlijk en niet om naam. Knipoog

Rosanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 19:29

Roosje87 schreef:
Nou vertel. Nu ben ik ook nieuwsgierig geworden. Het moet wel heeel erg zijn als je het niet wil vertellen. Maar het gaat toch om uiterlijk en niet om naam. Knipoog

Nou eerlijk gezegd vind ik het karakter ook wel belangrijk...maar ze heeft het toch al gezegd de naam...???beetje opletten Haha! het was trouwens Elvis de Koning.... Haha! Sorry ik lach niet...ik heet ook maar als achternaam Eijkel...duzzz Lips are sealed

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 20:12

Rosanne"]
[quote="Roosje87 schreef:

Nou eerlijk gezegd vind ik het karakter ook wel belangrijk...maar ze heeft het toch al gezegd de naam...???beetje opletten Haha! het was trouwens Elvis de Koning.... Haha! Sorry ik lach niet...ik heet ook maar als achternaam Eijkel...duzzz Lips are sealed
[/quote]

Idd; Elvis de Koning. *en nu proest ik het weeeeeeeer uit van het lachen...* Echt erg dit! *

Uiterlijk vind ik niet belangrijk. Innerlijk is veel belangrijker. Hij is erg lief en romantisch, en toch een heerlijke macho. Maar het uiterlijk is ook niet verkeerd hoor!

Minne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 15:33

Och Carola, liever zo'n lekker originele naam dan een doordeweekse jan De Smet of zo. Zo kun je nog es lachen Lachen
Hebben zijn ouders hem met opzet zo genoemd?

Onlangs zijn er 2 kennissen van mij getrouwd. Hij heet Mario Alen , zij heet Ann. En nu heet ze dus ANN ALEN ouch Haha!

Roosje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 16:18

Sorry hooir dat ik het niet gelezen heb!! (kan het nu trouwens nog niet vinden) Ik bedoel niet dat het uiterlijk alleen belangrijk is maar maakt voor mij wel wat uit.

vlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 16:24

hahahahahahahaha, lig hier helemaal vlak om al die namen....
maaruh...wat is er mis met elvis de koning?! Verward

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 16:37

Sorry Ca, ik moet nu toch ook echt even gaan pesten hoor! Extreme duivel

Elvis the King, dat KAN gewoon niet Koe

Hij moet echt zijn naam gaan veranderen1 En jij dan, Carola the Queen? Dacht het niet Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken

Hehehehehe arme Ca.............

(niet dat Geergisteren briljant was, maar dat was een woordspeling, DUS minder erg Haha! Extreme duivel )

Tessa_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 21:16

Ik weet er ook nog een: Anna Nas (zo heet iemand die ik ken) best banketstaaf als je de telefoon op neemt ofzo hahaha

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 22:33

ik ken een jan jansen
en een Broer Boer *zo noem je je kind toch niet? Verward *
Broer's broers konijn... hihi...

mijn achternaam is ook niet leuk... maar ach,.. heb er vette sch**t aan... !!!

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 22:36

Hier in Assen woont een stel dat z'n kinderen Michael en Jackson heeft genoemd Verward

En een of ander hippiestel in Leeuwarden noemden hun kids Hero en Ine, ja echt waar!!! Frusty Frusty Frusty

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 22:38

Bij mij werken er op het buro 3 collega´s met de namen: Pik, Piest en Konter Verward

Nu heet ik zelf van der Graaf van achteren (net als de moordenaar van P.Fortuijn) en werk ik in Harderwijk, daar maak je momenteel ook niet echt vrienden mee Haha!
Momenteel gebruik ik dus mooi mijn meisjes achternaam.

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 22:41

Moest trouwens wel lachen om de namen

Bennie Wijs en Hans Worst.
Ook W.C. Rol is geniaal.
Dat doe je je kinderen toch niet aan??
Net als andere initialen, die zou ik gewoon vermijden als ik een naam zou moeten verzinnen voor mijn kinderen, zoals B.H. ofzo Haha!