D. Rol.......
En iemand hier in de buurt heet Poepjes, erg hé?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Heike schreef:Ik hoorde pas dit verhaal. Een vrouwtje stelde zich voor als ... worst. Vreemde achternaam maar het gaat nog.
later op een feestje was haar broer er ook bij. Die stelde zich voor als Hans. Inderdaad zijn ouders hadden hem Hans Worst genoemd. Dat doe je je kind toch ook niet aan?
. Gister waren we heel romantisch op het strand van Scheveningen (jaja, vanaf A naar scheveningen gecrost als verrassing...
), en zijn telefoon ging. 'Met Elvis de Koning'. Je wilt niet weten hoe hard ik moest lachen.... Echt genant gewoon...
Dat krijg je er van als er vernoemd moet worden naar beide oma's. Ze heeft zichzelf omgedoopt tot Wies maar haar hele kindertijd heeft ze opgescheept gezeten met deze naam.
Die is namelijk gezegend met de voornamen Edward Ronald George, juist ja: ERG!!!

Roosje87 schreef:Nou vertel. Nu ben ik ook nieuwsgierig geworden. Het moet wel heeel erg zijn als je het niet wil vertellen. Maar het gaat toch om uiterlijk en niet om naam.
het was trouwens Elvis de Koning....
Sorry ik lach niet...ik heet ook maar als achternaam Eijkel...duzzz

Rosanne"]
[quote="Roosje87 schreef:Nou vertel. Nu ben ik ook nieuwsgierig geworden. Het moet wel heeel erg zijn als je het niet wil vertellen. Maar het gaat toch om uiterlijk en niet om naam.
het was trouwens Elvis de Koning....
Sorry ik lach niet...ik heet ook maar als achternaam Eijkel...duzzz