Nathalie V/D Kamp-Bakker

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 20:33

Sorrie maar ik vind de paarden er gewoon heel goed uitzien........ ook de laatste, ding is gewoon ielletjes gebouwd, zal ook niet snel meer vetjes krijgen

voor deze foto's hoef jij je niet te schamen

gabyfedde

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 21:15

Susan1986 schreef:
Citaat:
Ze was in de week dat ze bij nathalie verbleef wel bijna 15 kilo vermagerd zat onder de teken, en een aantal weken geleden ondekte de dierenarts ook nog dat ze schijnzwanger was.

'n hond kan in 'n week niet 15 kilo afvallen. Verder kan ik hier moeilijk over oordelen, want ik ken de situatie niet.

Ten eerste niet 15 kilo afvallen. En ten tweede, heel veel honden worden schijnzwanger als ze loops zijn geweest. Niets bijzonders aan, en de hond was dat ook geworden als ze niet daar was geweest.

lissetje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-06 22:56

toch nog 2 mensen die niet meteen vooroordelen,daar ben ik blij om,een hond kan helemaal geen 15 kilo in 1 week afvallen en zoals ik zei: ze kregen allemaal de goedkeuring van de DA als ze geadopteerd mochten worden.en ik ben blij dat ik bij nathalie en deze fantastische paarden stalhulp mag zijn,want een tijdje geleden heeft m'n moeder ook m'n paardje verkocht en dat verlies is echt zwaar!

amsolusa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 23:01

lissetje schreef:
want een tijdje geleden heeft m'n moeder ook m'n paardje verkocht en dat verlies is echt zwaar!

en dat heeft ermee te maken dat........?

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 07:31

dat begrijp ik wel. Ze is blij met haar verzorgpaarden en zeker nadat haar moeder haar pony verkocht heeft.........

lissetje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-06 09:48

juist ja

cavaletti

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 10:10

ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet vind dat de paarden er slecht uit zien.
ten eerste zijn het bloed paarden (arabieren) die zijn altijd iets schraler en hoekiger gebouwd.
ten tweede zijn de meeste foto`s van merries met veulens, nou iedere fokker weet hoe erg je merrie er onder lijdt lichamelijk door het krijgen van een veulen en het zogen daarvan.

Maar dit zijn moment opnamen van foto`s, ik weet natuurlijk niets van de voorgeschiedenis en of het wel of niet terecht is dat nathalie is veroordeeld,
kan me niet voorstellen dat een rechter zomaar uitspraak doet, daar is echt wel grondig controle-werk aan vooraf gegaan, dus er zal echt wel waarheid inzitten.

maar de paarden op de foto`s zien er in ieder geval niet slecht uit.

Amy77

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 10:23

Paarden zien er goed uit. Gelukkig dus dat jij haar helpt nu, jouw kunnen ze niets verwijten in ieder geval, jij zorgt goed voor ze.
Ook ik blijf bij mn mening, er zijn niet voor niets zo ontzettend veel klachten tegen haar ingediend en dat is dan wel niet het bewijs, maar wel de vele artikelen dat de DB haar dieren in beslag genomen heeft en geloof me, de DB is vrij laks met dieren in beslag nemen, ze wachten meestal tot het uiterste helaas, dus haar dieren zullen er ongetwijfeld erg naar bij hebben gelopen.
Nogmaals hoop ik dat ze haar lesje heeft geleerd en dankzij jouw hulp alles weer op poten kan krijgen en haar naam kan zuiveren en kan laten zien dat ze haar best doet en ook daadwerkelijk effect heeft.

liesB

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 19:47

lissetje schreef:
maar zij gebruikt m'n e-mail adres niet,er staat een advertentie op kapaza van gezocht:stalhulp etc...ik heb die advertentie zelf gezet omdat ik het leuk zou vinden als er nog iemand bij kwam om een beetje te helpen.en daarmee hebben ze m'n e-mail adres op die pagina gezet omdat ze dachten dat het nathalie was en niet ik,maar het was ik dus wel en alles omdat ik ook in meulebeke woon
hierbij ff een foto van m'n verzorgpaardjes:

Afbeelding
dit is Arabah Narak,de zoon van de bekende Arabah Barak

Afbeelding
dit zijn Mena(afstammeling van de hengst Menes)en Piroschka
piroschka is nu helaas verkocht aan een jongen met een zware handicap en heeft nu een hele goede thuis.

Afbeelding
Kytanya en Saray(dochter van Moshai)op stal.

Afbeelding
Mena,4-jarige merrie nog een keertje

Afbeelding
dit is Farasha,14-jarige merrie(vroegere merrie van Dana)

Afbeelding
Dit is Rafiqa,6-jarige merrie(ook een merrie van Dana geweest)en haar veulen Kytanya

Afbeelding
en dan hier de zogezegde slecht uitziende Aviv-Aaziez op de keuring in Flémalle...10 minuuten voor hij de ring in moest en op dezelfde dag genomen zoals die foto die op de pagina van waarschuwing staat,alleen uit een andere hoek genomen.

Ook heeft ze nog een kleindochter van Warandes Plakat staan,maar daar heb ik helaas geen foto van.

Geef nou toe:zien deze dieren er slecht uit?
Sorry slecht pfffffffffff denk dat julie is ff naar hans anders moeten voor een brilletje kom laats ff op me oude stal in delft staat daar een merrie heet Farasha 14 jaar vraag waar komt ze van daan nou Nathalie Bakker verkocht aan meisje hier uit delft mager mager en nog drachtig ook en dat wist nathalie niet of ze wel drachtig was en zo ja moet ze maar ff betaalen hu men sport niet en denk er om ik lust haar rauw denk wel als je met mij de strijd aan gaat om dat dit evt niet waar zou zijn ga je dat verliezen Boos! en ik zie dat alle paarden van die nathalie heelemaal niet goed er uit zien op de keuring 2005 kwam ze niet haar hengst showen nee zij ze ik kom alleen voor me dekboek haar worden. !!!. het gaat om de euros en niet voor het Arabische volbloed dus ff op terug te komen zit ik dat ff te vertellen op msn >zeg ken jij die merrie evt ? ze komt uit belgie ach de meeste GOEDE fokkers van arabian''s uit belgie kunnen wij toch !! maar met veel zoeken komen we op deze van bokt en ja hoor is de merrie Farasha > rks Haziz > Hamasa Duhiya papieren liegen toch niet ? ook al heb ik dan geen bril zie ik toch duidelijk het verschil maar ik ben hier nog niet over uit !! Boos!

Bonte

Re: Nathalie V/D Kamp-Bakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 19:54

Ten eerste: is dit een oud topic
Ten tweede: niet quoten met alle foto's erbij
Ten derde: je nederlands is erg slecht, niet te lezen .

Slotje hierop?

Leo

Re: Nathalie V/D Kamp-Bakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 19:56

Oud topic en dit voegt niks toe aan de discussie. Dus idd een slotje..