voor deze foto's hoef jij je niet te schamen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Susan1986 schreef:Citaat:Ze was in de week dat ze bij nathalie verbleef wel bijna 15 kilo vermagerd zat onder de teken, en een aantal weken geleden ondekte de dierenarts ook nog dat ze schijnzwanger was.
'n hond kan in 'n week niet 15 kilo afvallen. Verder kan ik hier moeilijk over oordelen, want ik ken de situatie niet.
lissetje schreef:want een tijdje geleden heeft m'n moeder ook m'n paardje verkocht en dat verlies is echt zwaar!
lissetje schreef:Sorry slecht pfffffffffff denk dat julie is ff naar hans anders moeten voor een brilletje kom laats ff op me oude stal in delft staat daar een merrie heet Farasha 14 jaar vraag waar komt ze van daan nou Nathalie Bakker verkocht aan meisje hier uit delft mager mager en nog drachtig ook en dat wist nathalie niet of ze wel drachtig was en zo ja moet ze maar ff betaalen hu men sport niet en denk er om ik lust haar rauw denk wel als je met mij de strijd aan gaat om dat dit evt niet waar zou zijn ga je dat verliezenmaar zij gebruikt m'n e-mail adres niet,er staat een advertentie op kapaza van gezocht:stalhulp etc...ik heb die advertentie zelf gezet omdat ik het leuk zou vinden als er nog iemand bij kwam om een beetje te helpen.en daarmee hebben ze m'n e-mail adres op die pagina gezet omdat ze dachten dat het nathalie was en niet ik,maar het was ik dus wel en alles omdat ik ook in meulebeke woon
hierbij ff een foto van m'n verzorgpaardjes:
dit is Arabah Narak,de zoon van de bekende Arabah Barak
dit zijn Mena(afstammeling van de hengst Menes)en Piroschka
piroschka is nu helaas verkocht aan een jongen met een zware handicap en heeft nu een hele goede thuis.
Kytanya en Saray(dochter van Moshai)op stal.
Mena,4-jarige merrie nog een keertje
dit is Farasha,14-jarige merrie(vroegere merrie van Dana)
Dit is Rafiqa,6-jarige merrie(ook een merrie van Dana geweest)en haar veulen Kytanya
en dan hier de zogezegde slecht uitziende Aviv-Aaziez op de keuring in Flémalle...10 minuuten voor hij de ring in moest en op dezelfde dag genomen zoals die foto die op de pagina van waarschuwing staat,alleen uit een andere hoek genomen.
Ook heeft ze nog een kleindochter van Warandes Plakat staan,maar daar heb ik helaas geen foto van.
Geef nou toe:zien deze dieren er slecht uit?