Vriend heeft gelogen over leeftijd!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Vriend heeft gelogen over leeftijd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 13:49

Citaat:
*zie jouw reactie staan... ja, ik vind het raar dat je je afvraagt waar hij nog meer over liegt... ik denk nl. echt dat dit niet heel doelgericht bedoeld was als echt liegen tegen jou... maar meer als de waarheid een beetje verdraaien om iig in contact met je te kunnen komen. En ik heb echt een hekel aan leugens, maar dit vind ik toch wel zo klein en onbelangrijk dat ik me daar totaal niet druk om zou kunnen en willen maken.

Ik kan me hier dus wel druk om maken!
Je hoort gewoon niet te liegen! Ik kan idd best met het leeftijdsverschil leven, maar er is vaker tegen mij gelogen, en dat kan ik er nu even niet bij hebben!
Ga met hem uit eten van de week, en dan hebben we het erover... Ik weet dat hij mag leven met de consequenties, dat ik regelmatig vraag of dat wel echt waar is!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 13:50

Citaat:
Het leeftijdsverschil is het probleem niet eens.......

Hij liegt en dan gaat je vertrouwen al snel naar beneden, en een relatie heeft toch minstens de inhoud van vertrouwen nodig....

Eindelijk iemand die mij snapt...

Zunzuncito

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 13:52

Robijntjah schreef:

Dus eigenlijk heb je geen advies nodig...je weet al dat dit bij je gaat blijven wringen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 13:53

Ekkie schreef:
Robijntjah schreef:

Dus eigenlijk heb je geen advies nodig...je weet al dat dit bij je gaat blijven wringen..

Ja, maar ik wil het niet zomaar opgeven... Het voelt gewoon heel dubbel!
Van de week krijgt hij de kans om het van zijn kant uit te leggen.!
Ik weet namelijk ook hoe ik was toen ik 17 was, en toen was ik echt nog niet toe aan een relatie, ik was gewoon echt nog een kind!

knightloekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 13:54

ik begrijp je standpunt heel goed zelfs... was ook altijd zo wantrouwig als maar wat !! Maar daar maak je ook een hoop kapot mee !! niet iedereen is hetzelfde.. ga lekker met die jongen uiteten en laat hem zijn zegje doen... Hij heeft er beslist een goeije reden voor gehad en als hij jou alleen maar als een lustobject ziet doet er dus ook geen moeite meer voor om het goed te krijgen !

Hetja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 13:56

Tja niet iedereen is het zelfde. Mijn vertrouwen in andere mensen is ook aardig om zeep geholpen door een vorige relatie, leugens, leugens en nog meer leugens, achteraf is het gewoon ontzettends stom dat ik dat niet eerder gezien heb, maarja, liefde maakt blind.

Nog steeds heb ik moeite met mensen vertrouwen, maar zo'n klein leugentje zou ik met toch echt wel overheen kunnen zetten, vooral als ik echt gek op die jongen zou zijn. En anders is het duidelijk, dan is hij blijkbaar niet de goeie jongen voor mij.

Door steeds dingen na te vragen maak je jezelf toch alleen maar gek, daar help je je zelfvertrouwen echt niet mee.
Zou als ik jou was, en het echt zo'n probleem was, er goed met hem over praten, tijdens etentje (wat toch wel weer erg lief is van hem) en er dan over ophouden, relaties worden er over het algemeen niet beter op door steeds ouwe koeien uit de sloot te halen.
Nobody is perfect

Rinskee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 13:56

zou je wel iets met hem genomen hebben als hij eerlijk had verteld dat hij 17 was?

ik denk zoals ook al gezegt wordt in dit topic dat hij de waarheid probeerde te verdraaien om met jou in contact te komen. En hij wou je zelf ook de waarheid vertellen dat is toch wel een goed teken.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 13:57

Hetja schreef:
Tja niet iedereen is het zelfde. Mijn vertrouwen in andere mensen is ook aardig om zeep geholpen door een vorige relatie, leugens, leugens en nog meer leugens, achteraf is het gewoon ontzettends stom dat ik dat niet eerder gezien heb, maarja, liefde maakt blind.

Nog steeds heb ik moeite met mensen vertrouwen, maar zo'n klein leugentje zou ik met toch echt wel overheen kunnen zetten, vooral als ik echt gek op die jongen zou zijn. En anders is het duidelijk, dan is hij blijkbaar niet de goeie jongen voor mij.

Door steeds dingen na te vragen maak je jezelf toch alleen maar gek, daar help je je zelfvertrouwen echt niet mee.
Zou als ik jou was, en het echt zo'n probleem was, er goed met hem over praten, tijdens etentje (wat toch wel weer erg lief is van hem) en er dan over ophouden, relaties worden er over het algemeen niet beter op door steeds ouwe koeien uit de sloot te halen.
Nobody is perfect

Weet ik!
Maar het ene moment denk ik: ik laat hem niet meer gaan...
Andere moment: GRRRRRRR
Zo verwarrend

Hetja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 13:59

Ach ja, ik wens je in ieder geval een fijn etentje en laat ons even weten hoe het is afgelopen.
(ja, ben nogal nieuwsgierig aangelegd )

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 14:01

Hetja schreef:
Ach ja, ik wens je in ieder geval een fijn etentje en laat ons even weten hoe het is afgelopen.
(ja, ben nogal nieuwsgierig aangelegd )

Ik laat het zeker weten

Ludora

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 14:01

Kijk je geeft em een kans om zich uit te leggen. Als heet voor jou daarna nog blijft wringen moet je er zelf een punt achter gaan zetten...

Door hem namelijk daarna nog niet te vertrouwen maak je het uiteindelijk nog zelf stuk.

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 14:02

Sorane schreef:
Dumpen die handel!!
Als hij nu al begint met liegen wat moet dat voor de toekomst brengen??

Een relatie moet gebouwd zijn op wederzijds vertrouwen. Als dat vertrouwen nu al geschaad is, wat moet dat dan verder?

Dit is ook wat in mij op kwam.

Heel veel sterkte ermee

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 14:08

Ik ga er nog even rustig over nadenken

Belsje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 14:35

Doet me denken aan vriend van me ... Die heeft een tijd geleden, ondertussen toch al meer dan een jaar bijna een meisje leren kennen die "17 werd" ....

Tuurlijk werd ze 17, ze was alleen vergeten dat 16 er ook nog tussenzat. Ondertussen zijn dus best wel gelukkig samen en ze hebben netjes gewacht tot ze 16 was om ermee naar buiten te komen .

superwoman

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 14:43

Ik denk dat je verstand het gaat winnen van je gevoel....
(als je verstand zegt dat hij liegt en dat jij je vertrouwen eigenlijk al kwijt bent daardoor)

Je zal 17 best kunen merken denk ik. Straks ben jij van school en hij niet.... Die vriendjes van hem zijn ook jonger etc...
Dan denk je "zie je wel"....

Maar als je er te vroeg mee stopt, denk je misschien altijd dat het misschien wel wat hd kunnen worden....

Mijn advies: gewoon proberen, zodat je straks 100% achter je beslissing staat!

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 14:45

Sorane schreef:
Dumpen die handel!!
Als hij nu al begint met liegen wat moet dat voor de toekomst brengen??

Nou ja, dat vind ik in dit geval wel wat overdreven .

Kan me er wel wat bij voorstellen dat ´ie "gelogen" heeft over z´n leeftijd. Die knul zal wel gedacht hebben: "als ik zeg dat ik 17 ben, heb ik al bij voorbaat geen kans bij haar!"
Dit was imo echt een leugentje om bestwil en ik vind het eigenlijk wel schattig dat ´ie die moeite genomen heeft .
Ben het verder helemaal met de reaktie van Vikki eens .

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 14:45

John_1983 schreef:
Ik heb ff zitten denken maaruh...... hoe wilde hij het verborgen houden als jullie langer met elkaar zouden gaan? Ik bedoel dat houdt dan bij zijn verjaardag op. Kom jij aan met een kaart "gefeliciteerd met je 23ste verjaardag" en dan komt zijn familie aan "nou 18 is al een hele leeftijd". Maar beter er nu achterkomen dan later.....

Ik denk dat hij het gewoon wilde vertellen als zij door leeftijd heen kon zien

Want eerlijk is eerlijk, je zegt zelf dat je hem niet had gewild als je wist dat hij 17 was dus die jongen wilde gewoon een kans maken...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 14:46

Hij zit al niet meer op school
Aan zijn vrienden vind ik het niet heel erg te merken...
Ja sommigen, maar daar heb ik verder ook niet zo veel mee, zijn beste vriend en diens vriendin(netje ) kan ik ook goed mee overweg!
Het zal wel gewoon een kwestie van wennen worden denk ik!

janinetjjj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 15:08

Josa schreef:
Ik vind het liegen niet acceptabel, maar ach het leeftijdsverschil kan natuurlijk gewoon. Als jij verliefd bent ga er dan gewoon voor!

Ja idd.. En als dit zn laatste leugen is tegen jou

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 15:10

Citaat:
Want eerlijk is eerlijk, je zegt zelf dat je hem niet had gewild als je wist dat hij 17 was dus die jongen wilde gewoon een kans maken...

Ik zeg niet dat ik hem niet wilde, ik zeg dat ik bepaalde dingen ( jullie snappen vast wat ik bedoel ) NOG niet had gedaan als ik het geweten had...

skipperfan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 15:29

Ik vind het eigelijk niet echt kunnen dat hij daarover gelogen heeft, ik bedoel... je moet elkaar wel kunnen vertrouwen in een relatie.
En wat dat leeftijdsverschil betreft vind ik nog niet eens zo heel erg

Dinniej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 15:31

Als je hem verder leuk vindt zou ik er toch wat van maken, maar dat ie liegt over zijn leeftijd is echt zwaar lúllig

Cookiejar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 15:37

Het is wel stom om te liegen...
Maar wat maakt dat leeftijdsverschil uit?
Mijn vriend wordt deze zomer 23 en ik ben 17. We hebben al bijna 2 jaar verkering.
ALs je echt gek op hem bent moet je het hem gewoon vergeven. Iedereen maakt fouten, en als je heel duidelijk maakt dat je niet gediend bent van liegen zal hij niet nog eens zo'n fout maken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 15:42

Hahaha, ja nouja, ik ben het ook eigenlijk andersom gewend: vriend paar jaar (2 of 3) ouder dan ik...

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 15:45

Robijntjah schreef:
Citaat:

Ik zeg niet dat ik hem niet wilde, ik zeg dat ik bepaalde dingen ( jullie snappen vast wat ik bedoel ) NOG niet had gedaan als ik het geweten had...

Aha! Ik snap . Tussen de zinnen door, lees ik ook dat je bang bent dat hij nog te jong voor een relatie is. Ik denk dat dat gewoon afwachten is. Kijk gewoon hoe het loopt en ga bij voorbaat niet al uit van bepaalde vooroordelen en verwachtingen. De ene jongen van 17 is al veel meer volwassen en toe aan stabiliteit dan de ander.