Hoe stom kan je zijn!! (dode dieren)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

amberS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 17:32

echt vreselijk! in china heb je nu ook zoiets RAARS over een kat in een glazen pot! dan doen zijn een jong katje dus in een glazen pot.. en als hij dan groeid, groeien de botten in de vorm van de glazen pot/vaas! dan houden ze het diertje in leven met een beetje voedsel en water door een slangetje!

dan heb je toch geen gevoel als je dat in je huiskamer heb staan! als een soort plant!:(

Nadua

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 18:03

Oh dus als mevrouw depressief is, kunnen we ook maar net zo goed haar nekje omdraaien... zo wordt er bij haar kat ook over gedacht..

Spetterlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 18:28

Ik ga er niet eens meer iets over zeggen, alleen dat de wereld gewoon vol mensen loopt die totaal niet sporen, waarbij je gewoon precies hetzelfde terug moet doen..

Idioteque

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 18:39

amberS schreef:
echt vreselijk! in china heb je nu ook zoiets RAARS over een kat in een glazen pot! dan doen zijn een jong katje dus in een glazen pot.. en als hij dan groeid, groeien de botten in de vorm van de glazen pot/vaas! dan houden ze het diertje in leven met een beetje voedsel en water door een slangetje!

dan heb je toch geen gevoel als je dat in je huiskamer heb staan! als een soort plant!:(

Dat is nep... Was een grap van een aantal studenten ofzo.

amberS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 19:24

nee ik heb het ook op t.v gezien! ze doen het ook met krekels en weet ik veel wat..........

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 19:36

Dat die kat depressief was zou wel een oorzaak hebben gehad.

Gadverdamme ik heb die link ook nog aangeklikt.

Nouska

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 21:59

Lisa_Melody schreef:
Dat is nep... Was een grap van een aantal studenten ofzo.

Ik weet niet hoe het met die katten zit (maar alleen al het idee ), maar heeel vroeger (ik neem aan de Middeleeuwen) deden ze dit echt met mensen (straatkinderen), en als ze uiteindelijk volgroeid (dus misvormd) waren stelden ze hun als "freaks of nature" ten toon. Daar moet je toch niet aan denken!!!

Ik hoop dat dit met die katjes maar een "grap" is. Ik weet wel wat ik zulke mensen aan zou doen . Waar gaat dit heen??

heidiLOVER

Re: Hoe stom kan je zijn!! (dode dieren)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 22:26

Aah gatverdamme
Je kat als handtasje prutsmuts verzin je t en je cavia die danst door een muziekbandje..
Ieeehw

Selket

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 23:53

amberS schreef:

Het was toch echt een grap hoor Heb vaak van die mailtjes doorgestuurd gekregen, over die bonsai kittens, maar is allemaal nep
Die tekelbell had ik ook al eerder gezien.. Stond geloof ik een keertje een link van in een of ander blad.. Heb toen die site bekeken en ging ook bijna over mn nek.. hoe kunnen mensne zooo stom zijn.. Maar als ik het zo lees, dat die dieren al dood zijn, dan kan ik het al wat beter begrijpen..
Maarre, stuiterkuikens? Wat is dat dan weer?

amberS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 02:01

o okeee nou laten we t hopen dat t nep was hahah! vond t al zo raar verhaal en echt bizar gwoon,..

Stephanie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 02:25

zelfs als ze al dood waren kan ik het nog niet begrijpen maarja zal wel aan mij liggen..

vind het trouwens maar een raar verhaal

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 03:56

Aan de ene kant komt het nogal ziek op me over. Aan de andere kant liever een handtasje van een kat die toch al ingeslapen moest worden, dan een bontjasje van een doodgeknuppelde zeehond die nog een heel leven voor zich had.

Mijn eigen katten kunnen rustig ademhalen, zelf voel ik niets voor een handtas van een van mijn (of beide) katten .

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 04:26

Dat mens mishandelen en afschieten

Klinkt misschien grof, maar mensen die dieren mishandelen o.i.d. mogen van mij een heeeele pijnlijke dood sterven

Caira

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 09:21

Weet je wat ik eigenlijk nog het stomste vind?

Dat mensen klakkeloos het bericht van de topicstarter over nemen, zonder zich in het onderwerp te verdiepen. Wie zijn jullie om zo iemand te veroordelen als je niet eens de hele geschiedenis weet?

Een goede mening vorm je pas na gedegen onderzoek.

Desiree

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 12:06

Ik heb het programma niet gezien. De TS heeft het bericht heel summier weergegeven. Want inderdaad wilde ik ook wel eens weten waarom ze die kat gedood had (toch niet alleen voor het bontje) en wat Barend en van Dorp daar nu van zeiden. Kwamen er reacties vanuit het publiek? Staat er allemaal niet bij.

Ik vind het raar om te doen. Ik vraag me af hoe diep de liefde van die vrouw voor haar kat ging.

Nouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 12:21

CCCCorine schreef:
Aan de ene kant komt het nogal ziek op me over. Aan de andere kant
liever een handtasje van een kat die toch al ingeslapen moest worden, dan een bontjasje van een doodgeknuppelde zeehond die nog een heel leven voor zich had.
Mijn eigen katten kunnen rustig ademhalen, zelf voel ik niets voor een handtas van een van mijn (of beide) katten .

Goed punt (ben trouwens 100% anti-bont). Ik begreep ook dat ze behalve deze ene kat altijd al overleden dieren gebruikte? Dus hoe morbide het ook is (geen haar aan mijn hoofd die er ook maar aan moet denken dat mijn beessies zo'n lot zou wachten ), het grootste bezwaar blijft blijkbaar dat we huisdieren gewoon niet als handtasje willen/aan kunnen zien. Terwijl we leren zadels dan weer wel heel normaal vinden!

MoonJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 12:44

NJAAA.. ZEG
dat mens op die site is helemaal blij dat ze een kat heeft gevilt!!!!!!!!
dan spoor je tog niet,..

(zou ze dat keukenmesje ook nog gebruike om aardappelen mee te schille >;) )

Urielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 13:04

Als die kat daadwerkelijk depressief is (volgens mij is dat puur a human thing en klopt er dan iets niet aan de levensomstandigheden maar okay) dan geef je dat beest toch medicatie ipv zijn nek maar om te draaien? Ken nogal wat depressieve mensen, als ik die hun nek omdraai, krijg ik minstens een jaar of 15.

Maar wtf zijn stuiterkuikens nou weer?

Nadua

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 13:50

irish_lady schreef:
Weet je wat ik eigenlijk nog het stomste vind?

Dat mensen klakkeloos het bericht van de topicstarter over nemen, zonder zich in het onderwerp te verdiepen. Wie zijn jullie om zo iemand te veroordelen als je niet eens de hele geschiedenis weet?

Een goede mening vorm je pas na gedegen onderzoek.

Hier hoef je je toch niet verder in te verdiepen en ook al is er een achterliggende geschiedenis... Mijn mening is dat je niet goed wijs bent dat je een handtas van je kat maakt. Ook al was hij, ziek, depressief of wat dan ook en moest hij toch ingeslapen worden. Je doet dit niet... Ik kan dat niet snappen

Marye78

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 17:01

VanillaQueen schreef:
[
Oeh, voel je je een beetje aangevallen?
Zadelbontjes heb je ook van synthetisch materiaal, wees niet bang

Nou goed, dan is een dier depressief. Right. Zelfs zó depressief dat ie niet meer wil leven. Waarom zou je hem dan in godsnaam dan niet een beetje humaan laten gaan?

Oh, http://www.tinkebell.com/manual

Sick.
[/quote]

OMG ik moet echt kotsen van deze link die spoort echt niet....ze maakt er een soort lachwekkende show van met die roze spulletjes etc.

ik heb gezocht op de stuiterkuikens, (geprepareerde kuikens met stuiterbal) ook van zo'n gestoorde kunstenares....http://www.mathildehemmes.nl/video.php?jaar=2005&vid=v005

Marye78

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 17:03

Lianne007

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 17:21

ielll getver,die links..
moet je toch niet aan denken een kat te villen zo op de keukentafel en er dan een tas van te gaan maken,bah ik word er gewoon misselijk van.
en die stuiterkuikens,dat zijn dode kuikens met een stuiterbal erin ofzo? kan het filmpje niet openen.
Ik vind het respectloos,zo ga je niet om met een dood dier.

Elsemieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 17:45

Hea bah, sommige mensen zijn echt vreemd. Niets voor mij iig!

Sooff

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 17:59

My god, echt weer Bokt dit.
Als die kat al dood was, wat is er dan mis mee om nog wat met de restjes te doen? Je kan het wel weggooien, begraven, verbranden, weet ik veel, maar stel nou dat je heel erg aan je dier gehecht was, dan wil je toch graag nog iets van een herrinnering hebben? Zie het als orgaandonatie; die kat heeft er niets meer aan & dat vrouwtje wel. Zolang ze dat dier niet zomaar doodmaakt, maar met een reden (die depressie dus), vind ik het geen probleem. Het zou niet mijn stijl zijn, maar ik zie niet in wat er op tegen is. En het domste vind ik nog wel dat jullie zometeen lekker op jullie leren zadeltje gaan zitten en vanavond wel lekker een biefstukje opeten, terwijl dat koeienbeest dood is gemaakt zonder reden. Ja, omdat jullie vlees lekker vinden. Maar als het een kat is, is het ineens zielig.

Jaduuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 18:07

Wat is dat voor onzin !! Zelf je kat z'n nek omdraaien en dan ook nog durven dat als handtasje te gebruiken .. nou dan ben je echt niet goed in je hoofd.