Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
amberS schreef:echt vreselijk! in china heb je nu ook zoiets RAARS over een kat in een glazen pot! dan doen zijn een jong katje dus in een glazen pot.. en als hij dan groeid, groeien de botten in de vorm van de glazen pot/vaas! dan houden ze het diertje in leven met een beetje voedsel en water door een slangetje!
dan heb je toch geen gevoel als je dat in je huiskamer heb staan! als een soort plant!:(
Lisa_Melody schreef:Dat is nep... Was een grap van een aantal studenten ofzo.
amberS schreef:echt vreselijk! in china heb je nu ook zoiets RAARS over een kat in een glazen pot! dan doen zijn een jong katje dus in een glazen pot.. en als hij dan groeid, groeien de botten in de vorm van de glazen pot/vaas! dan houden ze het diertje in leven met een beetje voedsel en water door een slangetje!
dan heb je toch geen gevoel als je dat in je huiskamer heb staan! als een soort plant!:(
CCCCorine schreef:Aan de ene kant komt het nogal ziek op me over. Aan de andere kant
liever een handtasje van een kat die toch al ingeslapen moest worden, dan een bontjasje van een doodgeknuppelde zeehond die nog een heel leven voor zich had. Mijn eigen katten kunnen rustig ademhalen, zelf voel ik niets voor een handtas van een van mijn (of beide) katten.
irish_lady schreef:Weet je wat ik eigenlijk nog het stomste vind?
Dat mensen klakkeloos het bericht van de topicstarter over nemen, zonder zich in het onderwerp te verdiepen. Wie zijn jullie om zo iemand te veroordelen als je niet eens de hele geschiedenis weet?
Een goede mening vorm je pas na gedegen onderzoek.
VanillaQueen schreef:[
Oeh, voel je je een beetje aangevallen?
Zadelbontjes heb je ook van synthetisch materiaal, wees niet bang
Nou goed, dan is een dier depressief. Right. Zelfs zó depressief dat ie niet meer wil leven. Waarom zou je hem dan in godsnaam dan niet een beetje humaan laten gaan?
Oh, http://www.tinkebell.com/manual
Sick.
[/quote]