toeter: gezichtovergeven: iets aan iemand anders geven,(overhandigen)stutten: studerencarrotten: worteltjesen????????? ik meld me trouwens ook aan voor friese les (ik ken trouwens 1 fries woord )hynder (alleeen geen idee hoe je het schrijft)
Croque monsieur is volgens mij een tosti? Wij hadden dat een keer besteld, we dachten dat het een kroket was haha....Dat was wel humoristisch....
crouqe mosiuer: een geroosterde boterham met hesp en kaasvogelepiek: vogelpiek, dartenblokken: lerenmijnestutten: boterhammencarotten: wortelsovergeven: kostentoeter: schommelik zeg wel tegen de schommel een toeter en de zondag koop ik carottjes voor de paardjes en ik eet smorgens stutjes Ben misschien een boer les 3:ge:gij:iets boerachtigstranngevel plezier!
Ik ben op zoek naar ons friesche woordenboek weet namelijk niet hoe je alles moet schrijven... }> als ik hem heb gevonden start ik wel ff een topic
les 3: ge:jijgij: uiets boerachtig: iets boers???strannge: ik zou zeggen vreemd maar dat zal wel fout zijn
ge: jegij: jijstrannge: strandStraks een andere les...Ik heb momenteel weinig tijd maar les vier komt wel hoor!
Pouskintje schreef:ge: jegij: jijstrannge: strandStraks een andere les...Ik heb momenteel weinig tijd maar les vier komt wel hoor!Yeeeeeeeeeeh!!! Ik had 2 van de 3 goed