Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Desiree schreef:Een beetje in de buurt blijven, Duitsland of Belgie. Alhoewel het klimaat daar niet zoveel beter is. Frankrijk dan? GEwoon, naar een land met een westerse cultuur, waar nog ruimte is zodat ik een huis met wei kan kopen, waar ik niet gediscrimineerd word omdat ik een blanke westerse vrouw ben, en waar mensen niet zo bedillerig t.o.v. elkaar zijn en met minder overheidsbemoeienis bij iedere stap die je wilt zetten. Dat beperkt je vrijheid namelijk heel erg.
lis"]
[quote="Desiree"]O, en Lis, jij bent dus ook geen voorstander van vrijheid van meningsuiting he, dat je blij bent dat iemand in belgie woont om wat ze zegt. Dan had je zeker graag gewild dat ik ook ergens anders had gewoond dan in nederland.
[/quote]
Als je het stukje goed gelezen hebt, kan je zien dat die griet (punkie) gewoon ronduit zit te discrimineren. Ik zal het stukje even verduidelijken:
[quote="Anonymous"]
Een beetje allochtoon met verstand treurt om het feit van gisteren
[/quote]
waarop punkie antwoordt;
[quote="Punkie schreef:bestaan die dan?????
, je gezicht nog niet eens laten zien, alleen maar thuis zitten en DOEN wat je vent zegt
JA KOM NOU, WE LEVEN WEL IN 2002 ZEG !
divana"]
[quote="Yentl schreef:zo... geen respet voor mensenlijkras zeg je??
dacht je dat pim dat wel had??lekker buitenlanders buitensluiten, als er iemand word geboren in NL stuur je die er toch ook niet uit omdat het vol wordt in het land?
dat de buitenlanders niet meer binnen mochten komen enzow
nou nee daar was ik het dus echt niet mee eens
dit klopt ook niet van die buitenlanders, maar denk je dat hun het leuk vonden wat PF over hun zei?? maar pf klopte ook niet!
hij zei ik ben geen racist maar het was er wel een, want ze komen niet voor niets hier heen hoor.. denken ze ooo ik ga ff naar NL verhuizen?
NEE, om problemen in hun eigen land, problemen die wij niet hebben
en nu moet je niet denken dat alleen ik dit denk want zo denken meer van mijn familie erover. en een canadees bv zal wel binnen kunnen komen, dit klopt niet!
ik haat racisten
nu hij dood is doet iedereen alsof hij echt geweldig is!het is heel erg wat er is gebeurd,echt heel erg! maar daarmee verander het mens niet
ik kan me hier zo boos ommaken! ja geef maar de buitenlanders de schuld, oke dat is erg,dat ze gingen dansen maar dat denk jij? wat zou jij doen?!denk es na..![]()
oke wel enig respect tonen maar dat deed PF ook niet echt tegen de echte buitenlanders (die niet in NL wonen)
ZUCHT!!!!ik kan me hier zoooo boos ommaken
ga iemand anders vervelen
Eyes schreef:Citaat:Ik vind het behoorlijk naïef dat jij denkt dat die jongen niet weet waar het om gaat.
Heb jij ergens gelezen dat ik beweer dat die jongen niet weet waar het om gaat dan?Tuurlijk weet hij dat. Maar kent hij ook het gewicht van zo'n uitlating? Dacht je dat hij daar stil bij stond? Dacht je dat er geen 'Hollandse' 12 jarigen zijn die zeggen "Flikker alle buitenlanders eruit"? De meningen van zulke kinderen worden wel gevormd door het milieu waarin zo'n kind zich bevindt. Kinderen doen wel vaker 'ondoordachte' uitspraken die ,hoewel op dat moment gemeend, onderhevig zijn aan de indoctrinatie van zijn omgeving.
Ik ben vroeger op school ook door hele horden kinderen achterna gezeten die in koor "Pinda Poepchinees" riepen. Dacht je dat die kinderen niet wisten waar ze mee bezig waren?
Naderhand zijn enkele van die kinderen mijn grootste vrienden geworden.
Wat ik hiermee wil zeggen; Val niet het kind inhoudelijk aan op zijn uitspraken maar bekritiseer het milieu waarin zo'n kind zulke uitlatingen heeft leren maken.
lis schreef:Punkie; jij bent 29??
Ach laat ook maar zitten, ik neem verder niet eens de moeite om op je te reageren. Je maakt jezelf volslagen belachelijk.
Punky schreef:nu kan ik hierop reageren en zeggen: zoiets heeft een kind!
maar die moeite neem ik me niet, ik hou de eer aan mezelf!
als we nog niets meer mogen zeggen wat we denken(of het nou goed of slecht is), waar zijn we dan mee bezig
wij zijn uitgepraat lis, slaap maar verder![]()
punky"]
[quote="lis schreef:Punkie; jij bent 29??
Ach laat ook maar zitten, ik neem verder niet eens de moeite om op je te reageren. Je maakt jezelf volslagen belachelijk.

Lovely schreef:
Als jij je mening wilt geven, zul je ook moeten accepteren dat een ander dat ook doet.
Elkaar daarom beledigen heeft geen zin en is niet de bedoeling.
punky schreef:O lis maar neem mij niet kwalijk jij hebt zeker een IQ tje van......................... wat zullen we eens zeggen 82!![]()
![]()
heb je niets beters te doen![]()
![]()
![]()
![]()
speciaal voor jou lis![]()
![]()
![]()
punky"]
[quote="Lovely schreef:
Als jij je mening wilt geven, zul je ook moeten accepteren dat een ander dat ook doet.
Elkaar daarom beledigen heeft geen zin en is niet de bedoeling.