Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
WildWings schreef:Perzik schreef:Ik vind het wel raar dat hij doordat dingetje uitelkaar barst..
Maar het is wel heel tragisch.
Raar, juist niet vind ik. Het is zelfs heel goed mogelijk als je erover nadenkt. De druppel die de emmer deed overlopen.
Hij geeft in zijn brief toch al aan dat hij meerdere problemen heeft, stel dat zoiets allemaal opgekropt wordt en ook blijft. (de volle emmer) Dan kan iets als een beste vriend die je bedriegt (de druppel die de emmer deed overlopen) ontzettend hard aankomen, zelfs zo hard dat je al je opgekropte woede en verdriet ineens allemaal tegelijk naar boven komt.. en wat nou als dat zo erg is, dat je je op dat moment helemaal niet meer wilt leven.. en denk dat je dat eigenlijk nooit meer wilt?
Debsey schreef:pff ik ben er even helemaal onder de indruk van
zelf speel ik WoW.. een online spel waarin mensen zich helemaal inleven in die wereld en waar je werkelijk waar viendschappen mee opbouwd..
het laat je wel even nadenken
Heel veel sterkte aan alle nabestaanden van Maarten
zelf speel ik WoW.. een online spel waarin mensen zich helemaal inleven in die wereld en waar je werkelijk waar viendschappen mee opbouwd..
Leo_ke schreef:
Ach weetje.. Ik ken Runescape van vrienden.. En ik weet hoe die er in opgaan... Die leefden er gewoon in, deden haast niets anders meer en hadden het al helemaal over niets anders meer. Ik weet niet wat het is met dat spel, maar het is blijkbaar nogal wat.. En het is gewoon pure verslaving. In negatieve zin.
En op deze persoon heeft dat hacken van zijn account echt inslag gehad. Het hacken van een Runescaper kan zéér zwaar opgevat worden. Zo heb ik het ervaren tenminste. Dus die vriend dacht misschien een geintje te maken. Misschien deed hij dat omdat de jongen er zo verslaafd aan was.. Hoe dan ook, het werd ontzettend zwaar opgenomen.
Ik vind het in en in droevig dat een jongen zo'n beslissing heeft genomen op zijn 14e..
(En ik blijf dat verdomde spel bannen uit mijn persoonlijke leven. Ik weet wat het met mensen doet/kan doen.)
Cuddle schreef:Tjee wat een verhaal zeg......
Maarre wat is WoW? Kunnen jullie eens een link neerzetten. Ik ben ( misschien niet terrecht) nieuwsgierig geworden. Ik wil wel eens kijken hoe dat in zijn werk gaat.....