Ibbel schreef:Ik_10: in antwoord op je vraag (topictitel): misschien omdat je de waarheid niet spreekt?
Er zijn twee hele goede redenen waarom je niet gelooft wordt:
1) Het is medisch en biologisch gezien onmogelijk dat je bij een lengte van 1.70 en een gewicht van 31 kg nog op de been bent, laat staan hele einden kunt lopen. En geloof me, ik ben medisch bioloog, zit al jaren in het gezondheidsonderzoek, ik weet waarover ik spreek.
2) Als sondevoeding nodig is, betekent dat je opgenomen wordt, voor een (hele lange) periode. Het is bijzonder belastend om een maagsonde in te krijgen, die wordt er niet om de haverklap uitgehaald en ingedouwd. Geen ziekenhuis zal je poliklinisch met sondevoeding behandelen en iedere dag 2 uur laten terugkomen. Normaliter wordt een sonde iedere week vervangen om hygienische redenen, en word je met een gewicht van 31 kg zeker een paar máánden opgenomen, tot je boven de 50 kg bent. Meer dan een pond per week aankomen is nl ook nauwelijks mogelijk...
Ik wil best geloven dat je problemen hebt, maar dan moet je wel de waarheid spreken, en geen dingen zeggen die niet kunnen, ook niet van alles lekker aandikken om extra zielig gevonden te worden. Je merkt dat dat onmiddellijk tegen je wordt gebruikt. En terecht.
En verder sluit ik me bij de vorige schrijvers aan: als je er een einde aan wilt maken, geef dan niet ons de schuld.
Ik wil niemand de schuld geven en als ik zielig had willen doen had ik dat wel onder me eigen account gedaan...
Ik kan er niets aan doen dat ze dit zeggen in het ziekenhuis en ze hadden mij daar gewogen en woog precies 36,6 en ben 1,69.. en het streef gewicht is 45, omdat mijn schildklieren niet 100% doen. Ik weet ook niet Alles, maar dat is wat ze in het ziekenhuis zeggen...
Ik wil ook niet stoppen, nu niet nooit niet. Ik wou gewoon mijn verhaal kwijt, mensen gaan dingen vragen ik geef antwoord, mensen geloven dat niet, ik wordt kwaad en mensen gaan me steeds minder geloven. Ik geloof best dat mensen mij niet geloven, als ik kwaad wordt... maar ik weet het gewoon niet meer...
En ik heb t wél gedaan, hoe weet ik niet, maar als je iets graag wilt, lukt het, echt.
Maar ik stop hier met antwoorden, mensen denken dat ik aandacht wil, terwijl dit echt niet zo is.
Zal morgen foto van mij maken en hier op zetten (dan weet meteen iedereen wie ik ben, maar dat kan me dan ook niet meer schelen) maar dan kan je zien hoe mager ik ben en dat ik ECHT niet lieg!
Heb zo ontzettend veel spijt dat ik dit hier neer gezet heb..