Wáárom geloven mensen mij nooit!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

050206051012

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 20:02

Kyno schreef:
ik__10; Geef eens commentaar op het bericht van Ibbel? Zij geeft 2 redenen waarom het onmogelijk is dat jou verhaal klopt. Hoe wil jij bewijzen dat het wel waar is wat je zegt?

Foto lijkt me dan de enige optie?

TS: als jij zo blijft volhouden dat het allemaal wél zo is en dat we jou verdriet doen met ons ongeloof, plaats dan een foto. Dat neemt voor iedereen een hoop onduidelijkheid weg.

Poiuytrewq

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 20:02

goed idee

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 20:03

Om nou een eind aan je leven te maken om wat mensen die je niet kennen op een forum zeggen? Ik weet niet meid. Ik zou er toch met iemand over gaan praten die je in het echt kent en niet via een forum. Met je moeder, tante, leraares, buurvrouw, what ever. En dit is een schaduwaccount toch? Dan moet je weten hoe bokt in elkaar zit en weten hoe het reageert. Die mensen zullen vaak niet eens merken hoe kwaad je je maakt, niet al te veel van aan trekken.

Helderder

Re:

Ik hoop voor je dat je het allemaal verzonnen heb en dat het niet waar is. Anders zit je heel diep in de problemen.

Maar als ik dan dat laatste, kleingetypte zinnetje lees, geloof ik er ook geen bal meer van, en heb het idee dat je het zelf maar lekker uit moet zoeken. Een forum is een forum, ben je flink ga dan hulp zoeken, maar niet hier zielig lopen doen.

Lowara

Re:

je bent opgesloten door je vriend en je bent nog bij hem?
net zoals Ibbel al zegt van het ziekehuis, ik heb er ook gewerkt en kidneren met ondergewicht mochten pas weg als ze op het streefgewicht zaten die het ziekenhuis had ingesteld.
bij licht ondergewicht gingen de kinderen wel naar huis met een sonde die 2 weken in kon blijven en kwamen ze elke dag langs voor de sonde als ze wilden. ( anders werden ze opgenomen)
maar niet voordat ze minimaal op hun streefgewicht zaten en zeker niet met 30 kilo met die grootte.

Oamaru

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 20:06

heb je een pb gestuurd, en ga hier verder niet meer op reageren...

ik weet het namelijk ook niet meer... lees snap het niet meer...

Dreamer_S

Re:

Je hebt niet eens de kracht om met 1.70 en 30 kilo normaal te lopen.. een kennis van mij was ook 1.70 en woog 38 kilo en toen moest ze in het ziekenhuis aan slangetjes blijven liggen..
maargoed, laat iedereen geloven wat die geloven wil.
wat ik wel zwaar irritant vind is dat jij probeert anderen een schuldgevoel aan te praten..!

Chantalll

Re: Wáárom geloven mensen mij nooit!!

Ik heb nog nooit zulk ziekelijk gedrag als dit meegemaakt ...
Als jij werkelijk 1.70 m bent + 30 kilo zit jij er wel anders bij en niet thuis maar aan de slangen in het ziekenhuis ...
In assen zit licht en kracht, ga daar je spui gallen ipv van hier ...
Walgelijk !!!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 20:07

Naast de twee feiten die Ibbel verteld, wordt er trouwens ook ALTIJD psychologische hulp ingeroepen als je met zo'n gewicht zonder medische oorzaak wordt opgenomen in een ziekenhuis! (zeker als je 17 bent), eerder kom je daar ook echt niet weg.

Ik heb het andere topic niet gelezen, maar dat laatste zinnetje, is echt de meest gemene vorm van chantage.

Anoniem

Ik snap van het hele verhaal geen jota
Alles gaat op slot en nu moet er weer een slot komen.

ik denk als ik jouw was dat je nog maar eens langs de huisarts moet.
Dat er iets niet met je in orde is ,lijkt me wel duidelijk.
Sterkte maar

sweetheart

Re:

Ik denk dat mensen die het hele verhaal niet kennen, erg bot reageren. (even in het midden gelaten wat 'wel klopt' en wat 'niet klopt'. Ten eerste als je het hele verhaal goed leest, weet je dat ze nu niet bij haar eigen vriend zit! maar bij iemand anders waar ze zolang kan verblijven.
Ten tweede heeft ze al haar excuses aangeboden voor haar eerste post, en dat in de kleine lettertjes terug genomen. Dus reageer daar dan ook niet meer op.

ik__10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-06 20:08

Ibbel schreef:
Ik_10: in antwoord op je vraag (topictitel): misschien omdat je de waarheid niet spreekt?

Er zijn twee hele goede redenen waarom je niet gelooft wordt:

1) Het is medisch en biologisch gezien onmogelijk dat je bij een lengte van 1.70 en een gewicht van 31 kg nog op de been bent, laat staan hele einden kunt lopen. En geloof me, ik ben medisch bioloog, zit al jaren in het gezondheidsonderzoek, ik weet waarover ik spreek.

2) Als sondevoeding nodig is, betekent dat je opgenomen wordt, voor een (hele lange) periode. Het is bijzonder belastend om een maagsonde in te krijgen, die wordt er niet om de haverklap uitgehaald en ingedouwd. Geen ziekenhuis zal je poliklinisch met sondevoeding behandelen en iedere dag 2 uur laten terugkomen. Normaliter wordt een sonde iedere week vervangen om hygienische redenen, en word je met een gewicht van 31 kg zeker een paar máánden opgenomen, tot je boven de 50 kg bent. Meer dan een pond per week aankomen is nl ook nauwelijks mogelijk...

Ik wil best geloven dat je problemen hebt, maar dan moet je wel de waarheid spreken, en geen dingen zeggen die niet kunnen, ook niet van alles lekker aandikken om extra zielig gevonden te worden. Je merkt dat dat onmiddellijk tegen je wordt gebruikt. En terecht.

En verder sluit ik me bij de vorige schrijvers aan: als je er een einde aan wilt maken, geef dan niet ons de schuld.

Ik wil niemand de schuld geven en als ik zielig had willen doen had ik dat wel onder me eigen account gedaan...

Ik kan er niets aan doen dat ze dit zeggen in het ziekenhuis en ze hadden mij daar gewogen en woog precies 36,6 en ben 1,69.. en het streef gewicht is 45, omdat mijn schildklieren niet 100% doen. Ik weet ook niet Alles, maar dat is wat ze in het ziekenhuis zeggen...

Ik wil ook niet stoppen, nu niet nooit niet. Ik wou gewoon mijn verhaal kwijt, mensen gaan dingen vragen ik geef antwoord, mensen geloven dat niet, ik wordt kwaad en mensen gaan me steeds minder geloven. Ik geloof best dat mensen mij niet geloven, als ik kwaad wordt... maar ik weet het gewoon niet meer...

En ik heb t wél gedaan, hoe weet ik niet, maar als je iets graag wilt, lukt het, echt.

Maar ik stop hier met antwoorden, mensen denken dat ik aandacht wil, terwijl dit echt niet zo is.

Zal morgen foto van mij maken en hier op zetten (dan weet meteen iedereen wie ik ben, maar dat kan me dan ook niet meer schelen) maar dan kan je zien hoe mager ik ben en dat ik ECHT niet lieg!

Heb zo ontzettend veel spijt dat ik dit hier neer gezet heb..

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 20:10

17 kilo in 2 weken afvallen en dan nog verwachten dat mensen je geloven ook ?
Kom nou zeg.......

Mickey

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 20:10

Wij wensen de TS veel sterkte bij het zoeken van proffesionele hulp om haar problemen op te lossen.
Om verdere escalatie van dit probleem (wat nu als probleem van de bokkers gemaakt wordt) te voorkomen, wordt dit topic afgesloten.

Ibbel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 20:11

Ik_10: ga terug naar het ziekenhuis en laat je opnemen. Laat daarnaast een psychiater komen. Dit red je niet zelf, en zeker niet met behulp van een forum. Doe dat nou!

Ibbel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 16:52

Het modteam heeft voldoende bewijs gekregen van familie dat het verhaal op waarheid berust - zij het dat TS in haar gemoedstoestand het verhaal hier en daar wat aangedikt heeft.

Het gaat hier ook niet om een schaduwaccount. TS bedoelde gewoon een alias. Onbekendheid met fora en goedbedoeld advies van iemand die wél met bokt bekend was, heeft gemaakt dat zij de term SA gebruikte.

De TS ligt momenteel in het ziekenhuis en wordt voorlopig onder narcose gehouden wegens een zeer slechte lichamelijke conditie.

Om privacyredenen fungeert het modteam als contact. De topics worden niet heropend, maar indien er nieuws is wordt dat hier gepost.