Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tjaldur schreef:Dit meisje wordt mishandeld! Ze maakt al genoeg ellende mee! Of ze nou 31 kilo of 131 kilo weegt, verandert niks aan de situatie. Ze wordt geestelijk zwaar mishandeld. Dat is echt het ergste wat een kind mee kan maken.
En ik ben ook in drie weken 13 kilo aangekomen, dus ik denk dat je, onder deze omstandigheden, ook gemakkelijk 17 kilo af kan vallen. Laat dit meisje in haar waarde, het is al erg zat!
Desiree schreef:Tjaldur schreef:Dit meisje wordt mishandeld! Ze maakt al genoeg ellende mee! Of ze nou 31 kilo of 131 kilo weegt, verandert niks aan de situatie. Ze wordt geestelijk zwaar mishandeld. Dat is echt het ergste wat een kind mee kan maken.
En ik ben ook in drie weken 13 kilo aangekomen, dus ik denk dat je, onder deze omstandigheden, ook gemakkelijk 17 kilo af kan vallen. Laat dit meisje in haar waarde, het is al erg zat!
Ik wil haar graag geloven. MAar niet van die 31 kilo. En ik kan er niets aan doen dat het volgende door me heen gaat "als ze liegt over het een, zal ze dan ook niet liegen over de rest?".
Cayenne schreef:Ik las dit topic gister al toen het er nog maar net stond en toen had ik er al mijn vraagtekens bij, maar er waren alleen nog maar "oh wat erg" reacties en dus heb ik het er maar bij gelaten en dacht ik weer eens te zwaar over iets nadacht.
Maar nu zie ik dus dat ik toch niet de enige was die dacht dat 31 kilo veel te weinig is en ook nog eens binnen 2 weken. Ben dan ook erg benieuwd hoe de TS er op dit moment uitziet. Met 31 kilo heb je totaal geen laagje vet meer en zou je in theorie niet eens meer kunnen lopen. Het lijkt me dan ook erg sterk dat je ouders je dan gewoon zo rond laten lopen...