Maar geloof niet dat dat de discussie is hier.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MoonChloe schreef:Ik zie niet in waarom de kat gegarandeerd kwijt is.
MoonChloe schreef:Hij zal wel terug naar zijn gezin willen maar anderen zullen hem dit waarschijnlijk beletten. .
Marijke82 schreef:Je kan een htk kat ook niet vergelijken met een ras kat wat dat betreft.
Maar goed het is maar beter dat jij geen abessijn of een bengal hebt
Marijke82 schreef:Hiermee doelen ze op diefstal
Desiree schreef:Maar het virus ZAL hier een keer losbarsten. DAt staat vast want daar komen we gewoon niet onder uit. De vraag is alleen maar wanneer.
En dan zal de hele mikmak geruimd worden. WAardoor ik me afvraag of het wel zinvol is mijn pluimvee te laten enten. Kost me een hoop geld en ze worden toch gedood.
Rogue schreef:Of die vogelgriep nu wel of niet overdraagbaar is op katten, mijn katten komen niet meer buiten.
Twee hebben er geen problemen mee, maar eentje die probeerd alle strucjes die ze kent uit te voeren zodat ze naar buiten kan ontsnappen.
Ik vind het niet leuk voor ze, maar sorry, ik wil ze nog niet kwijt, net als mijn honden, mijn kindjes.
silverado schreef:je gaat je katten toch niet binnenhouden voor et vogelgriep virus.. mensen jullie kunnen ook te ver gaan hoor!! een kat kan volgens mij geen vogelgriep krijgen.. ze hebben het altijd of het ''voor mensen gevaarlijke H5N1 virus..'' er wordt voor de rest geen melding gemaakt over andere dieren