Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
droefje schreef:volgens mij had ik gezien op het nieuws, dat deze zwaan getest was en deze was negatief.
als ik me niet vergis.
werd vanmorgen verteld op het nieuws, dat er in Nederland nog geen maatregelen werden genomen, dus lijkt mij, dat er in Nederland nog geen enkel geval van vogelgriep is (als ze weten)
alleen ophokken gaat beginnen.
droefje schreef:volgens mij had ik gezien op het nieuws, dat deze zwaan getest was en deze was negatief.
als ik me niet vergis.
werd vanmorgen verteld op het nieuws, dat er in Nederland nog geen maatregelen werden genomen, dus lijkt mij, dat er in Nederland nog geen enkel geval van vogelgriep is (als ze weten)
PolosportJ schreef:droefje schreef:volgens mij had ik gezien op het nieuws, dat deze zwaan getest was en deze was negatief.
als ik me niet vergis.
als t goed is worden ze maandag pas opgehokt toch? Beetje raar als t nu al in Duitsland zit of nie
Jamezy schreef:Jamezy schreef:
Ja, begrijp jij het nog?
dingetje schreef:De Nederlandse Organisatie van Pluimveehouders pleit er op dit moment voor om de overheid te overtuigen om de ophokplicht zo snel mogelijk te laten ingaan. Hoorde ik net.
dingetje schreef:Ik denk dat de ophokplicht ook voor hobymatig gehouden gevogelte geldt.....
Ik zou het wel verstandig vinden van hobbyboeren om gevogelte binnen te houden.
winnythepooh schreef:Eten jullie ook geen kip meer en eieren ????
dingetje schreef:Ctal schreef:Wij zitten in de pluimvee...veel export naar Duitsland dus das mooi stinkmodder
Dan zitten we in hetzelfde schuitje...![]()
Mijn vader levert alle eieren en oude kippen aan Duitsland.
Citaat:Het koken of braden van geslacht pluimvee voor consumptie voorkomt een besmetting naar een persoon.