Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
judith_cloud schreef:Mijn buik is ook niet echt plat. Het probleem is dat ik om twee redenen absoluut niet kan dieeten.
1. ik ben vegatarier, ik krijg snel te weinig voedingstoffen binnen als ik ga dieeten en geen vlees eet.
2. ik ben 1.69 en 48 kilo, ben 16 jaar en zal niet meer gaan groeien. Ik kan dus niet gaan dieeten.
Helaas hoopt als het vet dat ik hem zich vrolijk op mijn buik en benen op. Nu ik ben gaan hardlopen en oefeningen gaan doen ben ik niet lichter geworden maar heb ik wel een betere conditie gekregen. (ben nu twee weken bezig, maar begin het al wel te merken)
FlEuRXBoNnY schreef:ook goeie oefening voor je buik is; plat op de grond gaan liggen en je rug goed in de grond drukken(anders krijg je last van je rug) en dan je benen gestrekt een stukje boven de grond houden en over elkaar bewegen, scharen noem ik het altijd..
nog een andere; op de grond gaan liggen met je benen in een hoek van 90gr. en dan om en om 1 been strekken en tot een stukje boven de grond brengen.
zowieso is het vlgns mij wel goed om je benen in een hoek van 90gr. te doen en dan sit ups.. tenminste ik voel mn buik altijd wel
rebeltje schreef:doorzitten met paardrijden..schijnt ook te werken
rebeltje schreef:doorzitten met paardrijden..schijnt ook te werken
OemmiejO schreef:rebeltje schreef:doorzitten met paardrijden..schijnt ook te werken
Jaa, en heel veel en hard lachen!!
Krijg je na een tijdje pijn aan je buik van.. Maar je traint em er wel door.