platte buik

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mactime

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 19:12

Waar kan je die grote ballen kopen,? want als ze bij kruidvat te koop zijn zijn ze binnen een dag weg.. dus weet iemand waar die ballen te koop zijn>?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 19:15

Mijn buik is ook niet echt plat. Het probleem is dat ik om twee redenen absoluut niet kan dieeten.
1. ik ben vegatarier, ik krijg snel te weinig voedingstoffen binnen als ik ga dieeten en geen vlees eet.
2. ik ben 1.69 en 48 kilo, ben 16 jaar en zal niet meer gaan groeien. Ik kan dus niet gaan dieeten.

Helaas hoopt als het vet dat ik hem zich vrolijk op mijn buik en benen op. Nu ik ben gaan hardlopen en oefeningen gaan doen ben ik niet lichter geworden maar heb ik wel een betere conditie gekregen. (ben nu twee weken bezig, maar begin het al wel te merken)

Danielle_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 19:24

met 1.69 en 48 kilo ben je echt niet dik ofzoo hoor!!!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 19:27

Nee weet ik, mijn buik is alleen niet plat snap je Ben niet ontevreden over mijn lijf verder hoor voor bokt dingen gaat denken.

Ik eet verder erg onregelmatig en alles.

ppl0026

Re: platte buik

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 19:32

Een oefening die wel ontzettend zwaar is, maar dus wel helpt:

Ga op je buik liggen en steun met je ellebogen op de grond. Doe dan je voeten omhoog alsof je push-ups gaat doen en hou dat net zo lang vol tot je niet meer kan. Probeer wel zo laag mogelijk op de grond te komen, maar raak de grond natuurlijk niet aan.

En nog één:
Ga op klein verhoginkje liggen en buig je knieen. Doe dan je voeten tot nét boven de grond. Volhouden tot je niet meer kan.

Oh enne, als je push-ups gaat doen, HOU JE RUG RECHT!!! Anders heeft het totaal geen zin. Je moet namelijk je buik spannen om je rug recht te houden en als je dat niet doet zit je eigenlijk alleen maar op je armen te steunen.

Danielle_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 19:35

haha nee ok, wou net zegge ..
maar een buik hoeft ook niet perse heel plat te zijn vind ik.. als je sommige ziet

goechi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 19:38

je kunt veel water drinken enzoo en geen tussedoortjes meet maar fruit of een bammetje met kaas ofzo ook sit up's

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 19:40

(het gaat hier ff alleen om de buik)
Afbeelding

zoiets

Ik doe niets speciaals, tot een aantal jaar terug deed ik 5x pw aan kickboxen, op dit moment doe ik 1x pw aan conditietraining en 1x pw aan spinning, Maar eigenlijk geen echte buikspieroefeningen.

En ik eet gewoon heel de dag door, lekkere dingen en alles

nicky_4you

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-06 00:51

als ik veel snoep dan komt er bij mij wel veel bij. ik fiets elke dag 20 kilometer naar school en 2 x in de week paardrijden..en in de zomer zwemmen...
ik ben 1.58 zoiets en weer 56 kilo en wil tot ongeveer 45 kilo komen,dat is netjes..minder hoefd ook niet..hoe lukt dat t snelste?
ga met buikspierenoefeningen beginnen. hier heb je ook een bos met oefen toestellen. van die bollen en balken en stokken om aan te hangen...kan ik hier ook iets mee?dan ben ik ookweer in de frisse lucht...

daantjuhhh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 04:55

Ik doe weinig sportiefs.
Ja werk veel bij de paardjes en rij paard.
Maar verder weinig bijzonders.
Ik snoep als de paasei.
Ik eet veel.
Maar heb een super strakke platte buik..

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 09:46

Ik heb ook een mooie strakke buik, ik ben ook iets afgevallen.
Ik fiets elke dag minimaal 20 kilometer en let op wat ik eet.
Verder drink ik veel water en thee.
Ik weeg op het moment ongeveer 58 kilo en ben 1,60m lang. Voor mij een heel goed gewicht, minder moet het ook niet worden want dan houd ik geen borsten meer over

Jaduuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 10:07

Ik heb ook niet echt een plat buikje meer wil nu dus ook wat afvallen, ik doe wel veel maar vervolgens eet ik ook weer super veel ..
Fiets elke dag minimaal 35 kilometer. Nu in de winter tennis ik anderhalfuur per week .. maar zodra het weer wat beter is dat de buitenbanen bespeelbaar zijn zullen dat er wel snel 2 en half of 3 en half uur per week worden. Reed eerder nog twee keer per week paard maar ben ik sinds twee week even mee gestopt [wegens problemen met pony] en ehm, in plaats daarvan probeer ik nu elke dag dat ik niks extra's heb gedaan een poosje op de crosstrainer te staan
maja ben nu al 4 dagen ziek, dus kan niet zoveel doen
ojaa en al die trappen die ik op school op en af loop, train ik ook wel wat calorien af

Edit; Ben ongeveer 1, 68 en weeg 49 / 50 kilo .

jen_iis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 10:17

judith_cloud schreef:
Mijn buik is ook niet echt plat. Het probleem is dat ik om twee redenen absoluut niet kan dieeten.
1. ik ben vegatarier, ik krijg snel te weinig voedingstoffen binnen als ik ga dieeten en geen vlees eet.
2. ik ben 1.69 en 48 kilo, ben 16 jaar en zal niet meer gaan groeien. Ik kan dus niet gaan dieeten.

Helaas hoopt als het vet dat ik hem zich vrolijk op mijn buik en benen op. Nu ik ben gaan hardlopen en oefeningen gaan doen ben ik niet lichter geworden maar heb ik wel een betere conditie gekregen. (ben nu twee weken bezig, maar begin het al wel te merken)

wij lijken heel erg op elkaar alleen ik ben 2 jaar jonger alleen ben ook vegetarier, 1,69 en 48 kilo

FlEuRXBoNnY

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 12:58

ook goeie oefening voor je buik is; plat op de grond gaan liggen en je rug goed in de grond drukken(anders krijg je last van je rug) en dan je benen gestrekt een stukje boven de grond houden en over elkaar bewegen, scharen noem ik het altijd..
nog een andere; op de grond gaan liggen met je benen in een hoek van 90gr. en dan om en om 1 been strekken en tot een stukje boven de grond brengen.
zowieso is het vlgns mij wel goed om je benen in een hoek van 90gr. te doen en dan sit ups.. tenminste ik voel mn buik altijd wel

Horsesandme

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 18:17

FlEuRXBoNnY schreef:
ook goeie oefening voor je buik is; plat op de grond gaan liggen en je rug goed in de grond drukken(anders krijg je last van je rug) en dan je benen gestrekt een stukje boven de grond houden en over elkaar bewegen, scharen noem ik het altijd..
nog een andere; op de grond gaan liggen met je benen in een hoek van 90gr. en dan om en om 1 been strekken en tot een stukje boven de grond brengen.
zowieso is het vlgns mij wel goed om je benen in een hoek van 90gr. te doen en dan sit ups.. tenminste ik voel mn buik altijd wel

ja doe ik ook wel eens dat soort oefeningen maar het probleem is ik vergeet het..
en ik wil graag stoppen met snoepen ik neem zat water maar dat snoepen blijf ik doen moet er echt mee stoppen ga vanaf morge niet meer snoepen

classic_life

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 18:46

rebeltje schreef:
doorzitten met paardrijden.. schijnt ook te werken

werk zeker goed en ik rij alleen paard verder geen andere 'krachtsport' (foto is wel van een jaartje geleden... maar toen reed ik zeker iedere dag 2 uur )
Afbeelding

nicky_4you

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-06 18:53

dus als ik heeeel veel ga rijden gaat t ook

classic_life

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 18:54

wel veel doorzitten he

Jaduuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 18:56

*gaat voortaan altijd door zitten als ze gaat rijden*

QueenD

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 19:06

Wat dachten jullie van "Billy's Bootcamp" ! Ik heb de dvd-serie besteld van de tell sell ( kan ook bij Wehkamp) en dat is me gaaf, ik geloofde er eerst niet in maar t werkt wel degelijk . Die Billy kent geen genade hoor *o/* *o/* .

Jaduuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 19:10

Ja idd, HappyAppy als je dat zo ziet, dan ziet het er ook echt vermoeiend en calorie killend uit
Maar dan moet je nog de disipline hebben om elke dag dat te doen

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 19:15

rebeltje schreef:

Jaa, en heel veel en hard lachen!!
Krijg je na een tijdje pijn aan je buik van.. Maar je traint em er wel door.

Pikolino

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 19:16

heel veel hebben het hier over doorzitten he maar geloof me ik zit erg veel door en in me proeven moet ik t wel als ik rij zit ik echt wel minstens een half uur door verdeeld over een uur zegmaar.. en kmerk er niet veel van hoor

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 19:18

OemmiejO schreef:
rebeltje schreef:

Jaa, en heel veel en hard lachen!!
Krijg je na een tijdje pijn aan je buik van.. Maar je traint em er wel door.

Of veel hoesten [zoals ik nu doe ] ben al 4 dagen ziek ..
maar heb gewoon spierpijn in m'n buik van het hoesten en van het af en toe overeind gaan zitten op de bank denk ik .. maja zoieos als ik ziek ben heb ik zooooo snel spierpijn

Laura

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 19:21

Buikspieroefeningen helpen niks voor het vet hoor, alleen voor spieren
Vet kan je enkel en alleen wegtrainen door veel cardioen, verbranding omhoog te brengen.