roken is vies, ik zou het zelf nooooit doen, dat mensen willen roken prima, maar ik vind dat ze dat dan maar thuis moeten doen en niet waar niet rokers bij zijn want die roken als het ware gewoon ,mee

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Monchique schreef:En trots op mijn man dat hij rookt ??? Het is een flinke man die zelf de keuze heb gemaakt.
Monchique schreef:en dan met name die smiley erachter.....Ik rook zelf en mijn man ook,die heb ik aan het roken gezet![]()
Alane schreef:Monchique schreef:En trots op mijn man dat hij rookt ??? Het is een flinke man die zelf de keuze heb gemaakt.Monchique schreef:en dan met name die smiley erachter.....Ik rook zelf en mijn man ook,
die heb ik aan het roken gezet![]()
Ja ik had beter moeten weten, en ik wist ook beter, maar net als jij verzon ik allerhand smoesjes en uitvluchten om het roken goed te praten..... en in het verzinnen van smoesjes, verklaringen en uitvluchten om je verslaving goed te praten daar is een verslaafde heel erg goed in.....
Dimitri schreef:maar hoe doen niet rokers het dan als ze bij vrienden op visite gaan en die roken wel??...hebben jullie dan zoiets "dat kunnen nooit vrienden van mij zijn"...."ze houden rekening met ons dus roken niet in eigen huis"....of "we nemen het maar voor lief!"...of "daar gaan we niet langs"
MMaxje schreef:De horeca gaat falliet als mensen niet meer mogen roken, daarom zal dit verbod er ook niet doorkomen in NL. Ik als verstokte roker vind dat ook helemaal niet erg ook.
Bij een drankje hoort een sigaret, bij het borrelen (voor de mannen) een sigaar, en als dat wegvalt kom ik liever helemaal niet meer. En er zijn VEEL mensen die zo denken.
Dimitri schreef:maar hoe doen niet rokers het dan als ze bij vrienden op visite gaan en die roken wel??...hebben jullie dan zoiets "dat kunnen nooit vrienden van mij zijn"...."ze houden rekening met ons dus roken niet in eigen huis"....of "we nemen het maar voor lief!"...of "daar gaan we niet langs"
Lieke schreef:
De ouders van mijn vriend roken en dat is eigenlijk de reden waarom ik daar zo min mogelijk kom.
Ludora schreef:Dimitri, je snapt wat ik bedoel.....
Ik heb zeker respect voor niet-rokers, voor mensen met een aandoening die er dus niet tegen kunnen en van de ex-rokers.... Maar als ik dat respect geef verdien ik het wel een beetje terug, ook al heb ik een stinkende verslaving...