maar of ik het dan zou laten weghalen????
mijn moeder staat achter mij wat ik ook zou beslissen ( hoewel ze liever heeft dat ik het hou en dat ze me steunt met geld , tijd , opvoeding enz.)
ik wil over 2 jaar toch wel zwanger worden

ben nu 18
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mama_Suus schreef:Duke schreef:
.....Maar het een beslissing die ieder voor zich moet maken. Ik kan me goed voorstellen dat er situaties zijn waarbij zowel moeder als kindje beter af zijn bij een abortus. Wat dacht je van incest (kan het woord amper intikken, zo erg vind ik dat) of verkrachting of een jonge meid waarvan de ouders haar op straat zetten in plaats van haar te helpen.
Mijn mening ook, behale van dat op straat zetten, is bij mij ook gebeurt, maar alles is ook goed gekomen met mij en de kleine
Mama_Suus schreef:maar ik begrijp je punt wel en ook (soms) de redenen wel van mensen die abortus laten plegen, maar overal is een excuus voor te verzinnen,
Duke schreef:
Ik vind de opmerking 'oud genoeg voor sex, dus ook oud genoeg voor de gevolgen' eerlijk gezegd wel goed. Wel erg onomwonden en gaat niet voor iedereen op. Ik wil niet op en bokt-moeder (nieuwe term) lijken, maar sommige meiden zijn er wel erg vroeg bij. Ik wil de opmerking dan ook iets anders omschrijven: 'Kun je op een volwassen manier omgaan en nadenken over de gevolgen van sex aan, dan ben je er oud genoeg voor.'
kristie schreef:Ik zou denk ik een abortus plegen, heb absoluut geen moeder gevoelens, vind kinderen helemaal niet leuk. {en dan druk ik me nog netjes uit}
Esmeralda schreef:persoonlijk denk ik, als je als vrouw zijnde dat er een gevoel in je open gaat, dit is mijn kind, daar ga ik voor. Een soort van oergevoel.![]()
Citaat:maar gewoon omdat jij zonodig sex wilde, tja. ben je oud genoeg om sex te hebben, dan draag je ook maar de gevolgen
stalechwel schreef:En geloof me bijna iedereen krijgt moedergevoelens als ze hun eigen kind vasthouden.