Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sooff schreef:Alle winkels waar levende dieren verkocht worden.
Sorane schreef:De Lidl vind ik wat betreft producten erg goed. Alleen jammer dat ze op het personeel bespaard hebben. Die zijn doorgaans niet bijster intelligent. En met de vriendelijkheid is het net zo bar gesteld als met het IQ.
Maar de spullen zijn goed, niets te klagen.
Tellie schreef:Zeeman vind ik zelf geen prettig winkel om in te winkelen.
Ook al werk ik er zelf.
We krijgen zoveel vracht binnen dat we het niet eens allemaal kwijt kunnen en iedereen trekt alles kapot en overhoop.
Verder kan ik niet tegen de service bij sommige blokkers.
Kellebel88 schreef:silver schreef:Heee..beetje dimmen over het Kruidvat he?! haha!![]()
![]()
Oké, oké, uitzonderingen daargelaten't is dat 'jouw' Kruitvat te ver weg is van hier, anders zou ik het overwegen 't daar nog es te proberen
![]()
Klantvriendelijkheid vind ik overigens het belangrijkste, als het dan een rotzooi is kijk je daar snel overheen als je gewoon netjes behandelt wordt
Denk dat problemen binnen een winkelfiliaal ook voor een groot deel aan de leiding ligt hoor. Ik heb bij de HEMA hier in Spijkenisse gewerkt, dat was ronduit een rampenzaak! Vreselijke leiding, tussen de bedrijfsleidsters onderling was er al haat en nijd zo nu en dan, en dat had z'n weerslag op het personeel. En dat zag je uiteindelijk terug in de winkel; een ongeordende rotzooi over het algemeen
Channie23 schreef:De Ikea in groningen. Hij is veel te groot, verdwaal er elke keer. Mensen zijn ondvriendelijk, je moet vechten om een parkeerplaats. Kom er elke keer sjagie vandaan
LovingTweety schreef:Coolcat, zelfs de maat xl is daar even groot als een s bij de h &m