Wat vinden jullie nou de SLECHTSTE winkel van Nederland?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

missixty

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 21:01

zeker weten de bruna hierzo! want in stelletje chago's!!

Ellebel

Re: Wat vinden jullie nou de SLECHTSTE winkel van Nederland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 21:10

Ik heb altijd ruzie met de meneer van de Etos bij mijn ouders in het dorp Maar dat heeft bijna iedereen gelukkig. De beste man denkt dat klanten alleen maar komen om zijn winkel leeg te roven en maakt er een persoonlijk actiepuntje van om iedere klant eigenhandig de winkel uit te pesten. De Etos hier in Utrecht is trouwens wel gewoon normaal gelukkig

fourth

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 21:13

Sooff schreef:
Alle winkels waar levende dieren verkocht worden.

Idd.
En een bepaald Brunafiliaal waar ik het wel negen hele dagen heb uitgehouden, wat een bekrompen kl_temensen waren dat zeg. [het echtpaar waarvan de winkel was met name]. Sowieso zo chagerijnig en vreugdeloos als de pest, en enorm racistisch ["Donkere mensen extra in de gaten houden"].

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 21:23

Niet in Nederland, wel in Belgie.....ruitersportzaak Emmers. Ben daar 2 keer belachelijk behandeld, eerste keer vroeg ik uitdrukkelijk of ik een deken als ie niet paste kon terugbrengen (en niet ruilen), was geen probleem. Paste niet, geruild tegen een duurdere, paste ook niet, wilde die terugbrengen want er waren geen andere in de goede maat, tja mevrouw, dat gaat niet, u krijgt een tegoedbon. Later een dressuurbloes gekocht, de gaten vielen er in na 1 keer wassen. Uit nood nog een keer gedragen, gebeld dat het een fabrieksfout waarschijnlijk was en dat ik hem terug kwam brengen, geen probleem, wel even van te voren wassen......in de fabriek hebben ze de bloes onderzocht op foutief wassen. Fijn hoor, 1ste keer met de hand gewassen, 2de keer in de machine. Tot overmaat van ramp waren ze mijn telefoonnummer kwijt geraakt (cijfer van het bonnetje afgescheurd omdat ze een stuk kladpapier nodig hadden) dus ze waren blij dat ik zelf na weken contact op nam. Nieuwe bloes was er niet, leverancier had ze niet meer en hun hadden hem vergoed gekregen. Dus ik kon een TEGOEDBON ophalen. Toen dus even heel kwaad geworden, geld ge-eist (hadden hun tenslotte ook teruggekregen) en ook gezegd dat ik geen voet meer in die winkel zet.

Zo, weer een hoop Emmers-frustratie kwijt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 21:31

Er zijn er een paar die het bij mij niet best doen.

1. De V&D in Haarlem Centrum. Voornamelijk de parfum en dames kleding afdeling.

2. Vomar in het algemeen.

3. Pearl in het algemeen.

Dat waren wel de drie slechtste en dan de V&D met stip op 1.

hoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 21:40

nou de lidil vind ik toch goed hoor.
maar ik denk dat sommige paardenspulletjes daar want daar zijn ook paardenspulletjes maar dan wil ik liever naar een ruitershop
maar misschien in onze buurt wel goed ach ja ieder zijn eigen meninginen maar goed mac donalds vind ik idd niet zo goed.
het is daar zo vettig en ik krijg daar wel gauw buikpijn daar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 21:42

De Lidl vind ik wat betreft producten erg goed. Alleen jammer dat ze op het personeel bespaard hebben. Die zijn doorgaans niet bijster intelligent. En met de vriendelijkheid is het net zo bar gesteld als met het IQ.

Maar de spullen zijn goed, niets te klagen.

hoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 21:49

ja ik vind lidil toch erg goede spullen daar daar heb je gelijk in

Chrissetje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 22:01

coolcat,staan echt van die domme wijven in.

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 22:12

Sorane schreef:
De Lidl vind ik wat betreft producten erg goed. Alleen jammer dat ze op het personeel bespaard hebben. Die zijn doorgaans niet bijster intelligent. En met de vriendelijkheid is het net zo bar gesteld als met het IQ.

Maar de spullen zijn goed, niets te klagen.

LOL schitterend Niets aan toe te voegen

Verder nomineer ik met stip op 1 Vroegop Voordeel uit St Pancras. Godskuh-lere wat heeft Dhr Vroegop zelf mij opgelicht, voorgelogen en belazerd. Die man is echt een voorbeeld van waarom je nooit mensen op hun woord moet geloven.

Daarna de hypoDrama in Rotterdam, ik hoef hier waarschijnlijk niet in details te treden

Toevallig allebei paardenwinkels, kan je wel weer zien waar mn geld naartoe gaat LOL Hmm maar de supermarkten enzo zijn hier gewoon goed hoor. Zelfs de blokker en de kruidvat

Verder idd ook winkels waar ze gelijk op je af komen rennen of ze je kunnen helpen, en dierenwinkels waar de dieren niet goed verzorgd worden.

Emilia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 22:28

De Ikea in groningen. Hij is veel te groot, verdwaal er elke keer. Mensen zijn ondvriendelijk, je moet vechten om een parkeerplaats. Kom er elke keer sjagie vandaan

Melisjee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 22:40

t Kruidvat, stap binnen (rond kersttijd, was kadootjes aant kopen):

personeelsvrouw: kan ik u helpen?
ik: nee, maar toch bedankt
Personeelsvrouw: wilt u een kerstkadootje kopen?
ik: sorry, ik kijk liever nog even rond

minuutje later, dezelfde vrouw:
bent u er al uit?
ik: sorry maar ik ben nog steeds aan het rondkijken
personeelsvrouw: weet u dat wel zeker?

op een gegeven moment had ik egt zoiets van je bekijkt het maar, ik ben de winkel uitgestapt! kan ik egt niet tegen: nee, zegt je klant, dan is het ook NEE

ZO irritant

Tellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 23:28

Zeeman vind ik zelf geen prettig winkel om in te winkelen.
Ook al werk ik er zelf.
We krijgen zoveel vracht binnen dat we het niet eens allemaal kwijt kunnen en iedereen trekt alles kapot en overhoop.

Verder kan ik niet tegen de service bij sommige blokkers.

THHIRZA

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 23:31

Tellie schreef:
Zeeman vind ik zelf geen prettig winkel om in te winkelen.
Ook al werk ik er zelf.
We krijgen zoveel vracht binnen dat we het niet eens allemaal kwijt kunnen en iedereen trekt alles kapot en overhoop.

Verder kan ik niet tegen de service bij sommige blokkers.

zeeman me ma kwam er dus een x (houd daar absolute neit van maar goed moest toch ff ) komt er op eens iemand gillend aan zegt ze er zit een beest in die sok enz. dus iedereen kijke zat er een kakkerlak in

sinds dien zie je me moeder daar echt neit meer

toch is ze helemaal neit zo tiep maar ze vind dat gewoon ''vies''

CarmN

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 23:36

Het is een speelgoedwinkel, iets met Ballon ofzo Weet het niet precies... Daar kan je niet rustig rondkijken, want dan komen er een aantal medewerkers op je af die dan vragen of je wat zoekt. En maar weer vragen en nog een keer en nog een keer!
En de Mac vind ik vaak ook verschrikkelijk... Vandaag nog mee gemaakt! Die mensen bedienen je met zo'n kop van: Ik wil naar huis, ik stink naar frituurvet, ik ben te goed voor dit werk, rot op domme klant!

silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 23:49

Kellebel88 schreef:
silver schreef:
Heee..beetje dimmen over het Kruidvat he?! haha!

Oké, oké, uitzonderingen daargelaten 't is dat 'jouw' Kruitvat te ver weg is van hier, anders zou ik het overwegen 't daar nog es te proberen Klantvriendelijkheid vind ik overigens het belangrijkste, als het dan een rotzooi is kijk je daar snel overheen als je gewoon netjes behandelt wordt

Denk dat problemen binnen een winkelfiliaal ook voor een groot deel aan de leiding ligt hoor. Ik heb bij de HEMA hier in Spijkenisse gewerkt, dat was ronduit een rampenzaak! Vreselijke leiding, tussen de bedrijfsleidsters onderling was er al haat en nijd zo nu en dan, en dat had z'n weerslag op het personeel. En dat zag je uiteindelijk terug in de winkel; een ongeordende rotzooi over het algemeen

Daar heb je zeker gelijk in hoor. De leiding heeft heel veel invloed daarop. Als het binnen het personeel niet lekker gaat, dan kan dat ook overslaan op de klanten. Bij ons gaat het heel goed tussen het personeel en de leiding en daarom denk ik dat de sfeer bij ons ook heel goed is.

Zazoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 23:51

een electronicazaak, it's ofzo. er loopt geen kip in de winkel en zodra je er een stap in zet vliegen de verkopers op je af. er staan namelijk wel zes verkopers om al die klanten te helpen die er niet zijn. verder hebben ze erg weinig aanbod en zijn geweldig duur. daarom is het daar vast zo lekker druk altijd...

Lonan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 23:54

Channie23 schreef:
De Ikea in groningen. Hij is veel te groot, verdwaal er elke keer. Mensen zijn ondvriendelijk, je moet vechten om een parkeerplaats. Kom er elke keer sjagie vandaan

Nou das toevallig, daar had ik het net nog met mijn schoonzus over!

Vreselijke winkel. Net een doolhof.

Verder vind ik dat bijna al het personeel dat in winkels werkt in dorpjes en steden als Hilversum,Utrecht, amersfoort, etc mega ongeintresseerd en onvriendelijk. (keb dr gewoont en het is echt vreselijk, dan is met hier in groningen toch een stuk vriendelijker )

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 00:03

Ik denk idd ook de winkels waar je meteen aangevallen wordt door drie verkopers of verkoopsters, en als dat een electronica winkel is waar de verkoper meteen begint met maar mevrouwtje

Kom op he, ben vrouwelijk en blond maar niet helemaal achterlijk hoor.

Aan de ene kant snap ik wel dat winkels je in de gaten moeten houden tegenwoordig, werk zelf ook in een winkel en op de hengel afdeling moet je wel...ze plukken het rek bijna onder je ogen leeg.
Op de ruitersport zijn ze wat dat betreft gelukkig niet zo.

Verder heb ik 5 dagen bij een Zeeman gewerkt in een ver en grijs verleden....oowww wat een ramp, zet uit principe geen voet meer over de drempel, klanten helpen? Mag niet. Even meelopen naar een artikel? Mag niet.
Het is een low budget winkel en dan mag je dus de hele dag opvouwen en netjes leggen, niet erg hoor, maar dat je te horen krijgt dat klanten helpen betekend dat je wijst naar wat waar ligt (sta je dan aan de sokken kant en mevrouw moet zakdoeken hebben) ben je er snel klaar mee.
Wat een bagger service zeg.

Poeltje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 00:20

Drogisterij die bij de c1000 hoort. Wat een mensen zeg!
Ik moest iets halen, en betaalde teveel. Dus ik zeg heel beleeft 'Mevrouw ik geloof dat ik nog iets terug krijg'. Dus ik laat zien hoeveel het is grijpt ze het zomaar uit mijn hand, en zegt dat het niet klopt.

Na 10 minuten snapte ze pas dat ik geld terug moest krijgen.

Raiza

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 00:23

Aldi en Lidl.
Maakt niet uit in welke plaats ik kom, overal moet je een halve dag uittrekken om in de rij voor de kassa te staan. Al staan er 20 mensen in de rij, dan vinden ze dat nog te weinig om een extra kassa te openen. Verschrikkelijk vind ik dat en ga er dan ook nooit (meer) naar toe.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 00:25

De Mac,we zijn bij de mc drive O zo vaak thuisgekomen waarbij er bijvoorbeeld een salade oid er niet inzat,maar wel betaald was.

Daarbij ook Coolcat,die zowat alleen maar kleding heeft in maat XS..
De Zeeman is al helemaal verschrikkelijk,hele kleine winkel,je kunt daar nooit langs iemand lopen zonder tegen diegene aan te stoten

_Micha_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 00:25

de jola in veldhoven
we lopen daar binnen voor mijn broertje nog VOOR sluitings tijd maar die mensen stonden daar zo van wij gaan sluiten dus wij 3sec gekeken dat mens daar kan ik u ergens me helpen ? mijn moeder nee we kijken even paar min later kan ik u echt niet helpen want het is sluitings tijd mijn moeder die werd kwaad en zei ik ga al die vrouw maar mevrouw ik wil alleen helpen mijn moeder lekkere klant vriendelijkheid

de liddl KAN heel goed zijn maar soms, zijn er paarden spullen staat er op wanneer die komen wij kijken zijn ze er niet die kwamen pas later zeiden ze een dag wanneer ze er wel waren, dus wij op die dag terug is er alleen nog maar shampoo FIJN

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 00:29

over het algemeen alle winkels waar als je iets vraagt ze zeggen:

Als het daar niet licht dan hebben we het niet hoor.

ennuh, ruitersportzaak in boxtel. mijn cap was kapot, binnen werk gescheurd. dus hun hem opgestuurd, zou 1 week duren. na 1.5 week gebeld, ng geen cap. zo heeft dat 1,5 maand geduurt. toen had ik hem eindelijk terug. hij lag daar gewoon
later in een andere ruitersport zaakgevraagt hoelang het daar duurde. ja mevrouw. als u van te voren de maat enz telefonisch doorgeeft kunnen wj het bestellen en vervangen wij het hier te plaatsen voor u.

BeLoVeD

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 00:37

LovingTweety schreef:
Coolcat, zelfs de maat xl is daar even groot als een s bij de h &m

Het is ook meer een kinderwinkel volgens mij, maar idd je hebt wel gelijk.

Voor de rest echt de MacDonalds VERSCHRIKKELIJK

Wat werken daar over het algemeen (dus niet iedereen) een ramdebielen. De laatste keer dat ik daar was bestelde ik alleen maar een kleine milkshake banaan, wat krijg ik..juist een medium milkshake vanille. Hoe makkelijk moet een bestelling zijn om de goeie te geven?! Sjongejonge. En heel leuk bedacht die macdrive, maar dan moet het ook werken. Er is altijd wel iets mis met je bestelling.