Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar dat heeft bijna iedereen gelukkig. De beste man denkt dat klanten alleen maar komen om zijn winkel leeg te roven en maakt er een persoonlijk actiepuntje van om iedere klant eigenhandig de winkel uit te pesten. De Etos hier in Utrecht is trouwens wel gewoon normaal gelukkig Sooff schreef:Alle winkels waar levende dieren verkocht worden.
Later een dressuurbloes gekocht, de gaten vielen er in na 1 keer wassen. Uit nood nog een keer gedragen, gebeld dat het een fabrieksfout waarschijnlijk was en dat ik hem terug kwam brengen, geen probleem, wel even van te voren wassen......in de fabriek hebben ze de bloes onderzocht op foutief wassen. Fijn hoor, 1ste keer met de hand gewassen, 2de keer in de machine.
Tot overmaat van ramp waren ze mijn telefoonnummer kwijt geraakt (cijfer van het bonnetje afgescheurd omdat ze een stuk kladpapier nodig hadden) dus ze waren blij dat ik zelf na weken contact op nam. Nieuwe bloes was er niet, leverancier had ze niet meer en hun hadden hem vergoed gekregen. Dus ik kon een TEGOEDBON ophalen. Toen dus even heel kwaad geworden, geld ge-eist (hadden hun tenslotte ook teruggekregen) en ook gezegd dat ik geen voet meer in die winkel zet.
Sorane schreef:De Lidl vind ik wat betreft producten erg goed. Alleen jammer dat ze op het personeel bespaard hebben. Die zijn doorgaans niet bijster intelligent. En met de vriendelijkheid is het net zo bar gesteld als met het IQ.
Maar de spullen zijn goed, niets te klagen.
Niets aan toe te voegen
LOL Hmm maar de supermarkten enzo zijn hier gewoon goed hoor. Zelfs de blokker en de kruidvat

Tellie schreef:Zeeman vind ik zelf geen prettig winkel om in te winkelen.
Ook al werk ik er zelf.
We krijgen zoveel vracht binnen dat we het niet eens allemaal kwijt kunnen en iedereen trekt alles kapot en overhoop.
Verder kan ik niet tegen de service bij sommige blokkers.
me ma kwam er dus een x (houd daar absolute neit van maar goed moest toch ff ) komt er op eens iemand gillend aan zegt ze er zit een beest in die sok enz. dus iedereen kijke zat er een kakkerlak in
Weet het niet precies... Daar kan je niet rustig rondkijken, want dan komen er een aantal medewerkers op je af die dan vragen of je wat zoekt. En maar weer vragen en nog een keer en nog een keer!Kellebel88 schreef:silver schreef:Heee..beetje dimmen over het Kruidvat he?! haha!![]()
![]()
Oké, oké, uitzonderingen daargelaten't is dat 'jouw' Kruitvat te ver weg is van hier, anders zou ik het overwegen 't daar nog es te proberen
![]()
Klantvriendelijkheid vind ik overigens het belangrijkste, als het dan een rotzooi is kijk je daar snel overheen als je gewoon netjes behandelt wordt
Denk dat problemen binnen een winkelfiliaal ook voor een groot deel aan de leiding ligt hoor. Ik heb bij de HEMA hier in Spijkenisse gewerkt, dat was ronduit een rampenzaak! Vreselijke leiding, tussen de bedrijfsleidsters onderling was er al haat en nijd zo nu en dan, en dat had z'n weerslag op het personeel. En dat zag je uiteindelijk terug in de winkel; een ongeordende rotzooi over het algemeen
Channie23 schreef:De Ikea in groningen. Hij is veel te groot, verdwaal er elke keer. Mensen zijn ondvriendelijk, je moet vechten om een parkeerplaats. Kom er elke keer sjagie vandaan
FIJN 
LovingTweety schreef:Coolcat, zelfs de maat xl is daar even groot als een s bij de h &m