Sauna wat vinden jullie?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Marye78

Re: Sauna wat vinden jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 21:45

Ik ga altijd een aantal keer per jaar met mijn vriend zo'n weekend naar Thermae 2000 of sanadome. Niet dichtbij, maar wel heel mooi en groot! (en de omgeving van thermae2000 is leuk als je nog weg wilt savonds).
Ik knap er altijd echt heel erg van op!

Maar ik ga liever ook niet met collega's of andere familie hoor!!

Joosh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 22:05

Ik vind het ook heerlijk, maar niet in mn nakie. Voel ik me gewoon niet prettig bij.
Ben een keer naar Sanadome in Nijmegen geweest, das meer iets voor mij...

Melisjee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 22:07

ik heb sauna thuis dus ga ik wnnr ik wil, in me nakie of bikini, tverschilt

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 22:26

farichta schreef:
Hebben jullie dat nou ook, dat je de first-timers er zo tussenuit haalt omdat ze nog angstvallig met een handdoek om zich heen lopen?

Hahahaha, dus als ik voor het eerst naar een sauna ga ooit, dan moet ik DAT dus niet doen om niet aangestaard te worden?

CarpeDiem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 22:32

Mijn 1e keer sauna resulteerde in een brandmerk Was vergeten mijn hangertje af te doen, en zat voorover gebogen. Toen ik terug ging zitten AU.
Overigens was dat wel een sauna waar je gewoon met bikini /bh inging. Was van het sporten uit met school.
Nu wil ik op zich best een keer naar de sauna, denk da ik binnenkort maar eens een keer naar Sanadome ga. Mag ik gewoon mn kleren aanhouden. Ben niet zo van het naakte gebeuren Zou ook zon met handdoek zwaai mens zijn

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 22:39

Ik ga regelmatig met mijn beste (mannelijke) vriend naar de sauna. Heeerlijk. We denken er zelfs over om zo'n 10 badenkaart te nemen. Afgelopen kerst ook geweest. Ik geef toe, mijn relatie met een Amerikaan heeft het deels daardoor niet overleefd, want die snapte er helemaal niks van en al zeker niet van het feit dat je zoiets als man en vrouw samen doet. Maar geloof me, er is niks relaxeders dan sauna. En dat is helemaal niet sexueel!

Renske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 22:40

ik ben tot nu toe alleen in privesauna's geweest, die je per 1,5 uur met zn 2en kan afhuren(of met zn 4en of in je eentje net wat je wil, ik ging meesal met zn 2en) en dan ff lekker in de sauna, dan ff in t zwembad, dan weer in de whirlpool, en weer de sauna in etc alleen kreeg ik het de laatste 2 keren zo benauwd en werd zo duizelig en nu (ivm andere gezondheidsproblemen) heeft de dokter me de sauna ff afgeraden
maar ik zou er ook geen moeite mee hebben om in de gemengde sauna naakt rond te lopen hoor!

Jaduuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 22:41

Ik vind het niet raar ..

Liberte

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 22:43

ik vind het niet altijd lekker, maar soms wel, mijn moeder is nu naar de sauna

Blon_D

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 22:46

t lijkt mij heerlijk mara ik ben te preuts om daar in mijn naakie rond te lopen en anderen naakt te zien..
dus voor mij geen sauna...
een vriendin van mij gaat altijd samen met haar ouders.. hele familie 1 sauna naakt.. nou nee ik hoef mijn papa niet naakt te zien..

Laura

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 22:50

je vader niet? Kijk, dan ben ik waarschijnlijk heel anders opgevoed. Wij deelden altijd de badkamer, ik bedoel, het zijn je óuders joh Die hebben jouw poepbroek verschoond

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 22:51

Ik vind het helemaal niet erg om in me nakie te lopen, maar als ik gewoon wat rondwandel daar heb ik toch ook me handdoek om. Deed trouwens iedereen toen ik er vorige week was.

Mm heb er zo weer zin in als ik er aan denk

idd met familie... nee kan ik ook niet erg goed inkomen.

CarpeDiem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 22:52

De eigenaren van mn verzorgpaarden hebben een sauna achterin de tuin. Kwam weleens daar, komt er 1 in zijn handdoekje voorbij gewandeld.. Kijk je best ff op je neus als je die mensen nog maar een paar weken kent. Nu inmiddels ben ik heel wat gewend

Laura

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 22:53

Ik ging op een bepaald moment met een jongen waar ik altijd erg verliefd op was Nooit wat mee geworden, maar wel naakt gezien Hij was trouwens leraar, en toen kwamen we een leerling van hem tegen. Erg humor. Ik ben ook wel eens een bekende tegen gekomen waar ik later door iemand aan voorgesteld werd en waarop ik zei; joh, die ken ik allang, heb hem al lang naakt gezien. En dan de gezichten bekijken

Miss87

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 22:53

Mijn zus gaat morgen met een vriendin naar Thermae Son. Zat vandaag met dr in de auto en ze heeft de hele weg zitten vragen of ze dat wel zou doen en dat ze wel dr badjas aanhield. Ik zou zelf best een keer naar de sauna willen maar dan niet hier in Son. Loop liever naakt tussen vreemden dan tussen mensen die ik ken.

Blon_D

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 22:55

Mijn vader heeft mijn poepbroek nooit verschoond..
maar toch.. nee wij hebben nooit badkamers gedeeld.. mijn oma heeft het grootste deel van de verzorging van mij op zich genomen..
heb dus altijd in me uppie onder de douche etc gestaan..

zoefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 22:58

Heerlijk de sauna, ik ben een keertje in Son geweest. Echt lekker en dan fijn met je badjasje rondom het haardvuur zitten, boekje erbij. Heeeelijk. We gaan binnenkort in Aken naar de sauna.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 23:29

Miss87 schreef:
Mijn zus gaat morgen met een vriendin naar Thermae Son. Zat vandaag met dr in de auto en ze heeft de hele weg zitten vragen of ze dat wel zou doen en dat ze wel dr badjas aanhield. Ik zou zelf best een keer naar de sauna willen maar dan niet hier in Son. Loop liever naakt tussen vreemden dan tussen mensen die ik ken.

Gelukkig kwam ik in Son geen bekende tegen. Had makkelijk gekund, werk daar in een huisartsenpraktijk

Ik wens der succes als ze der badjas aan gaat houden in de sauna.
Die 'moet' je daar ophangen aan wat haakjes en dan ga je met je handdoek verder
Ze zal ook moeten douche

Och ze krijgt vanzelf uitleg als ze er is.

En weet bijna 100% zeker dat het 100% meevalt.

Miss87

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 23:32

Haha, ik hou mooi mijn mond en laat haar in de waan dat ze die aan mag houden Heb ik achteraf weer wat te lachen!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 23:33

heb je ondertussen al wat te lache

Volgens mij mag je die badjas best aanhouden als jij dat graag wilt, maar wordt wat moeilijk onder de douche, in het zwembad, in het bubbelbad.

In de sauna zweet je jezelf de paasei dus dan wil je hem echt wel uit

JoT

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 23:47

Heerlijk hoor, naar de sauna, niets vreemds aan. Ik ga een aantal keer per jaar met mijn zus naar Centre du Lac in Pijnacker of het Elysium in Bleiswijk. Twee vrij verschillende sauna's, die allebei leuk zijn en die ieder hun eigen plus- en minpunten hebben. Wij gaan wel altijd op maandag = vrouwendag. Voelen wij ons persoonlijk gewoon wat lekkerder bij. Maar als je gemengd ook prima vindt, dan is dat toch ook ok. Zolang je het maar naar je zin hebt, want daarvoor ga je immers naar de sauna toe, om je lekker te ontspannen. Niets van aantrekken dus, van die vrienden, die weten gewoon niet wat ze missen.

justahorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 00:06

ik zoui er ook gerust naar toe gaan hoor met een jongen
elke man/jongen is het zelfde en ook bij de vrouwen natuurlijk
wa moet daar raar aan zijn

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 08:14

Mij zou het ook niet gek veel uitmaken met wie ik erheen moet.
Zoals ik deze week begreep zijn er al 2 mannen meer die de volgende keer mee willen.
Die gaan anders vaak met zijn 2je, kunnen we er net zo goed een gezellig dagje met zijn 4e van maken

marianna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 12:19

Ik heb een sauna thuis... en ik vind het echt heerlijk!!!
Ben eigenlijk nog nooit naar een Thermen of id geweest

JoT

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 12:21

marianna schreef:
Ik heb een sauna thuis... en ik vind het echt heerlijk!!!
Ben eigenlijk nog nooit naar een Thermen of id geweest

Wauw, dat is pas echt luxe. Ik vind het toppunt van luxe als we een sauna in ons jaarlijkse bungalowparkhuisje hebben. Heerlijk, daar geniet ik echt van.