jij zult je echt kl*te voelen
wat een takkestreek zeg
ik ben benieuwd of je nog wat van je geld terug ziet
psychish niet in orde......maar wel goed genoeg om de boel te verdraaien
en een avondje uit en een etentje aan te pakken
wat een aso's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Menno schreef:Ik heb de afgelopen weken regelmatig contact gehad met haar dochter omdat ik hun een avond in het zonnetje wilde zetten.
Ik had een taxi geregeld vanaf Spijkenisse naar Scheveningen en een diner voor 2 personen in het Kurhaus.
Hierna konden ze op mijn kosten genieten van een voorstelling van de Lion King.
Afgelopen zaterdag hebben ze hier gebruik van gemaakt...
Dit hele geintje heeft mij meer dan 300 euro gekost...![]()
Doe je eens iets goeds voor je medemens....
Dit verhaal gaat zeker nog een staartje krijgen van mijn kant
KiWiKo schreef:Jeutje Menno, mijn mond valt steeds verder open............ zucht
Citaat:De 49-jarige vrouw heeft het hondje zelf gedood. Dat meldt de politie.
De zaak zorgde voor veel ophef. De vrouw zei dat twee jongens op een scooter haar hadden geprobeerd te beroven op de Papendijk. Daarbij zou ze in de sloot zijn beland en vervolgens geschopt en geslagen. De daders zouden ook het hondje van de vrouw hebben opgehangen aan een hek.
De vrouw verkeert in psychische moeilijkheden. Justitie weet nog niet of de vrouw wordt vervolgd voor het doen van een valse aangifte.
noekiejj schreef:@ menno belachelijk zeg...aardig van je dat je zo voor hun was maar niet leuk dat ze er misbruik van hebben gemaakt!
Nannes schreef:@menno: ik vind het echt super hoe jij je er zo voor ingezet heb. Jammer dat je dan opeens zoiets te horen krijgt en je dus alles voor jan lu.l gedaan hebt.
Menno schreef:Niet alleen dat, ik denk nu nog wel een tweede keer na voordat ik me inzet voor iemand die ik niet ken...
Maar goed, zolang ik de andere kant van het verhaal (politie) nog niet gehoord heb wil ik hier niet verder over oordelen.
Ik weet waar iemand met psychische problemen toe in staat is (dit heb ik van heel dicht bij meegemaakt met een familielid), dus ik kan me bij een kant van het verhaal wel wat voorstellen. Daarom wil ik de andere kant ook horen