Vrouw met opgehangen hondje: zelf het beestje gedood

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

unamie

Re: Vrouw met opgehangen hondje: zelf het beestje gedood

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 21:35

jeetje Menno
jij zult je echt kl*te voelen
wat een takkestreek zeg
ik ben benieuwd of je nog wat van je geld terug ziet
psychish niet in orde......maar wel goed genoeg om de boel te verdraaien
en een avondje uit en een etentje aan te pakken
wat een aso's

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 21:35

@Menno, misschien een stuk schaamte en niet weten hoe te handelen?
Niet iedereen is sociaal even vaardig.....

Dreamy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 21:38

Menno schreef:
Ik heb de afgelopen weken regelmatig contact gehad met haar dochter omdat ik hun een avond in het zonnetje wilde zetten.

Ik had een taxi geregeld vanaf Spijkenisse naar Scheveningen en een diner voor 2 personen in het Kurhaus.
Hierna konden ze op mijn kosten genieten van een voorstelling van de Lion King.

Afgelopen zaterdag hebben ze hier gebruik van gemaakt...

Dit hele geintje heeft mij meer dan 300 euro gekost...
Doe je eens iets goeds voor je medemens....

Dit verhaal gaat zeker nog een staartje krijgen van mijn kant

Dit vind ik heel erg voor je Menno, maar dat had ik al gezegt.
Terecht dat je boos bent!

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 21:39

Jeutje Menno, mijn mond valt steeds verder open............ zucht

armstrong

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 21:41

is dat echt zo?!!! echt heel nederland in rep en roer..erg zeg

Dreamy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 21:41

KiWiKo schreef:
Jeutje Menno, mijn mond valt steeds verder open............ zucht

Hier bij nog iemand.
Hoe halen mensen het in hun hoofd.

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 21:43

Voor mensen waarbij de site het niet doet(zoals een uurtje geleden bij mij)

Regionieuws » Nieuws
Beroving invalide vrouw gelogen
De invalide vrouw die in november in Spijkenisse aangifte deed van mishandeling, waarbij haar hondje zou zijn opgehangen, heeft alles gelogen.

Citaat:
De 49-jarige vrouw heeft het hondje zelf gedood. Dat meldt de politie.

De zaak zorgde voor veel ophef. De vrouw zei dat twee jongens op een scooter haar hadden geprobeerd te beroven op de Papendijk. Daarbij zou ze in de sloot zijn beland en vervolgens geschopt en geslagen. De daders zouden ook het hondje van de vrouw hebben opgehangen aan een hek.

De vrouw verkeert in psychische moeilijkheden. Justitie weet nog niet of de vrouw wordt vervolgd voor het doen van een valse aangifte.

En menno, ik vind dit erg naar vooor je!

_Anouck

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 21:43

Maar ik neem aan dat als je in elkaar geslagen word je toch wel wat blauwe plekken,bloed etc heeft dat moet de politie toch gezien hebben
@ menno belachelijk zeg...aardig van je dat je zo voor hun was maar niet leuk dat ze er misbruik van hebben gemaakt!

manzano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 21:44

Menno ik wil even zeggen dat ik het gebaar echt geweldig vind!!!! Super gewoon Alleen ontzettend balen dat je vertrouwen op zo'n manier beschaamd wordt

Bestek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 21:45

Jezus!

Ik kan me nog herrinneren dat heel bokt over de rooie was, inclisief mezelf.. Wat een zieke gek!

Was ze uberhaupt wel overvallen?

Edit: ik lees net het stukje dat hierboven geplaatst is, de site deed het bij mij inderdaad niet. Wat een trieste vrouw.

MSQuincyTE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 21:47

Zo iets bedenk je toch zomaar niet

Faline

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 21:49

Welcome to the world dan maar he?!
Sh*t like this happens every day! Lang niet alles word zo opgeblazen door oa de media, maar het gebeurd wel. Waarschijnlijk nog veel ziekere dingen dan dit, al kun je je dat onmogelijk voorstellen.
Raar is het wel, heel apart en onbegrijpelijk. Maar ja, the world is a crazy place en dat zal voorlopig wel niet veranderen.
Wil natuurlijk niet zeggen dat je dit maar normaal zou moeten vinden, dat zou helemaal geflipt zijn...

Mondy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 21:50

ik snap het nog steeds niet is ze nou wel of niet mishandeld ?? stom dat er daar in de media niets over gezegd wordt !!
als ze het wel heeft gedaan .... ik heb er niet eens woorden voor echt vreselijk gewoon !!!!!
@ menno heb je de dochter nog gesproken ? want ik begin nu toch wel te twijfelen aan wat er nu wel/niet gebeurd is
ik vindt het in ieder geval heel erg super wat je gedaan hebt !!!!

Marye78

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 21:52

walgelijk! Ik hoorde het net pas bij het nieuws, en moest ook gelijk denken aan de actie van Menno.. Bah kan me goed voorstellen hoe kwaad je bent. Neem aan dat je wel van rechtshulp gebruik gaat maken?

Maar wat ik me nog steeds afvraag, is er uberhaupt wel sprake van 2 jongens in dit verhaal? Of is ze eigenhandig de sloot ingereden om er een toneelstukje van te maken...

Sapphire

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 21:53

jacaranda: staat op pagina 2

Menno

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 21:56

noekiejj schreef:
@ menno belachelijk zeg...aardig van je dat je zo voor hun was maar niet leuk dat ze er misbruik van hebben gemaakt!

Het woord misbruik wil ik (nog) niet gebruiken.

Ik heb de dochter inmiddels gebeld en ook het politiebureau in Spijkenisse.
De afdeling van het politiebureau die dit in behandeling heeft belt mij morgen terug over hoe nu te handelen.

Het geld ga ik sowieso terug krijgen heeft haar dochter mij verteld.

Ook wil ik de werkelijke geestelijke gesteldheid van deze mevrouw weten, en sinds wanneer het bekend is dat het verhaal niet waar is.
Daarvoor heb ik contact opgenomen met het politiebureau.
Afhankelijk daarvan bepaal ik of ik (ook als ik het geld terug hebt) aangifte ga doen. Vraag is dan alleen welk strafbaar feit er gepleegd is...

Nannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 21:58

Damn, die is wel erg ver weg. Kan ze wel gehandicapt zijn, maar zoiets heb je gewoon niet te doen.
Misschien was dat in elkaar geslagen verhaaltje ook wel verzonnen en heeft ze zichzelf gewoon die greppel in gereden ofzo Mjah, dat horen we denk ik nog wel.
@menno: ik vind het echt super hoe jij je er zo voor ingezet heb. Jammer dat je dan opeens zoiets te horen krijgt en je dus alles voor jan lu.l gedaan hebt.
Ik hoop (ook al is ze gehandicapt) dat ze toch nog een flinke straf krijgt!!

Macha876

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 22:00

ik wou hier net een topic over oppen zag het op rtl 4
maar echt te erg dat doe je toch niet.
ookal ben je geestelijk niet ijn orde

Mondy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 22:04

oh sorry daar had ik overheen gelezen ,echt erg dat zulke mensen bestaan !!! menno ik hoop dat je je geld terug krijgt !! blijf dit even volgen

Menno

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 22:07

Nannes schreef:
@menno: ik vind het echt super hoe jij je er zo voor ingezet heb. Jammer dat je dan opeens zoiets te horen krijgt en je dus alles voor jan lu.l gedaan hebt.

Niet alleen dat, ik denk nu nog wel een tweede keer na voordat ik me inzet voor iemand die ik niet ken...

Maar goed, zolang ik de andere kant van het verhaal (politie) nog niet gehoord heb wil ik hier niet verder over oordelen.
Ik weet waar iemand met psychische problemen toe in staat is (dit heb ik van heel dicht bij meegemaakt met een familielid), dus ik kan me bij een kant van het verhaal wel wat voorstellen. Daarom wil ik de andere kant ook horen
Laatst bijgewerkt door Menno op 20-12-05 22:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Meligemaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 22:08

erg voor je menno!Denk je is iets goeds te doen voor iemand......zonde van je geld ook! (gelukkig krijg je het terug)

Wat ik alleen dan niet snap is dat die vrouw dat dan aanneemt (die actie van menno) als ze zelf al wist dat ze het zelf al had gedaan (dan voel je je toch vreselijk schuldig lijkt mij) dan is ze toch wel erg ziek in dr hoofd. Zou je zo iemand nou moeten helpen (opsluiten in gesticht) of echt gewoon moeten behandelen als ieder ander normaal mens en dus flink straffen (maar dat laten we dan maar aan de politie over )

arm hondje

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 22:08

ja ik hoor het net, wat ziek is het hè... hoop dat ze voor altijd een schuldgevoel heeft, arm hondje

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 22:10

Menno, je bent TE goed! Dochterlief had ook vast wel een vermoede dat er IETS niet klopte bij Mams........

Alweer bewonderenswaardig hoe netjes en behulpzaam je blijft

Nannes

Menno schreef:
Niet alleen dat, ik denk nu nog wel een tweede keer na voordat ik me inzet voor iemand die ik niet ken...

Maar goed, zolang ik de andere kant van het verhaal (politie) nog niet gehoord heb wil ik hier niet verder over oordelen.
Ik weet waar iemand met psychische problemen toe in staat is (dit heb ik van heel dicht bij meegemaakt met een familielid), dus ik kan me bij een kant van het verhaal wel wat voorstellen. Daarom wil ik de andere kant ook horen

Ja dat denk ik ook! maar even afwachten op morgen dan.

Anoniem

@Menno: Artikel 326 Wetboek van Strafrecht:

Hij die, met het oogmerk om zich of een ander wederrechtelijk te bevoordelen, hetzij door het aannemen van een valse naam of van een valse hoedanigheid, hetzij door listige kunstgrepen, hetzij door een samenweefsel van verdichtsels, iemand beweegt tot de afgifte van enig goed, tot het ter beschikking stellen van gegevens met geldswaarde in het handelsverkeer, tot het aangaan van een schuld of tot het teniet doen van een inschuld, wordt, als schuldig aan oplichting, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste drie jaren of geldboete van de vijfde categorie.

Er is zeker sprake van een samenweefsel van verdichtsels (in NL leugens ) maar ik vrees dat je het oogmerk (opzettelijke bedoeling) nooit kan aantonen.