Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urielle schreef:Aafje, goed dat je het zegt.
Ik heb hele slechte gewrichten, dat zit al bij ons in de familie. Ik lig 's nachts wakker van de pijn, ik heb vroeger gedanst maar ik ben zo stijf als een stok, bij inspanning zijn mijn gewrichten gezwollen en mijn vingers krom. Nu met het koude/natte weer heb ik erg veel pijn, vooral in mijn heupen, knieen, rug en linkerelleboog.Ik ben ermee naar de huisarts geweest, die me doorverwees naar het ziekenhuis. Ik heb foto's laten nemen maar daar was niks op te zien dus ben ik weer naar huis gestuurd met ontstekingsremmende pillen voor reumapatienten en de boodschap dat ik alles waarschijnlijk teveel overbelast. Maar ik heb het idee dat het steeds erger wordt, dat er steeds meer gewrichten zeer gaan doen dus nu ik weet dat niet alles op de foto zichtbaar is ga ik zeker nog eens terug. Ik wil dat er serieus naar gekeken wordt!
Urielle schreef:Aafje, goed dat je het zegt.
Ik heb hele slechte gewrichten, dat zit al bij ons in de familie. Ik lig 's nachts wakker van de pijn, ik heb vroeger gedanst maar ik ben zo stijf als een stok, bij inspanning zijn mijn gewrichten gezwollen en mijn vingers krom. Nu met het koude/natte weer heb ik erg veel pijn, vooral in mijn heupen, knieen, rug en linkerelleboog.
Ik ben ermee naar de huisarts geweest, die me doorverwees naar het ziekenhuis. Ik heb foto's laten nemen maar daar was niks op te zien dus ben ik weer naar huis gestuurd met ontstekingsremmende pillen voor reumapatienten en de boodschap dat ik alles waarschijnlijk teveel overbelast. Maar ik heb het idee dat het steeds erger wordt, dat er steeds meer gewrichten zeer gaan doen dus nu ik weet dat niet alles op de foto zichtbaar is ga ik zeker nog eens terug. Ik wil dat er serieus naar gekeken wordt!
xkusssx schreef:Urielle schreef:Aafje, goed dat je het zegt.
Ik heb hele slechte gewrichten, dat zit al bij ons in de familie. Ik lig 's nachts wakker van de pijn, ik heb vroeger gedanst maar ik ben zo stijf als een stok, bij inspanning zijn mijn gewrichten gezwollen en mijn vingers krom. Nu met het koude/natte weer heb ik erg veel pijn, vooral in mijn heupen, knieen, rug en linkerelleboog.Ik ben ermee naar de huisarts geweest, die me doorverwees naar het ziekenhuis. Ik heb foto's laten nemen maar daar was niks op te zien dus ben ik weer naar huis gestuurd met ontstekingsremmende pillen voor reumapatienten en de boodschap dat ik alles waarschijnlijk teveel overbelast. Maar ik heb het idee dat het steeds erger wordt, dat er steeds meer gewrichten zeer gaan doen dus nu ik weet dat niet alles op de foto zichtbaar is ga ik zeker nog eens terug. Ik wil dat er serieus naar gekeken wordt!
herken ik mijzelf precies in... ben er nooit mee naar de dok gegaan.
dacht altijd gewoon aan overbelasting. Mijn vingers kan ik btw. nooit recht. heb erge last van pijnstoten in mijn linkerknie aan zijkant knieschijf. En vaak een rechterelleboog wat dan doortrekt door mijn hele arm.