ongeloof zwanger zijn zonder het te merken?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

skipperfan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 18:00

Zo ik zou me echt dood schrikken als dit me overkomt
Een tijdje geleden heb ik een programma gezien van Henny Huisman en die had tienermoeders op bezoek en daar was ook zo'n meisje, die was hartstikke dun, sporte veel en werd ineens 's nachts wakker met kramp in dr buik. Ze zijn toen naar het ziekenhuis gegaan en daar heeft ze een kindje gekregen. Ze was 14 of 15 jaar.

Het zal je maar overkomen zeg, vooral op zo'n leeftijd..

Esmeralda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 18:36

laten we voorstellen, dat je kind niet zomaar eruit komt, daarvoor gaat toch wel nodige weeen aan vooraf hoor! Bovendien moet je dan wel zoveel ontsluiting hebben, nee die bungelt er heus niet zomaar naast hoor. (en stel dat het gebeurt heb je altijd nog de navelstreng om hem eruit te vissen )
En er zat vrouwen die wel de pil slikken, maar toch zwanger worden. Dan is de pil gewoon te licht.
En als je dit allemaal niet mee wil maken, dan moet je ook geen sex hebben, haha

monteaura

Re: ongeloof zwanger zijn zonder het te merken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 18:42

Robijntjah schreef:
Lekker appart!
Hoor het wel vaker, hier in de buurt laatst ook iemand!
Hahaha lijkt me echt raar, poep je ineens zo'n kind uit

poepen nogwel

missnynke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 18:48

een meisje die bij mij in de klas heeft gezeten overkwam dit ook.
ze was een jaar of 17, had een vriendje ghehad maar dat was al weer uit, verder had ze een slank figuur, was wel wat dikker geworden maar ja ze was ook meer gaan eten, liep in juli/augustus nog in bikini rondgelopen, niemand was wat opgevallen, ahd ook gewoon maandelijkse bloedingen, en toen ze naar de dokter ging vanwege buikpijn bleek ze aan het bevallen te zijn.....

Horsesandme

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 18:49

jah ik heb gehoort dat dat kan..

Maar je merkt het toch wel
Je word inene dikker, bent niet mer ongesteld enzo..

Horsesandme

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 18:58

MoonChloe schreef:
Dat lijkt me echt heel erg schrikken
Ik las ooit ook zoiets in Ellegirl. Meisje werd niet dikker, en bleef steeds ongesteld enzo. Gaat ze naar wc en hoort ze opeens haar baby huilen in de wc

opeens de baby huilen in de wc lijkt me toch sterk je voelt tog wel of het n baby is of gewoon je plas of poep

skipperfan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 19:02

missnynke schreef:
een meisje die bij mij in de klas heeft gezeten overkwam dit ook.
ze was een jaar of 17, had een vriendje ghehad maar dat was al weer uit, verder had ze een slank figuur, was wel wat dikker geworden maar ja ze was ook meer gaan eten, liep in juli/augustus nog in bikini rondgelopen, niemand was wat opgevallen, ahd ook gewoon maandelijkse bloedingen, en toen ze naar de dokter ging vanwege buikpijn bleek ze aan het bevallen te zijn.....

Ja en dan moet je ook nog eens je ouders wijs maken dat je echt van niks wist

Caritas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 19:07

Ja, maar ik blijf het toch moeilijk te geloven vinden hoor. Zo'n kind weegt gemiddeld wel 3 kilo als het geboren wordt, dan nog een enorme hoeveelheid vruchtwater etc. Als je heel slank bent moet dat toch te zien zijn? Ik weet niet hoeveel loze ruimte je hebt tussen je organen maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat daar genoeg ruimte zit voor een baby om onzichtbaar te zijn vanaf de buitenkant.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 19:18

Horsesandme schreef:
jah ik heb gehoort dat dat kan..

Maar je merkt het toch wel
Je word inene dikker, bent niet mer ongesteld enzo..

niet dus, er zijn blijkbaar uitzonderingen die niet hebben

Ik heb het al gehoord dat iemand bevallen was zonder dat ze het wist. Inderdaad niet speciaal dikker geworden, gewoon bloedverlies gehad en geen vreemde klachten. Als het kindje heeft geschopt in die tijd weet ik niet. Maar als ik zelf zonder dat ik weet zwanger zou zijn, zou ik ook niet weten hoe het aanvoelt als een kind schopt, en het ene kinder wriemelt al wat meer dan het andere

Ik denk dat het echte uitzonderingen zijn, maar er zijn wel vrouwen die er bijna de hele zwangerschap niets van merken

flowerxxx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-05 19:21

Ze zijn er nu wel blij mee het is een meisje trouwens wel een leuke naam beetje apart weet het niet meer precies. Tja ze moesten opeens een naam bedenken. In het ziekenhuis waren ze ook geschrokken. Ze hadden de navelstreng al doorgeknipt kind is kerngezond! En dat ondanks al die maanden werken, vliegreis, en ze heeft gewoon gerookt en gedronken tijdens feestjes.

Ze is van zichzelf wel stevig gebouwd dus er was niets dikkers aan haar. Kind lag ook tegen de rug aan hoorde ik.

Een klasgenoot kwam er pas na 5.5 maand achter! Maar dat was ook de 1e dan kan ik mij nog iets bedenken. Pas een maand voor d tijd kon je het zien. Na de tijd viel ze zoveel tijd af dat ze op moest passen om niet te dun te worden.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 19:23

een vriendin van mij heeft het ook gehad. ze had gewoon wat buikpijn en is naar de doktergegaan. die heeft haar meteen doorverwezen met spoed naar het ziekenhuis. daar is haar kindje geboren. haar kindje dat tegen haar ruggenwervels aan. ze had al wel veel last van haar rug maar de doktoren konden niet vinden wat dat was

Caritas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 19:36

Ik moet wel zeggen dat men van mijn moeder ook niet kon zien toen ze zwanger was van mij, pas toen ze hoogzwanger was kreeg ze een buikje. Zij wist het overigens wel hoor, al vanaf het begin. En mijn moeder haalt net de 1.54 en zal maat 34 hebben.

kitag1rl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 19:39

sjaa... ik blijf het raar vinden dat je het niet merkt.. er zijn zoveel tekens dat je zwangers bent.. en het kindje beweegd toch, dat voel je toch?

IlsjePilsje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 19:50

Ik denk dat het wel kan. Zeker als je wat steviger gebouwd ben.
Zelf wist ik het pas toen ik 2 maanden was en toen eigenlijk omdat ik me niet lekker voelde. Daarintegen ben ik dusdanig gegroeid dat je nu niet meer om me heen kan.

Wij hadden op school een meisje wat net deed dat ze het niet wist, omdat ze bang was voor de reactie van haar ouders. Maar ja.... dat kind gaat niet vanzelf weg... dus de ouders zijn er op een gegeven moment wel achter gekomen (ook toen de bevalling zich aankondigde).

Als ik mijn eigen buik zo zie, kan ik haast niet geloven dat je het niet merkt. Maar ik neem aan dat volwassen vrouwen hier geen grapjes over maken en dat ze het dus echt niet doorhadden.

Kelloriejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 19:51

poeh, het zal je maar gebeuren!

N_atasjaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 19:53

Hahaha heb even dit hele topic door gelezen, maar vind het eigenlijk wel grappig hoevaak de zelfde vragen worden gesteld

Moet er niet aan denken om opeens een kind te krijgen zonder te merken nee!

@kitag1rl, nee je kan ongesteld blijven, als het kind tegen de ruggengraat ligt met de placenta ervoor heb je amper een buikje en het ene kind beweegt nou eemaal meer dan het andere, dus het hoeft niet dat ej de tekens van zwarngerzijn hebt

sl0wm0ti0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 20:15

Het zal je maar gebeuren

Heb het in mn naaste omgeving nog nooit meegemaakt, maar de moeder van mn vriendin had wel een patiente die dit overkomen is. Begin ik toch altijd een beetje te twijfelen, stel dat dit mij zou overkomen ?

Yessy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 20:54

het komt idd vaker voor, dat je er niet of nauwelijks iets van ziet, er schijnt nogal wat loze ruimte te zijn daar iets verder naar achteren, waardoor het aan de voorkant niet zo uitsteekt

Liezel1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 21:07

wordt hier echt spontaan bang van!

Noeps

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 21:12

MoonChloe schreef:
. Gaat ze naar wc en hoort ze opeens haar baby huilen in de wc

Wow...Volgens mij schrik je je dan helemaaaaaaaal de pleures...
Ik zou natuurlijk gelijk denken dat mijn drol tot leven kwam, maargoed.

manzano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 21:14

pmarena schreef:
Was hier in de buurt ook bij iemand jaren geleden. Meisje was 18 geloof ik , stond op de bus te wachten en voelde zich wat raar , wat krampjes enzo....bleek ze al 8 cm ontsluiting te hebben , kind wist van niks

Welke van de 2??

Irre

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 21:23

Dat is inderdaad schrikken geblazen, maar het kan wel degelijk! Als ik nu naar mezelf kijk (8 maanden zwanger inmiddels) dan kan ik me ook niet indenken dat je het niet merkt. Maar als je behoorlijk gezet bent en ook nog eens de placenta aan de voorzijde hebt zitten dan heb je een behoorlijke buffer en voel je niets en zie je niets!

Jacimatho

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 21:23

tjpnge...zwanger zijn zonder uit te dijen.......
Dat had ik nu net niet, vanaf een maandje of zeven kon je op mijn achterwerk een bordje hangen met : "Pas op, Zwaait uit ! "
Een nichtje van mij daarentegen heeft gewoon tot het eind eigen maat broeken aan gehad......

MISTRAL94

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 21:30

jacimatho schreef:
tjpnge...zwanger zijn zonder uit te dijen.......
Dat had ik nu net niet, vanaf een maandje of zeven kon je op mijn achterwerk een bordje hangen met : "Pas op, Zwaait uit ! "
Een nichtje van mij daarentegen heeft gewoon tot het eind eigen maat broeken aan gehad......

Nou idd en wat denk je ervan als het kind er zo uit komt zetten zonder pijn of moeite.
Hmm zo wil ik wel 10 keer bevallen

Tien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 21:32

Het schijnt te kunnen.
Ik hoop dat t mij nooit gebeurt! Dan mag ik de eerste weken wel naar een therapeut.
Het is gelukkig wel de 3e, tenminste niet de eerste. Nu is het nog een shock denk ik, maar nu weet je in ieder geval wel wat je moet doen.