wat was jij in je vorige leven?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Fleda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-02 12:12

Diagnose:
Ik weet niet hoe u er zich bij voelt, maar u was een man in uw laatste, eerdere reïncarnatie.
U werd geboren ergens in het moderne Ierland omstreeks 1800.
Uw beroep was zeeman, handelaar, zakenman, makelaar.
--------------------------------------------------------------------------------
Uw kort psychologisch profiel toentertijd :
Alternatieve persoonlijkheid, mysterieus, enorm begaafd, in staat oude boeken te begrijpen. Toverkrachten, kan een dienaar geweest zijn van duistere krachten of machten.
--------------------------------------------------------------------------------
Hetgene u onbewust onthouden heeft uit dit vorig leven :
Jouw probleem - leren het universum te beminnen en te vertrouwen. Je bent geneigd te denken, te studeren, dingen te overwegen, innerlijke wijsheid te ontwikkelen.

jaja..... Haha!

Nintu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-02 14:02

Gloof er nix van Lachen

---
Ik weet niet hoe u er zich bij voelt, maar u was een vrouw in uw laatste, eerdere reïncarnatie.

U werd geboren ergens in het moderne Amerika Zuid-Centraal omstreeks 1450.

Uw beroep was chemicus, alchimist, gifmenger. Yeah right, heb ik daarom zo'n pokkehekel aan scheikunde?? :S

Je reisde graag, je hield ervan dingen te onderzoeken, uit te pluizen, je kon een detective of een spion zijn. (Spion lijkt me tof Haha!)

Je zou je eigenliefde en je bekwaamheid om hoop in de mensen hun hart te planten moeten ontwikkelen. Ambitie is niet alles. Echte rijkdom is in je ziel begraven.

Andrea_
Woonplaats: LA Terras Del Sol in het altijd zonnige Belgische San Lanaco

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-02 14:07

wat klopt hier niet bij mij: Verward

ik was een vrouw, geboren in het moderne israel,
mijn beroep was zeeman,handelaar,zakenman,makelaar.
Verward Verward

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-02 14:53

Haha een vrouw als zeeman of zakenman en dat in israel...*LOL*

dit zou kunnen Haha! :

Diagnose:
Ik weet niet hoe u er zich bij voelt, maar u was een man in uw laatste, eerdere reïncarnatie.

U werd geboren ergens in het moderne Tibet omstreeks 1475.

Uw beroep was artiest, goochelaar, voorspeller.

Alternatieve persoonlijkheid, mysterieus, enorm begaafd, in staat oude boeken te begrijpen. Toverkrachten, kan een dienaar geweest zijn van duistere krachten of machten.

Schuchtere, eenzame en zelfzekere mensen zijn overal te vinden, en jouw probleem is deze neigingen in jezelf te overwinnen en andere mensen te hulp komen.