grand prix ruiter dressuur

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

AnneG

Re: grand prix ruiter dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 22:23

Ik kreeg vanmiddag nog een smsje van Remy dat hij naar Pol toeging om daar naar een hengst te kijken die hij misschien zou gaan kunnen rijden. Hij staat nu bij een verre neef van hem op stal en niet bij van der Pol toch?
Laatst bijgewerkt door AnneG op 06-12-05 22:31, in het totaal 1 keer bewerkt

A10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 22:26

Wanneer komt remy, of is hij al op stal?

Bruintje_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 09:16

pol jorissen ken ik best goed,ik ken ook paarden die bij hem trainen en mijn zus heeft vroeger bij hem gelest.

maar zoals al werd gezegd is hij idd geen grand prix ruiter
maar een echte springer.

_Anke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 09:49

Zo ver ik het begrijp komt Remy daar op stal te staan, maar de TS is niet echt duidelijk.

oOoKellyoOo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-05 18:04

Nou ik heb 2 weken met Remy gewerkt maar dat gaat niet goed hij gunt mij geen tijd voor mn eigen paarden. Zoals donderdag moes ik naar het ziekenhuis en naar de huisarts ivm mn vingers en polsen, waaruit bleek dat het mogelijk is dat ik artrites heb een vorm van reuma. Daar is opzich mee te leven (pijnlijke en stijve handen). We hadden afgesproken dat ik een dag niet hoef te tekomen ivm mn eigen paarden, dus ik zei; ik kom donderdag niet want zo en zo is dat goed ?vroeg ik, nee zei hij dat is niet goed je komt maar zodra je klaar bent in het zieken huis. Ik zei ja en mijn paarden dan die moeten ook verzorgt worden (7 eigen en een paar pensionpaarden) , hij zei dus ja hebben die pech gehad ik heb je hier nodig. Ik zei tegen hem luister we hebben een afspraak jij helpt mij en ik help jou je weet dat ik ook een eigen pensionstalling heb en eigen paarden heb en dat was absoluut geen probleem, en nu ben ik meer jou aan het helpen dan dat ik mn eigen paarden zie en ik ga niet in het donker de stallen uitmesten, zoveel luxe hebben we niet.
Ik ben dus niet meer gegaan.
Hij heefd mij amper geholpen en ik heb iedere dag, en zo was niet de afspraak, het moet niet ten koste gaan van mn eigen paarden.

Ik heb hem afgezegt en ben nu weer voor 100% voor mn eigen paarden daar. Dan maar alles wat langzamer aan.

AnneG

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 21:26

Dat is wel jammer. Maar het is ook wel erg veel om iemand te helpen en tegelijkertijd zelf ook voor al je paarden te zorgen. Misschien heb je het maar beter gedaan zo.
En dat Remy je niet zoveel geholpen heeft is ook jammer, maar hij moet natuurlijk ook wat opbouwen en heeft het op dit moment ook erg druk daardoor.

vanini

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 18:51

kreeg je er ook niet voor betaald?

oOoKellyoOo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-06 20:11

nee ik zou hem helpen iedere dag en hij zou me dan een paar keer in de week mij helpen dus niet eens fifty fifty, ik was al blij als hij 1 keer 1 de week bij mij thuis kwam 5 minuten van de stal vandaan en 1 keer een uur fatsoenlijk in simpelveld op zijn paarden daar was ik al tevreden genoeg mee ik had er alles voor om met mijn paarden goed te kunnen werken maar aangezien hij geen tijd voor mij had en hij steeds meer paarden aan nam gaf hij mij niets eens meer de tijd voor mn eigen paarden terwijl we hadden afgesproken smorgens bij hem en dat ik smiddags thuis was en dat ging eerst . Het was de bedoeling dat hij 6 paarden onder zijn hoede nam maar het werden er al 10.
Dus het was niet te combineren. en daarbij is hij geen 1 keer bij mij geweest zelf niet voor een half uurtje. Ik ga me niet uit de naad werken en krijg er niks voor. Ik ben wel goed maar niet slecht.

helaas

A10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 11:09

kelly21 schreef:
Ik ben wel goed maar niet slecht.

Allicht

Sizz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 16:42

Als ik jou was zou ik wel oppassen wat je zegt over iemand hier op Bokt.
Menig ruiter leest mee.

Jammer dat het niks is geworden.

talented

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 18:04

Een groom moet wel voldoen aan bepaalde verwachtingen, anders kan je die nog beter kwijt dan rijk zijn !

oOoKellyoOo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-06 23:22

na ja afspraak is afspraak maar ja oliebol happends